paikkansa.
Taisi olla haastatelluissa yliedustus vihreitä kun muka enemmistön suomalaisista haluaa lisää maahanmuuttajia.
Näin muualla (pitäisikö maahanmuuttoa rajoittaa):
Italia 87%
Espanja 77%
Iso-Britannia 75%
Ranska 68%
Saksa 66%
Ruotsi 53%
Hesarin mukaan Suomi 39% ???!!!!
Onhan tuo poikkeama päin peetä niin suuri ettei millään oikein usko todeksi!
Tuskin hesarin luvut
5
498
Vastaukset
- kansalainen...
Se saatiin aikaan johdattelevilla kysymyksien asetteluilla jolla tuulipukukansa saatiin kertomaan HS:n haluamat vastaukset. Jos vastaukset olisivat olleet esim. 74/26, niin HS ei olisi julkaissut vastauksia.
- kansalainen...
Tänä on luultavasti HS:n hyysärikoneiston vastaisku ministeri Väyrysen perusteltuihin puheisiin jotka rikkoivat vihreiden harjoittaman yksipuolisen valheensyötön.
- thepälli
Hohoh, nauratti kun uutisista näin ko. tuloksen. Vastahan-vuosi sitten-tulos oli täysin päinvastainen eli kyseessä lienee tutkimuksen paranneltu versio :D
Kyseinen vuosi ei ole ollut parasta mahdollista PR-toimintaa maahanmuuttomielialojen kohotamiseen kansan keskuudessa.
Tieteellisten tutkimusten maailma on kuitenkin ihmeellinen ja kaikki on siellä mahdollista....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105762
- 564271
- 472587
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282428Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201230- 251131
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081