paikkansa.
Taisi olla haastatelluissa yliedustus vihreitä kun muka enemmistön suomalaisista haluaa lisää maahanmuuttajia.
Näin muualla (pitäisikö maahanmuuttoa rajoittaa):
Italia 87%
Espanja 77%
Iso-Britannia 75%
Ranska 68%
Saksa 66%
Ruotsi 53%
Hesarin mukaan Suomi 39% ???!!!!
Onhan tuo poikkeama päin peetä niin suuri ettei millään oikein usko todeksi!
Tuskin hesarin luvut
5
498
Vastaukset
- kansalainen...
Se saatiin aikaan johdattelevilla kysymyksien asetteluilla jolla tuulipukukansa saatiin kertomaan HS:n haluamat vastaukset. Jos vastaukset olisivat olleet esim. 74/26, niin HS ei olisi julkaissut vastauksia.
- kansalainen...
Tänä on luultavasti HS:n hyysärikoneiston vastaisku ministeri Väyrysen perusteltuihin puheisiin jotka rikkoivat vihreiden harjoittaman yksipuolisen valheensyötön.
- thepälli
Hohoh, nauratti kun uutisista näin ko. tuloksen. Vastahan-vuosi sitten-tulos oli täysin päinvastainen eli kyseessä lienee tutkimuksen paranneltu versio :D
Kyseinen vuosi ei ole ollut parasta mahdollista PR-toimintaa maahanmuuttomielialojen kohotamiseen kansan keskuudessa.
Tieteellisten tutkimusten maailma on kuitenkin ihmeellinen ja kaikki on siellä mahdollista....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230