black sheep musta lammas

sikahyvä leffa

joo kävin ostaa eilen tämän kyseisen leffan melki vuoden odottamisen jälkeen ja tätä ei voi muuta kuin rakastaa!!! leffaa ei voi pitää komediana mitä dvd kannessa luki mitä paria seikkaa lukuunottamatta, tässä veri lentää ja sisälmyksillä leikitää, mutta ei todellakaa oo mikää kauhuhömppä vaan komedia/ jännitys.. tätä viihdettä on etsitty kauan ja nyt osu kohdalleen, mahtavimpia erikoisefektejä, tsombeja ja hulluja lampaita, ja takaa ajoa ja jne, jos et oo viel nähny ja mietit pitkää, katonko vai en-- suosittelen kato!!! et pety

annan 5 tähteä

ohjaaja hyvää työtä:)

8

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spinaltina

      joo, olisin menny kattomaan sen sheepin elokuvateatteriin, muttei lähimpään tullu enkä hesaan asti viittiny eksyä.
      se siis on yhtä hyvä kuin kuvittelinkin?

      • Huonoa seuraa Bad Tastelle ja Braindeadille!

        Ei mitään omaperäistä, ei mitään innostavaa, ei mitään kiinnostavaa.

        *


      • spinaltina
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Huonoa seuraa Bad Tastelle ja Braindeadille!

        Ei mitään omaperäistä, ei mitään innostavaa, ei mitään kiinnostavaa.

        *

        ne onkin parhaita, eikä voi verrata uusiin tekeleisiin.
        hmm, menen lainaan sheepin ja vertaan omaan kuvitusmaailmaani, oliko odotukseni arvoinen...


      • älä kato
        spinaltina kirjoitti:

        ne onkin parhaita, eikä voi verrata uusiin tekeleisiin.
        hmm, menen lainaan sheepin ja vertaan omaan kuvitusmaailmaani, oliko odotukseni arvoinen...

        ees traileri ei tehny mua haluamaan kattoo sitä olleskaan vaik oonki todellinen kauhun ystävä, se ei ees oo kunnon kauhukomedia


      • spinaltina
        älä kato kirjoitti:

        ees traileri ei tehny mua haluamaan kattoo sitä olleskaan vaik oonki todellinen kauhun ystävä, se ei ees oo kunnon kauhukomedia

        no mitä sinä kauhun ystävänä pidät siitä "28 viikkoa myöhemmin"?
        meitillä on kyllä itellä tuo "28 päivää myöhemmin" ja eikös se nyt ole jonkin sortin jatko-osa, jos niin halutaan kutsua, vaik on eri näyttelijätkin.
        siis tuo eka oli niiiin hyvä, etten vähään aikaan nukkunu kunnolla. kaikilla on tietty omat tarinat, mitä/ketä pelkää.


      • black sheep on paska
        spinaltina kirjoitti:

        no mitä sinä kauhun ystävänä pidät siitä "28 viikkoa myöhemmin"?
        meitillä on kyllä itellä tuo "28 päivää myöhemmin" ja eikös se nyt ole jonkin sortin jatko-osa, jos niin halutaan kutsua, vaik on eri näyttelijätkin.
        siis tuo eka oli niiiin hyvä, etten vähään aikaan nukkunu kunnolla. kaikilla on tietty omat tarinat, mitä/ketä pelkää.

        siis jos tykkää leffasta jossa ei ole juonta ja jossa ihmiset määkii ja muuttuu lammasihmisiksi vielä nolosti MASK elokuvan tyyliin heiluen ja paisuillen, voi elämä. Kauna on kauhua, tää oli hirveö tsoukki, itkin ku katoin.


      • pelkkää räiskintää
        spinaltina kirjoitti:

        no mitä sinä kauhun ystävänä pidät siitä "28 viikkoa myöhemmin"?
        meitillä on kyllä itellä tuo "28 päivää myöhemmin" ja eikös se nyt ole jonkin sortin jatko-osa, jos niin halutaan kutsua, vaik on eri näyttelijätkin.
        siis tuo eka oli niiiin hyvä, etten vähään aikaan nukkunu kunnolla. kaikilla on tietty omat tarinat, mitä/ketä pelkää.

        räiskitään aseilla pimeässä, tosi tylsä leffa.


    • Mr.Ramone

      Mulle ei jostain syystä kolahtanut tuo leffa pätkääkään. Kyllä se silti katseltua tuli. Noh, mielipiteensä kullakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe