Missä on Markku Petander?

Nimetön

Tietääkö kukaan, missä bändissä legendaarinen Markku Petander soittelee - onko näköhavaintoja?

13

18514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylältä

Ei taida Markku tällä hetkellä bändissä soitella. Pihamaallaan olen kuullut mukavasti musisoivan ohi mennessäni :)

• gfd

Samalta kylältä olen kanssa, ja Markku vaikuttaa nykyään bändissä nimeltä Mustat Enkelit, toisena kitaristina!!!

• Maailmanmatkaaja.
        gfd kirjoitti:

Samalta kylältä olen kanssa, ja Markku vaikuttaa nykyään bändissä nimeltä Mustat Enkelit, toisena kitaristina!!!

Poijat terveisiä lähettelöö? Oletan, että jostain Parkanon tienoilta? Olis kiva tietää minkä kylän vahvuuteen kuuluu suomen kovin kitaristi.

• kfk
        gfd kirjoitti:

Vakituinen kitaristi enkeleissä, vierailijana vaan.

• Anonyymi

Missä Petu on nyt?

• Anonyymi

Taitaa olla vapaaherrana hevostilallaan Parkanossa. Oz-projekti meni vihkoon kun teloi jalkansa. Olisko käynyt jonkun keikan heittämässä Suvi Teräsniskan Yön kanssa? Oli kyllä Yö parasta Pepanderin aikaan. Teki myös Popedan kanssa hienoja biisejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla vapaaherrana hevostilallaan Parkanossa. Oz-projekti meni vihkoon kun teloi jalkansa. Olisko käynyt jonkun keikan heittämässä Suvi Teräsniskan Yön kanssa? Oli kyllä Yö parasta Pepanderin aikaan. Teki myös Popedan kanssa hienoja biisejä.

No ei kyllä käynyt missään Teräsniskan kanssa Yön biisejä festareilla soittamassa. Se oli Viitasen Jani. Varmaan suostui kun Suvi nätisti pyysi.

Petsku on lähes erakoitunut. Joskus käy huoltoasemalla kahvilla jne. Ajelee motskarilla pitkin pitäjiä. Ei soita missään bändissä eikä ilmeisesti tee mitään töitä virallisesti. En tiedä millä elättää itsensä. Varmaan myös itse sienestää, marjastaa, metsästää ja kalastaa että saa jotain ravintoa. Ostaa kaupasta usein tarjoutuitteita. Boheemi ja vaatimaton mies.

Myös Törrö ja Jukkis viihtyvät luonnossa mm. kalastaen. Samassa bändissä hekin olleet kuten Petsku eli Popedassa.

• Anonyymi

Kotona

• Anonyymi

Eiks Markku petander soita viel Kari Peitsamon skootteri yhtyeessä ;)

• Anonyymi

Ei ole Markku soittanut missään enää pitkiin aikoihin julkisesti. Eikä myöskään ole enää esimerkiksi Facebookissa. On ilmeisesti hyvin erakoitunut tyyppi.

• Anonyymi

Toivotaan,että nähdään Ratinassa 2.9 Popedan keikalla.Samoin Melartiinikin toivottavasti kokoonpanossa.

• Anonyymi

Hän asuu nykyään vanhainkodissa ja rakastaa yhteislaulutuokioita ja päivän pullakahvituokiota. Ensi torstaina koko vanhainkodin väki lähtee rollaattoritehtaalle tutustumaan rollaattorien valmistusvaiheisiin. Sinä päivänä ei saa pullaa kahvin kanssa vaan kaurakeksin ja tomaatin. Perin ikävää, kun pulla jää torstailta pois.

• Anonyymi

Vanhuus on hyvää, ehkä jopa elämän parasta aikaa noilla perustein..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7017
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      836
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      753
    Aihe