Evoluutioteorian loppu

Poliittinen tarkkailija

Aamulehti näin : "Älykäs suunnittelu sai tyrmäävän tuomion Euroopassa
05.10. - 15:57 (Luotu: 15:53)

Euroopan neuvoston parlamentaarinen yleiskokous on ottanut poikkeuksellisen tiukan linjan luomisopin eli kreationismin sekä siihen liitettävän älykkään suunnittelun käsitteen ottamisesta mukaan koulujen tiedeopetukseen."

Tämä merkitsee evoluutioteorian loppua. Mikään tieteelliseksi tarkoitettu teoria ei ole kestänyt, kun viranomaisten on täytynyt alkaa sitä puolustamaan.

Älykäs suunnittelu on ollut tieteellinen fakta vasta noin viisi vuotta ja tänä aikana tämä tosiasia on saanut evoluutioon vielä vähän aikaa uskovat aivan sekaisin.

Mikä saavutus tieteen historiassa !

15

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolustamista

      jos ehkäisee uskonnon opetuksen leviämistä kaikkiin oppiaineisiin?Vai löytyykö tähänkin "tieteellinen fakta" mustakantisen kirjan välistä?Aivan sekaisin oon huvituksesta,joo.

    • ei ole

      mikään tieteellinen fakta vaan täyttä hölynpölyä suoraan Amerikasta. Kehitettiin uusi teoria luomisopin rinnalle, koska sen todistusarvo kävi kestämättömäksi jopa USA:ssa. Maapallon elämä alkoi 6000 vuotta sitten. Uskokoon ken haluaa.

    • Tohtori X

      Evoluutioteoria on tällä hetkellä ainoa realistinen ja varteenotettava teoria eläinlajien synnystä ja kehityksestä

      Ainoastaan Jeesuksen toinen tuleminen voisi kumota evoluutioteorian, mutta sitä ei näillä näkymin ole tapahtumassa

      • dfdffgh

        Tai ei oikeastaan välttämättä.
        Eihän sitä tiedä jos palannut jesse sanoisi ekalle kretiinille "ööh.. ne mooseksen kirjat oli kyl tarkotettu ihan vertauskuviksi, ei myö isän kanssa kuviteltu että kukaan ottaisi niitä kirjaimellisesti..."


      • messias

        on vaan niin pölvästiä porukkaa,taidan häipyä samantien .tulkoon ulkoavaruuden jätkät lyömään paskaksi koko hoidon


      • hättäile
        messias kirjoitti:

        on vaan niin pölvästiä porukkaa,taidan häipyä samantien .tulkoon ulkoavaruuden jätkät lyömään paskaksi koko hoidon

        Mihinkäs tässä kiir, voloamissa moalimassa.
        Väittelemise voittamine ei ussenkaa joha mihinkää muuhu, kun sovan häviämmissee.
        Se ei tiaijja meijjä arkipäivää paljo vaikuttoa, onko tuo moalima tehty viistoistamiljartia vuotta sitte, voa jos tuo lienöö tapahtunna toissavuonna, sitähä os voitu olla ties minkälaessa fanttiavaruuvessa. Ja voi pihteine vieköö, nehä on ne mustat aukot ja kaikki muut viissauvvet. Ootko sinä lapsrukka ensinkää pohtinnu sitä, mitä se tuo aeka on. Se mahtaa olla jossahi alatölöviössä keksitty höpötouhu. Yks olemattoman pien moahiukkane kuusa kanssa pyörähtellöö ympäri aurinkova ja sitte ollaa nii viisiata. Niitä marssilaisia kuluki alatölöviössäki aikasa, sitten ne titeukot jätti ihmiset näläkeä näkemää, ja tuhosivat moapallon varoja lähetteäksee sinnekki sateliittilotaa. Eihän sieltä löytyny uko ukkoa, ei ees mahollissuutta, että siellä mikkää vois elleä. Pölöhöjen touhuja. Snomalehet höyrys ufohavantoloista ja pieniä marsilaisia nähtii jokapuolella. Vuoskymmenien soatossa niijjenki on pitäny muuttoa aina kauemmaks. Nyt ne pessi vissi jossai kvanttimoalimassa. Tietenni nuita otuksia o olemassa. perkeleen kamuja ne on ja paree on olla niitä notteeraamata.


      • sisukimppu
        hättäile kirjoitti:

        Mihinkäs tässä kiir, voloamissa moalimassa.
        Väittelemise voittamine ei ussenkaa joha mihinkää muuhu, kun sovan häviämmissee.
        Se ei tiaijja meijjä arkipäivää paljo vaikuttoa, onko tuo moalima tehty viistoistamiljartia vuotta sitte, voa jos tuo lienöö tapahtunna toissavuonna, sitähä os voitu olla ties minkälaessa fanttiavaruuvessa. Ja voi pihteine vieköö, nehä on ne mustat aukot ja kaikki muut viissauvvet. Ootko sinä lapsrukka ensinkää pohtinnu sitä, mitä se tuo aeka on. Se mahtaa olla jossahi alatölöviössä keksitty höpötouhu. Yks olemattoman pien moahiukkane kuusa kanssa pyörähtellöö ympäri aurinkova ja sitte ollaa nii viisiata. Niitä marssilaisia kuluki alatölöviössäki aikasa, sitten ne titeukot jätti ihmiset näläkeä näkemää, ja tuhosivat moapallon varoja lähetteäksee sinnekki sateliittilotaa. Eihän sieltä löytyny uko ukkoa, ei ees mahollissuutta, että siellä mikkää vois elleä. Pölöhöjen touhuja. Snomalehet höyrys ufohavantoloista ja pieniä marsilaisia nähtii jokapuolella. Vuoskymmenien soatossa niijjenki on pitäny muuttoa aina kauemmaks. Nyt ne pessi vissi jossai kvanttimoalimassa. Tietenni nuita otuksia o olemassa. perkeleen kamuja ne on ja paree on olla niitä notteeraamata.

        mutta, sivusta seuranneena ,ei voi kun nostaa kädet taivaita kohti ja todeta että ompa pölhömpi porukka asuttanut tämän niin hienon telluksen pinnan.kyllä minä jättäisin loppuselvittelyn ufo
        miehille,tuskin ne voi olla tyhmempiä kuin meikä
        mannet.


      • sinä et sitä

        Jeesuksen toista tulemista näe, tai siten näet!

        Ap.1:
        6. Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
        7. Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
        8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."
        9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
        10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
        11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

        Johannes 14:
        2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        Kaikki on luotu, näkyväiset ja näkymättömät.


    • Tuputuskone

      Herramme nimeen tiesin aina että joku piilottelee fossiileja minunkin takapihalleni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tosi on

      Lopultakin alkaa päivä paistamaan tässä asiassa.Jokainen järkevä ihminen ymmärtää ettei mitään elämää synny sattumalta eikä "big bang'in" seurauksena. Joka päivä saamme kuulla pommituksista ja räjäytyksistä, mutta niistä on seurauksena kuolemaa ja kaaosta. Yhtään elävää olentoa ei ole koskaan syntynyt sotatantereille, mutta lukemattomat miljoonat ovat kuolleet.
      Ja miten kauan ottaisi aikaa jostakin limalompista kehittyä elämää, ja miten se pysyisi hengissä voidakseen saada perillisiä, ja mistä se kyky olisi tullut.

      • epäolennaista.

        On itsensä ja oman arvonsa alentamista uskoa olevansa jonkinlainen alkuliman sattuman summa. Toki monet meistä ovat syntyneet "vahingossa", mutta se on vain ihmisnäkemys. Ei pidä mitätöidä omaa, eikä muidenkaan ihmisarvoa millään typerillä teorioilla. Meidän täytyy myöntää, että emme tiedä. Jos emme usko Raamattuun, mitä varten olemassaolematonta Jeesusta vastaan tarvitsee hyökätä. Eikö voi ajatella, että minä en tiedä mistä olen kotoisin ja sillä siisti. Minua ei ole luotu ja en ymmärrä, miksi täällä pyörin. Kaiketi pyörin aikani ja delaan sitten. Mitä tommosilla päätään vaivaa, kun kumminkin maattuu aikanaan ja sama se vaikka heti. Milläänhän ei lopulta ole merkitystä. Lehdet putoilevat puista ja maatuvat, samoin minä. Siinä kaikki.


      • Kimmo vaan

        Jos kaaoksesta ei voisi syntyä ihmistä, miten tyhjyydestä voisi syntyä Jumala?


      • benedi
        Kimmo vaan kirjoitti:

        Jos kaaoksesta ei voisi syntyä ihmistä, miten tyhjyydestä voisi syntyä Jumala?

        ..eikö pikemminkin järjestyksestä synny järjestystä.

        Miten järjestyksessä oleva ja järkevä ihminen olisi voinut syntyä kaaoksen keskeltä?

        Ensin oli siis kaaos ja sitten laitettiin kaikki järjestykseen..ettei olisi kaaosta. höh!


      • jyvät ja akanat sekaisisn
        benedi kirjoitti:

        ..eikö pikemminkin järjestyksestä synny järjestystä.

        Miten järjestyksessä oleva ja järkevä ihminen olisi voinut syntyä kaaoksen keskeltä?

        Ensin oli siis kaaos ja sitten laitettiin kaikki järjestykseen..ettei olisi kaaosta. höh!

        Ensinnäkin, big bang ei liity evoluutioteoriaan.
        Evoluutio on eläinlajien kehityskulku alkusolusta eteenpäin..
        ..ja evoluutio luonnonvalinta on sattuman ja kaaoksen täysi vastakohta. Että silleen.


      • benedi
        jyvät ja akanat sekaisisn kirjoitti:

        Ensinnäkin, big bang ei liity evoluutioteoriaan.
        Evoluutio on eläinlajien kehityskulku alkusolusta eteenpäin..
        ..ja evoluutio luonnonvalinta on sattuman ja kaaoksen täysi vastakohta. Että silleen.

        Evoluutio luonnonvalinta on sattuman ja kaaoksen täysi vastakohta.

        Vau!

        Niin on luomisoppikin..kaikki tapahtui järjestyksessä! Hassua että aina opetetaan että Kristus on luonut kaiken.

        Sitten Kristus, joka on luonut kaiken , tulee tänne, ja se tapetaan, ettei paljastuisi että Kristus on luonut kaiken.

        Kristuksen syntymän ja ylösnousemuksen jälkeen ja etenkin taivaaseen astumisen jälkeen...ihmiskunta huokaa, ku Kristus ei ole enää itse kertomassa että Hän loi kaiken , ja asetti siksi viikottaisen sapatin sen muistomerkiksi.

        Senkin he muuttivat sunnuntaille, ettei paljastuisi että Kristus on Luoja, kun viikottain levättäis luomisen muistomerkkipäivänä.

        Kun ihmiset pääsivät hetkeksi eroon Kristuksessta, he kuitenkin antoivat sen verran periksi, että myöntävät että nyt eletään 2007 Jälkeen Kristuksen eli Luojan.

        Olivatkohan pölhöjä, kun eivät älynneet sitä muuttaa vaan kaikki, myös evolutisnit kertovat että nyt eletään : 2007 vuotta Luojan jälkeen, joka on sama henkilö kuin Kristus...ja tiedemaailmasta ei enää löydy juuri ketään, joka ei myöntäisi Luojan eläneen ja toimineen täällä.

        Eli jälkeen Kristuksen ollaan sitä mieltä että itse Luoja oli maanpäällä!!! Eli Hän on sattuman ja kaaoksen vastakohta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe