Moi

RISTIKUNINKAS

Tuli tos pari viikkoo sit kaverin kanssa puheeks et ostetaanko huvikseen porshcet ens kesäks. Mun mielestä 911 on TODELLA upeen näköinen auto, mutta selvittelin sitten jos vaikka 2008 kesäreissulle lähtis tollasella. Hei hoi, tavaratila 90 litraa, jääkaapin kokoinen. Mitä sinne mahtuu, yksi salkku yksi laptop ja se on siinä.

Mut suurin puute mun mielestä oli se että en ainakaan myynneistä olevista suomessa ja saksassa löytänyt yhtään vanhan kopan 911 automaatilla varusttettuna. Onko nää upeet classicot tehty vaan manuaalilla.

Se on varmaa että ostan ensi kesäksi porshcen kun tuli sen kaverin kanssa jo lätistyä mut automaatilla eli se olis sitte 944 928 tai vastaava.

Nyt olis tietty ostajan markkinat kun hinnat on kohdillaan ja taas jos sen venyttää tonne kevääseen niin hintoihin tulee heti 20-30% korotus. Luonnollista hintapolitiikkaa kun kyseessä on kuitenkin 2-3 auto vain kesäkäyttöön joilla tähän on varaa( pitää leluja pihassa seisomassa).

Mutta miksi en sitten hae jo omaani pois tässä vaiheessa on se että joko ulkokuosi on ok mut sisältä ei iske tai toisin päin. Kun ostan niin sen pitää olla mulle yksilö joka miellyttää mua kaikinpuolin, en hae mitään kompromissia.

Mut tohon 911 kysymykseen haen vastausta laatikon osalta, on se vaan niin UPEA koppanen mut manuaalina kiitos ei, kun olen nyt kaikki käyttöautot jo vaihtanut tohon automatiikka-ajonautintoon niin jatkossakin näin etenen.

11

1735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjäntoimittaja fillaristi

Ei tomaatti voi olla true sportti , vaan geetee!!
      siis unohda, ja hanki mieluummin MANUAALI 924 ,siinä pienempiki pili jöpöttää ku päijäthämeen suurisuu huijareille näyttää kaapin paikan.
      siinä on MUNAA !

• RISTIKUNINKAS

Hmmm, mitä mä nyt olen noita testejä joskus lukassu niin kyllä ne tomaatit on AIKA SPORT, tsekkaa vaikka itse mihin sekkaan ne kiihtyy. On nää saksalaiset lyönny monet manuaali sportit kun viivalle on lähdetty, näin ne testit kerto.

Mut haen edelleen vastausta tohon 911 lootaan?

• Tuolta
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Hmmm, mitä mä nyt olen noita testejä joskus lukassu niin kyllä ne tomaatit on AIKA SPORT, tsekkaa vaikka itse mihin sekkaan ne kiihtyy. On nää saksalaiset lyönny monet manuaali sportit kun viivalle on lähdetty, näin ne testit kerto.

Mut haen edelleen vastausta tohon 911 lootaan?

9xxfin.com Täältä ei mitään järkevää vastausta saa,kuten jo huomasitkin....

• RISTIKUNINKAS
        Tuolta kirjoitti:

Voisitko laittaa linkkiin koko osoitteen, niin ei tarvitsisi lähtemään hakeen tuota arvailemalla googlesta, kiitos.

• Google.com
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Voisitko laittaa linkkiin koko osoitteen, niin ei tarvitsisi lähtemään hakeen tuota arvailemalla googlesta, kiitos.

http://www.google.fi/

• RISTIKUNINKAS
        Tuolta kirjoitti:

En tuota löytänyt mutta lähden sitten hakemaan tiedon tarpeeseen heiltä infoa:
        http://www.porsche-club.fi/trade/index.html

On tietysti hieman kummallista kun tänne on avattu oma palsta Porschelle niin kukaan ei viitsi kertoa mitään tai ei osaa kun joku haluaa saada tietoa jostain. No, selvitellään tätä sitten muualta. Kiitos kuitenkin kun kerroit tämän niin en jää tänne jumiutumaan turhan takia:

Täältä ei mitään järkevää vastausta saa,kuten jo huomasitkin....

• Köörailija
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

On tietysti hieman kummallista kun tänne on avattu oma palsta Porschelle niin kukaan ei viitsi kertoa mitään tai ei osaa kun joku haluaa saada tietoa jostain. No, selvitellään tätä sitten muualta. Kiitos kuitenkin kun kerroit tämän niin en jää tänne jumiutumaan turhan takia:

Täällä tietoa on,mutta jos vähän lueskelet tänne tulleita viestejä,niin tiedät mistä on kyse.Siksi täällä ei paljoa kannata aikaa tuhlata.

• Porsche traktori
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Ei täällä kukaan Porsche harrastaja viitisi vastata mitään järkeviä. Mene Porsche harrastajien omalle palstalle http://www.9xxfin.com siellä saat kysymyksiisi vastauksen.

• tässä sulle
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

http://www.9xxfin.com Ei muuten vaatinut kovin paljoa arvailuja tuo linkki. ;-)

• RISTIKUNINKAS
        Porsche traktori kirjoitti:

Ei täällä kukaan Porsche harrastaja viitisi vastata mitään järkeviä. Mene Porsche harrastajien omalle palstalle http://www.9xxfin.com siellä saat kysymyksiisi vastauksen.

Vahvistu entisestään että Porschen ostan.
        Noi lehtiartikkelit oli mahtava juttu, pitää lukasta ne läpi ajan kanssa.

• mmjklms

mun yks unelmaautoistani on 944 porsse jossa on todellista tyylikkyyttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      147
      5594
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      139
      3644
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3369
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      37
      3234
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2776
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      51
      2314
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2260
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      232
      2222
    9. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      94
      1842
    10. Ehkä mä ymmärrän sua nyt

Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä
      Ikävä
      5
      1302
    Aihe