Moi

RISTIKUNINKAS

Tuli tos pari viikkoo sit kaverin kanssa puheeks et ostetaanko huvikseen porshcet ens kesäks. Mun mielestä 911 on TODELLA upeen näköinen auto, mutta selvittelin sitten jos vaikka 2008 kesäreissulle lähtis tollasella. Hei hoi, tavaratila 90 litraa, jääkaapin kokoinen. Mitä sinne mahtuu, yksi salkku yksi laptop ja se on siinä.

Mut suurin puute mun mielestä oli se että en ainakaan myynneistä olevista suomessa ja saksassa löytänyt yhtään vanhan kopan 911 automaatilla varusttettuna. Onko nää upeet classicot tehty vaan manuaalilla.

Se on varmaa että ostan ensi kesäksi porshcen kun tuli sen kaverin kanssa jo lätistyä mut automaatilla eli se olis sitte 944 928 tai vastaava.

Nyt olis tietty ostajan markkinat kun hinnat on kohdillaan ja taas jos sen venyttää tonne kevääseen niin hintoihin tulee heti 20-30% korotus. Luonnollista hintapolitiikkaa kun kyseessä on kuitenkin 2-3 auto vain kesäkäyttöön joilla tähän on varaa( pitää leluja pihassa seisomassa).

Mutta miksi en sitten hae jo omaani pois tässä vaiheessa on se että joko ulkokuosi on ok mut sisältä ei iske tai toisin päin. Kun ostan niin sen pitää olla mulle yksilö joka miellyttää mua kaikinpuolin, en hae mitään kompromissia.

Mut tohon 911 kysymykseen haen vastausta laatikon osalta, on se vaan niin UPEA koppanen mut manuaalina kiitos ei, kun olen nyt kaikki käyttöautot jo vaihtanut tohon automatiikka-ajonautintoon niin jatkossakin näin etenen.

11

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjäntoimittaja fillaristi

Ei tomaatti voi olla true sportti , vaan geetee!!
      siis unohda, ja hanki mieluummin MANUAALI 924 ,siinä pienempiki pili jöpöttää ku päijäthämeen suurisuu huijareille näyttää kaapin paikan.
      siinä on MUNAA !

• RISTIKUNINKAS

Hmmm, mitä mä nyt olen noita testejä joskus lukassu niin kyllä ne tomaatit on AIKA SPORT, tsekkaa vaikka itse mihin sekkaan ne kiihtyy. On nää saksalaiset lyönny monet manuaali sportit kun viivalle on lähdetty, näin ne testit kerto.

Mut haen edelleen vastausta tohon 911 lootaan?

• Tuolta
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Hmmm, mitä mä nyt olen noita testejä joskus lukassu niin kyllä ne tomaatit on AIKA SPORT, tsekkaa vaikka itse mihin sekkaan ne kiihtyy. On nää saksalaiset lyönny monet manuaali sportit kun viivalle on lähdetty, näin ne testit kerto.

Mut haen edelleen vastausta tohon 911 lootaan?

9xxfin.com Täältä ei mitään järkevää vastausta saa,kuten jo huomasitkin....

• RISTIKUNINKAS
        Tuolta kirjoitti:

Voisitko laittaa linkkiin koko osoitteen, niin ei tarvitsisi lähtemään hakeen tuota arvailemalla googlesta, kiitos.

• Google.com
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Voisitko laittaa linkkiin koko osoitteen, niin ei tarvitsisi lähtemään hakeen tuota arvailemalla googlesta, kiitos.

http://www.google.fi/

• RISTIKUNINKAS
        Tuolta kirjoitti:

En tuota löytänyt mutta lähden sitten hakemaan tiedon tarpeeseen heiltä infoa:
        http://www.porsche-club.fi/trade/index.html

On tietysti hieman kummallista kun tänne on avattu oma palsta Porschelle niin kukaan ei viitsi kertoa mitään tai ei osaa kun joku haluaa saada tietoa jostain. No, selvitellään tätä sitten muualta. Kiitos kuitenkin kun kerroit tämän niin en jää tänne jumiutumaan turhan takia:

Täältä ei mitään järkevää vastausta saa,kuten jo huomasitkin....

• Köörailija
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

On tietysti hieman kummallista kun tänne on avattu oma palsta Porschelle niin kukaan ei viitsi kertoa mitään tai ei osaa kun joku haluaa saada tietoa jostain. No, selvitellään tätä sitten muualta. Kiitos kuitenkin kun kerroit tämän niin en jää tänne jumiutumaan turhan takia:

Täällä tietoa on,mutta jos vähän lueskelet tänne tulleita viestejä,niin tiedät mistä on kyse.Siksi täällä ei paljoa kannata aikaa tuhlata.

• Porsche traktori
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

Ei täällä kukaan Porsche harrastaja viitisi vastata mitään järkeviä. Mene Porsche harrastajien omalle palstalle http://www.9xxfin.com siellä saat kysymyksiisi vastauksen.

• tässä sulle
        RISTIKUNINKAS kirjoitti:

http://www.9xxfin.com Ei muuten vaatinut kovin paljoa arvailuja tuo linkki. ;-)

• RISTIKUNINKAS
        Porsche traktori kirjoitti:

Ei täällä kukaan Porsche harrastaja viitisi vastata mitään järkeviä. Mene Porsche harrastajien omalle palstalle http://www.9xxfin.com siellä saat kysymyksiisi vastauksen.

Vahvistu entisestään että Porschen ostan.
        Noi lehtiartikkelit oli mahtava juttu, pitää lukasta ne läpi ajan kanssa.

• mmjklms

mun yks unelmaautoistani on 944 porsse jossa on todellista tyylikkyyttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe