Sanon pahasti

3. nainen

1. nunnan nännit
2. paavin pallit
3. gambler1:n aivot

Kaikki ne ovat olemassa, mutta kaikki ne ovat turhia, koska he eivät osaa/kykene niitä käyttämään.

5

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Aika on umpetunut joten enää ei ehdi. Eikä ole myös kampelaltakaan tullut vastausta kun laitoin aikasemmin hänellä samat tehtävät.

        Ei näytä teilläkään olevan aivoja jos ette noita osaa.

        Jos ei osaa matikkaa niin ei voi myös tajuta, että keno ja monet muutkin pelit on laskettu niin, että niillä ei pitkäänjuksuun voi voittaa.

        Aivoja ei ole myös sellaisella joka luulee kenossa käytettävän huijausta.

        Niin ja turha tulla enää mulle väittään, että mulla ei ole aivoja. En ole ainoa joka on satunnaisuuden kannalla. Koko RPO.n henkilökunta on myös satunaisuuden kannalla. Heillä sentän on aivoit.


      • aivot
        Gambler1 kirjoitti:

        Aika on umpetunut joten enää ei ehdi. Eikä ole myös kampelaltakaan tullut vastausta kun laitoin aikasemmin hänellä samat tehtävät.

        Ei näytä teilläkään olevan aivoja jos ette noita osaa.

        Jos ei osaa matikkaa niin ei voi myös tajuta, että keno ja monet muutkin pelit on laskettu niin, että niillä ei pitkäänjuksuun voi voittaa.

        Aivoja ei ole myös sellaisella joka luulee kenossa käytettävän huijausta.

        Niin ja turha tulla enää mulle väittään, että mulla ei ole aivoja. En ole ainoa joka on satunnaisuuden kannalla. Koko RPO.n henkilökunta on myös satunaisuuden kannalla. Heillä sentän on aivoit.

        mutta pelottaa, kuinka harva niitä käyttää.

        Monista kenohörhöistä paistaa kouluttamattomuus (yleensä ei edes lukiota, tai sekin juosten kustu). Kun asioita ei osata objektiivisesti hahmottaa, niin korvikkeeksi niistä rakennetaan omien kuvitelmien mukaisia - on hirmuinen tarve löytää "selityksiä" selitysten itsensä takia.

        Historia opettaa, että taikausko kasvaa puhtaasta tietämättömyydestä.

        Ei mielikuvituksen käyttämisessä mitään vikaa ole, mutta sitä voi soveltaa myös rakentavalla tavalla. Luovaan tekemiseen verrattuna kenonumeroiden tuijottaminen on täyttä hölmöläisten puuhaa. Ihminen käyttää noin seitsemää prosenttia aivokapasiteetistaan, eikä se luku tuollaisella tekemisellä ainakaan kasva.

        On meilläkin työporukassa akateemisia ihmisiä (mm. DI!), joiden mielestä edellisen viikon lottorivi ei voi tulla uudestaan.

        Valistettavaa riittää, jatketaan me ketkä jaksetaan.


      • aivot kirjoitti:

        mutta pelottaa, kuinka harva niitä käyttää.

        Monista kenohörhöistä paistaa kouluttamattomuus (yleensä ei edes lukiota, tai sekin juosten kustu). Kun asioita ei osata objektiivisesti hahmottaa, niin korvikkeeksi niistä rakennetaan omien kuvitelmien mukaisia - on hirmuinen tarve löytää "selityksiä" selitysten itsensä takia.

        Historia opettaa, että taikausko kasvaa puhtaasta tietämättömyydestä.

        Ei mielikuvituksen käyttämisessä mitään vikaa ole, mutta sitä voi soveltaa myös rakentavalla tavalla. Luovaan tekemiseen verrattuna kenonumeroiden tuijottaminen on täyttä hölmöläisten puuhaa. Ihminen käyttää noin seitsemää prosenttia aivokapasiteetistaan, eikä se luku tuollaisella tekemisellä ainakaan kasva.

        On meilläkin työporukassa akateemisia ihmisiä (mm. DI!), joiden mielestä edellisen viikon lottorivi ei voi tulla uudestaan.

        Valistettavaa riittää, jatketaan me ketkä jaksetaan.

        Kaikilla on aivot, mutta joltain on vaan jäänyt ne täydentämättä. On mullakin ongelmia oikeinkirjoituksessa, mutta RPO:n laskelmista ymmärän, että keno on satunnainen peli ja noin huonossa pelissä ei tarvi mitään manipulaatiota käyttää.


    • 4. ulottuvuus

      Paskalista, ole hyvä:

      1. Taikausko
      2. Numeromystiikka
      3. Salaliittoteoriat
      4. Onnenpelit
      4. 3. naisen käytöstavat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe