1. nunnan nännit
2. paavin pallit
3. gambler1:n aivot
Kaikki ne ovat olemassa, mutta kaikki ne ovat turhia, koska he eivät osaa/kykene niitä käyttämään.
Sanon pahasti
5
617
Vastaukset
Jos sullakin on AIVOT niin haluan näihin vastaukset huomiseksi sunnuntaina 7.10 klo 18.00 menessä. Jos vastausta ei tule sovituun aikaan menessä ei sullakaan ole aivoja.
http://cs.stadia.fi/~lehtk/Matematiikka/mtib29.htmAika on umpetunut joten enää ei ehdi. Eikä ole myös kampelaltakaan tullut vastausta kun laitoin aikasemmin hänellä samat tehtävät.
Ei näytä teilläkään olevan aivoja jos ette noita osaa.
Jos ei osaa matikkaa niin ei voi myös tajuta, että keno ja monet muutkin pelit on laskettu niin, että niillä ei pitkäänjuksuun voi voittaa.
Aivoja ei ole myös sellaisella joka luulee kenossa käytettävän huijausta.
Niin ja turha tulla enää mulle väittään, että mulla ei ole aivoja. En ole ainoa joka on satunnaisuuden kannalla. Koko RPO.n henkilökunta on myös satunaisuuden kannalla. Heillä sentän on aivoit.- aivot
Gambler1 kirjoitti:
Aika on umpetunut joten enää ei ehdi. Eikä ole myös kampelaltakaan tullut vastausta kun laitoin aikasemmin hänellä samat tehtävät.
Ei näytä teilläkään olevan aivoja jos ette noita osaa.
Jos ei osaa matikkaa niin ei voi myös tajuta, että keno ja monet muutkin pelit on laskettu niin, että niillä ei pitkäänjuksuun voi voittaa.
Aivoja ei ole myös sellaisella joka luulee kenossa käytettävän huijausta.
Niin ja turha tulla enää mulle väittään, että mulla ei ole aivoja. En ole ainoa joka on satunnaisuuden kannalla. Koko RPO.n henkilökunta on myös satunaisuuden kannalla. Heillä sentän on aivoit.mutta pelottaa, kuinka harva niitä käyttää.
Monista kenohörhöistä paistaa kouluttamattomuus (yleensä ei edes lukiota, tai sekin juosten kustu). Kun asioita ei osata objektiivisesti hahmottaa, niin korvikkeeksi niistä rakennetaan omien kuvitelmien mukaisia - on hirmuinen tarve löytää "selityksiä" selitysten itsensä takia.
Historia opettaa, että taikausko kasvaa puhtaasta tietämättömyydestä.
Ei mielikuvituksen käyttämisessä mitään vikaa ole, mutta sitä voi soveltaa myös rakentavalla tavalla. Luovaan tekemiseen verrattuna kenonumeroiden tuijottaminen on täyttä hölmöläisten puuhaa. Ihminen käyttää noin seitsemää prosenttia aivokapasiteetistaan, eikä se luku tuollaisella tekemisellä ainakaan kasva.
On meilläkin työporukassa akateemisia ihmisiä (mm. DI!), joiden mielestä edellisen viikon lottorivi ei voi tulla uudestaan.
Valistettavaa riittää, jatketaan me ketkä jaksetaan. aivot kirjoitti:
mutta pelottaa, kuinka harva niitä käyttää.
Monista kenohörhöistä paistaa kouluttamattomuus (yleensä ei edes lukiota, tai sekin juosten kustu). Kun asioita ei osata objektiivisesti hahmottaa, niin korvikkeeksi niistä rakennetaan omien kuvitelmien mukaisia - on hirmuinen tarve löytää "selityksiä" selitysten itsensä takia.
Historia opettaa, että taikausko kasvaa puhtaasta tietämättömyydestä.
Ei mielikuvituksen käyttämisessä mitään vikaa ole, mutta sitä voi soveltaa myös rakentavalla tavalla. Luovaan tekemiseen verrattuna kenonumeroiden tuijottaminen on täyttä hölmöläisten puuhaa. Ihminen käyttää noin seitsemää prosenttia aivokapasiteetistaan, eikä se luku tuollaisella tekemisellä ainakaan kasva.
On meilläkin työporukassa akateemisia ihmisiä (mm. DI!), joiden mielestä edellisen viikon lottorivi ei voi tulla uudestaan.
Valistettavaa riittää, jatketaan me ketkä jaksetaan.Kaikilla on aivot, mutta joltain on vaan jäänyt ne täydentämättä. On mullakin ongelmia oikeinkirjoituksessa, mutta RPO:n laskelmista ymmärän, että keno on satunnainen peli ja noin huonossa pelissä ei tarvi mitään manipulaatiota käyttää.
- 4. ulottuvuus
Paskalista, ole hyvä:
1. Taikausko
2. Numeromystiikka
3. Salaliittoteoriat
4. Onnenpelit
4. 3. naisen käytöstavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558