ujoa seurustelua

gaLluppy

Heip hoip.
Kertokaapas te muut ujot (varsinkin nuoret) teidän seurustelu kokemuksista. Monta suhdetta teillä on ollut? Milloin aloititte seurustelun ekan kerran?
Onko kumppaninne samanlainen ujo vai ihan toisenlainen. jne.

Voiko sellainen tuhkimotarina käydä toteen, että ujo/arka/yksinäinen mimmi voisi löytää itselleen komean ja mukavan kumppanin, eikä tyytyä niihin samanlaisiin ujoihin peräkammarin poikiin.

Ite olen 18 vuotias enkä ole ikinä seurustellut. En ole edes yhtään höpöä ala-aste suhdetta kokenut, joten minä en voi kertoa mitään tästä aiheesta.

12

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaajaA

      Niissä peräkammarin pojissa on? Jos itse olet rauhallisempi ja toinen oli tosi menevä jolla monta suhdetta takana jne. niin en usko, että siinä on hyvät lähtökohdat.

      • ----------

        Ite oon kanssa ujon puoleinen kaveri, enkä tee helposti uutta tuttavuutta varsinkaan tytön kanssa (en vaan uskalla). On mulla ollu yks yläaste suhde tyttöön joka oli ainakin siihen aikaan "kiintynyt" minuun, mutta sen menin sitten tyhmyyksissäni lopettamaan kaverin painostuksesta ja tämän jälkeen on suhde rintamalla ollut hiljaista (nyt oon siis lukion 3.). Eli ei oo ujouskaan hyvästä, tähän tilaan jäädään ellei joku tyttö satu tekemään aloitetta.


    • samanlaisiin?

      Tuskin voisi tarina käydä toteen - tuo "parempi" haaveolento tuskin "tyytyisi" kaltaiseesi ihmiseen, hänellähän on valinnnanvaraa. Ethän sinä itsekään halua tyytyä samanlaiseen "huonoon" kuin sinä, miten siis tuo "parempi" tyytyisi?
      Leikki sikseen, älä ihmeessä väheksy itseäsi noin että muka "tyytyä samanlaiseen"!

      • 1. kirjoittaja

        Oisi vaan kivaa, jos löytäisi sellaisen "unelmien prinssin" mutta ne tuppaa juoksemaan vaan sosiaalisten ja kauniiden tyttöjen perässä.

        Minusta olisi kyllä parempaa jos kumppani olisi täysin minun vastakohta, eli ei mikään syrjästä katseleva ja ujo vaan rohkea ja "cool". Mutta se taitaa olla just pelkkää toive ajattelua.

        Eihän ujoissakaan ole mitään vikaa, mutta jos sitten on sellainen suhde, että kumpikaan ei osaa sanoa yhtään mitään mistään niin eihän siitä mitään tulisi. Ellei sitten edetä todella hitaasti, jotta "jää murtuisi".


      • lukenut
        1. kirjoittaja kirjoitti:

        Oisi vaan kivaa, jos löytäisi sellaisen "unelmien prinssin" mutta ne tuppaa juoksemaan vaan sosiaalisten ja kauniiden tyttöjen perässä.

        Minusta olisi kyllä parempaa jos kumppani olisi täysin minun vastakohta, eli ei mikään syrjästä katseleva ja ujo vaan rohkea ja "cool". Mutta se taitaa olla just pelkkää toive ajattelua.

        Eihän ujoissakaan ole mitään vikaa, mutta jos sitten on sellainen suhde, että kumpikaan ei osaa sanoa yhtään mitään mistään niin eihän siitä mitään tulisi. Ellei sitten edetä todella hitaasti, jotta "jää murtuisi".

        monestakin paikkaa kuinka ihmiset selittävät kuinka "söpöä" ja ihanaa ujous on, harmi vaan kun ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut tällaista ihmistä.


      • katrian
        1. kirjoittaja kirjoitti:

        Oisi vaan kivaa, jos löytäisi sellaisen "unelmien prinssin" mutta ne tuppaa juoksemaan vaan sosiaalisten ja kauniiden tyttöjen perässä.

        Minusta olisi kyllä parempaa jos kumppani olisi täysin minun vastakohta, eli ei mikään syrjästä katseleva ja ujo vaan rohkea ja "cool". Mutta se taitaa olla just pelkkää toive ajattelua.

        Eihän ujoissakaan ole mitään vikaa, mutta jos sitten on sellainen suhde, että kumpikaan ei osaa sanoa yhtään mitään mistään niin eihän siitä mitään tulisi. Ellei sitten edetä todella hitaasti, jotta "jää murtuisi".

        Että eihän siitä tulisi mitään jos kaksi ujoa olisi yhdessä - vaikka eihän sitä kokeilematta tiedä. Niin, mä olen jo 30v ja suhteita on ollut kaksi. Ensimmäisen kerran seurustelin 16 vuotiaana. Kumpikaan "miehistäni" ei ollut ujo. Ehkä se unelmien prinssi vielä tulee vastaan ; )


      • eka1.
        katrian kirjoitti:

        Että eihän siitä tulisi mitään jos kaksi ujoa olisi yhdessä - vaikka eihän sitä kokeilematta tiedä. Niin, mä olen jo 30v ja suhteita on ollut kaksi. Ensimmäisen kerran seurustelin 16 vuotiaana. Kumpikaan "miehistäni" ei ollut ujo. Ehkä se unelmien prinssi vielä tulee vastaan ; )

        Haluisi sellaisen kumppanin joka olisi ihan toista maata, semmoisen joka näyttäisi miten olla rentona ja juhlia, semmoinen joka ei välittäisi muiden kommenteista ja semmoisen joka olisi aina vierellä tukemassa ja halaamassa.

        Tuskimpa tämmöistä tilannetta tulee...


      • asbert
        eka1. kirjoitti:

        Haluisi sellaisen kumppanin joka olisi ihan toista maata, semmoisen joka näyttäisi miten olla rentona ja juhlia, semmoinen joka ei välittäisi muiden kommenteista ja semmoisen joka olisi aina vierellä tukemassa ja halaamassa.

        Tuskimpa tämmöistä tilannetta tulee...

        Itse olen ujo ja kokematon. Haluaisin samanlaisen kumppanin.

        Mutta ei tuollaista tapahdu. Ujot naiset näyttävät haluavan aivan toisenlaisen.


      • Transporter
        1. kirjoittaja kirjoitti:

        Oisi vaan kivaa, jos löytäisi sellaisen "unelmien prinssin" mutta ne tuppaa juoksemaan vaan sosiaalisten ja kauniiden tyttöjen perässä.

        Minusta olisi kyllä parempaa jos kumppani olisi täysin minun vastakohta, eli ei mikään syrjästä katseleva ja ujo vaan rohkea ja "cool". Mutta se taitaa olla just pelkkää toive ajattelua.

        Eihän ujoissakaan ole mitään vikaa, mutta jos sitten on sellainen suhde, että kumpikaan ei osaa sanoa yhtään mitään mistään niin eihän siitä mitään tulisi. Ellei sitten edetä todella hitaasti, jotta "jää murtuisi".

        Ite olen aivan super ujo mutta tosi kiltti enkä ikinä voisi sanoa/tehdä mitään pahaa tytölle. Toista maata ovat nämä sosiaaliset pillun perässä juoksevat jätkät jotka vaihtaa tyttö ystävää heti kun näkee paremman näköisen. Sanon oikeesti että sosiaalista ja hyvän näköistä/kroppaista jätkää ei voi pitää luotettavana. Ovat ylimielisiä ja vaihtavat muijaa minkä kerkeävät koska ovat niin sosiaalisia ja pystyvät puhumaan kaikille muijille. Itsessäni on tuota "unelmien prinssi" ainesta. Käyn viikossa 2 kertaa salilla 3 kertaa jujutsu treeneissä ja lenkeilen paljon. Kunto ja kroppa on siis hyvässä kunnossa mutta kun en ole tälläinen sosiaalinen naistenmies niin tyttö ystävää ei ole ollut koskaan ja olen jo lukion 2 kohta 18 ikää. Mutta ihan sama se mulle on jos haluatte särkeä sydämmenne ja ottaa jonkun atleetti sosiaalisen jäbän joka jättää teidät heti kun näkee parempi tissisen ja perseisen missin. Ujo ja luotettava vai sosiaalinen runkku perse. Valinta on teidän.


    • adsasdasas

      Naiset ei nykypäivänä tarvi kunnon miestä, ajankuluksi heille käy kuitenkin ns. mieshuorat/toyboyt, etkö ymmärrä sitä transporter. Kukaan ei halua enää naimisiin, elämme eri aikona kuin ennnen.

    • ujo,ujompi,MINÄ

      Minäpä se olen nainen 25v enkä koskaan ole seurustellut.
      Oon niin kamalan ujo,ehkä se ei päällepäin näy mutta sisällä käy kauhea kuohunta.
      En kyllä tiedä mistä voisin koskaan löytää kumppania,täytyy ensin voittaa omat pelkonsa.

    • 15+19

      Älkää huoliko! Itse olin ujo nuorena. Sitten päätin että nyt saa riittää. Aloin tehdä rohkeammin asioita. Käytin aikaa sen pohtimiseen millainen todella olen, miten haluaisin kehittää itseäni, mistä asioista haaveilen ja mistä ujous johtuu, jotain kolhujahan sitä on saanut, vanhemmat eivät ole osanneet kannustaa ja kehua niin kuin olisi pitänyt tai hyväksyneet sinua omana itsenäsi. Hyväksyy sen ja oman historiansa ja että ujous on kasvatuksen tulosta. Olen todellisuudessa aika menevä, avoin ja seikkailunhaluinen ihminen.

      Aloittakaa vaikka menemällä baariin, alkoholin nauttiminen auttaa pääsemään pahimmista estoista. Rohkeasti tanssilattialle ja jos joku juttelee jotain niin juttelee aina jotain takaisin, mitä vaan. Alkaa miesrintamalla tapahtua. Se on aika paljon omasta päätöksestä kiinni, ja siitä että tajuaa että kyse on vaan omasta päästä. Muita ei niin paljon oikeasti kiinnosta että kiinnittäisivät paljon huomiota. Ja toisaalta kaikki mokailevat, jos vaan malttaa myöntää itselleen niin huomaa että moni muukaan ei ole niin täydellinen tai toimi aina kovin loistokkaasti, mutta on silti ihan kelvollinen sellaisenaan ihan niin kuin itsekin. Ja kun saa vähän kokemusta miehistä niin estotkin alkaa karista. :) Vaikka täytyy myöntää, ujous vielä välillä aika ajoin iskee mitä omituisimmissa tilanteissa ja joskus miesten kanssa varsinkin jos mies kiinnostaa kovasti. Mutta, itsellä useampikin komistus ollut kierroksessa ja suhteessa tälläkin hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe