Pääskyvuoren linkki-kirppis

Hermonsa menettänyt

Voi että kun meni taas hermot tuolla Turun linkki-kirpparilla kun siellä ei ole tarpeeksi henkilökuntaa...Omistaja itse yrittää kovasti tehdä töitä ja ottaa rahaa vastaan mut on se niin tuskallista katsottavaa ja odottaa omaa vuoroa kun homma on niin tavattoman hidasta...Oiskohan aika jäädä eläkkeelle?? Myöskin vanhana kauppiaana olisi hyvä muistaa edelleen asiakastyytyväisyys,hän kun puhuu asiakkaille tosi tylysti...Niin no ei ne asiakkaat hänelle sitä rahaa tuo vaan loosien pitäjät ja niitä kyllä riittää ainakin toistaiseksi,kai sekin muuttuu jossain välissä ellei kassahommat rupea toimimaan ja asiakastyytyväisyys paranemaan...Muuten aivan ihana ja siisti kirppis,omistajan kun vielä saisi muutettua

53

9402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran käyny

      kun käytävät hyllyjen välillä oli aika kapeita. Asiakkaita oli aika paljon, kassassa yksi tai kaksi ihmistä, äkkiä lähdin ulos, vaikutti niin ahtaalta.
      Suosikki paikkani on Manhattan, siellä on valoisaa tilaa katsoa ja kulkea.

      • Jos podet

        jonotuskammoa, mene Raision Kruunukirppikselle.
        Siellä on tyhjänä kaikuva halli ja vähän asiakkaita.
        Siitäkö pidät? Tai perusta oma kirppis, kun on kerran kokemustakin.


    • sama..

      asia ahdistaa. Vanhukset tiskintakana tosi töykeitä eikä tuo laskupääkään oikein aina toimi.

      Jos alkaa asiakaspalveli noin väsyttämään, niin mars eläkkeelle!

      • Kävijä kaukaa

        Turun kirppiskierroksen paras paikka on joka kerta Linkkikirppis. Tavaraa on ja hintataso kohdallaan. Minua ei ole kassahenkilökunta häirinnyt mitenkään, vaikka aina olen lauantaisin ollut liikkeellä, eli olisi luullut olevan jonoja. Viimeksi Linkkikirppiksen kassalla oli ihana vaalea nuori neito.
        Jonottamaan en ole ikinä joutunut kovin kauaa, Manhattanilla joutuu aina jonottamaan tuskastuttavan kauan, jos nyt joskus sattuu sieltä sikakalliista kiristyspaikasta jotain löytämään.


    • Nimetön

      Olen samaa mieltä että palvelu siellä ei pelaa!
      Kävin ostoksilla siellä, mutta kun tulin kotiin huomasin että se laskutti enemmän kuin piti. seuraavana viikonloppuna menin uudestaan sinne kirppikselle ja kun olin maksamassa tavarat siis ehdotin että nämät tavarat mitä ovat alennetut lasketaan erikseen tai muuten taas vahingossa he voivat ottaa enemmän niinkuin edellisenä viikkona. se ison kokoinen myyjä alkoi huutamaan että kun minä en ole tyytyväinen silloin ei tarvitse tulla tänne ostamaan mitään. samalla hän osasi monta loukkausta sanoa. sen jälkeen tuli vanhempi rouva ja ilmoitti että tämä ison kokoinen nainen on hänen tytär ja hän ei voinut mitään väärin laskea. kun yritin avata suutani ja kertoa mistä loosista olen ostanut tavarat viikko sitten, se vanhempi rouva ilmoitti että minulla on kielto tulla sinne heidän kirppikselle.

      • tipi

        myös täällä todella paljon se, että muuten niin mukava ja hyvä kirppari, jossa olen nyt kolmatta kertaa myymässä, kärsii kovan infaation sen vuoksi että asiakkaiden kohtelu on niin törkeää. Minut haukuttiin ensimmäisellä kerralla kun menin myyntiin, totaalisen moukaksi, koska en ollut ymmärtänyt mennä ensin maksamaan paikkaani vaan vein tavarat ensin hyllylle. Eilen vein taas tavaraa ja odotin varmaan 15 min kun tämä jo hyvin hyvin valmis eläkkeelle oleva omistaja ei saanut millään päähänsä mitä edellinen asiakas tarkoitti vaikka asia varsin yksinkertainen. Kun järki ei enää kunnolla leikkaa niin olisi parasta siirtyä takavasemmalle.


      • Myyjille tosiaan
        tipi kirjoitti:

        myös täällä todella paljon se, että muuten niin mukava ja hyvä kirppari, jossa olen nyt kolmatta kertaa myymässä, kärsii kovan infaation sen vuoksi että asiakkaiden kohtelu on niin törkeää. Minut haukuttiin ensimmäisellä kerralla kun menin myyntiin, totaalisen moukaksi, koska en ollut ymmärtänyt mennä ensin maksamaan paikkaani vaan vein tavarat ensin hyllylle. Eilen vein taas tavaraa ja odotin varmaan 15 min kun tämä jo hyvin hyvin valmis eläkkeelle oleva omistaja ei saanut millään päähänsä mitä edellinen asiakas tarkoitti vaikka asia varsin yksinkertainen. Kun järki ei enää kunnolla leikkaa niin olisi parasta siirtyä takavasemmalle.

        Ilmastointikanava vuoti vettä suoraan vaatteille ja myös alemmilla hyllyillä olevat lelut ja videokasetit kastuivat. Vuodosta huomautettiin kolme kertaa ja se vanha ämmä kävi katsomassa ja väitti joka kerta että huoltomiehet olisivat korjanneet vian. Viimeisellä kerralla oli myyjät vieneet vaatteet salaa kuivumaan, valkoisiin vaatteisiin oli jäänyt niistä keltaisista hintalapuista tahrat. lupasivat hyvittää pilalle menneet vaatteet ja videokasetit mut ilmeisesti heidän hyvitys on pelkkä kuitin kirjoittaminen. En suosittele myyjille tätä paikkaa, enkä kyllä ostajillekkaan.


      • 222
        Myyjille tosiaan kirjoitti:

        Ilmastointikanava vuoti vettä suoraan vaatteille ja myös alemmilla hyllyillä olevat lelut ja videokasetit kastuivat. Vuodosta huomautettiin kolme kertaa ja se vanha ämmä kävi katsomassa ja väitti joka kerta että huoltomiehet olisivat korjanneet vian. Viimeisellä kerralla oli myyjät vieneet vaatteet salaa kuivumaan, valkoisiin vaatteisiin oli jäänyt niistä keltaisista hintalapuista tahrat. lupasivat hyvittää pilalle menneet vaatteet ja videokasetit mut ilmeisesti heidän hyvitys on pelkkä kuitin kirjoittaminen. En suosittele myyjille tätä paikkaa, enkä kyllä ostajillekkaan.

        Minusta Linkkikirppis on tosi ihana paikka ! Henkilökunta on mahtava!! Viihdyn siellä todella hyvin , kaikkea hyväää


      • marmatus
        222 kirjoitti:

        Minusta Linkkikirppis on tosi ihana paikka ! Henkilökunta on mahtava!! Viihdyn siellä todella hyvin , kaikkea hyväää

        Täytyypä itsekin kommentoida kyseisen kirpputorin vakinaista henkilökuntaa, äitiä ja tytärtä... Mitään uutta en pysty tuomaan tähän keskusteluun, MUTTA totta puhutte, heidän käytöksensä on epäammattimaista, töykeää ja törkeää, usein on huono päivä ja se kyllä kuuluu. Jos työpaikalla käyttäydytään näin, en halua edes tietää, miltä heidän kodeissaan mahtaa kuulostaa?

        Muu henkilökunta vaihtuu usein, lieneeköhön syy joustamattomassa ja henkisesti epävakaassa työyhteisössä?

        Kirpputori sinällään hyvä ja siisti, voi kumpa henkilökuntakin olisi yhtä valoisaa :)


      • Mekku
        marmatus kirjoitti:

        Täytyypä itsekin kommentoida kyseisen kirpputorin vakinaista henkilökuntaa, äitiä ja tytärtä... Mitään uutta en pysty tuomaan tähän keskusteluun, MUTTA totta puhutte, heidän käytöksensä on epäammattimaista, töykeää ja törkeää, usein on huono päivä ja se kyllä kuuluu. Jos työpaikalla käyttäydytään näin, en halua edes tietää, miltä heidän kodeissaan mahtaa kuulostaa?

        Muu henkilökunta vaihtuu usein, lieneeköhön syy joustamattomassa ja henkisesti epävakaassa työyhteisössä?

        Kirpputori sinällään hyvä ja siisti, voi kumpa henkilökuntakin olisi yhtä valoisaa :)

        Olen myös huomannut palvelun heikentymistä. Minulla on paikka nyt kolmatta kertaa heillä, enkä usko että enää haluan neljättä kertaa viedä tavaroitani heille myyntiin. Olen kuullut miten ostajille sanotaan ikävästi ja iäkkäämmän henkilön kommentit ovat toisena päivänä iloiset, mutta toisinaan epäkohteliaat ja töykeät. Vaikka itsellä olisi kurja päivä, asiakaspalveluun se ei saisi vaikuttaa tuolla tavoin. Vaalean nuoren tytön käytös kassalla on ollut ok.


      • Jennaal
        Mekku kirjoitti:

        Olen myös huomannut palvelun heikentymistä. Minulla on paikka nyt kolmatta kertaa heillä, enkä usko että enää haluan neljättä kertaa viedä tavaroitani heille myyntiin. Olen kuullut miten ostajille sanotaan ikävästi ja iäkkäämmän henkilön kommentit ovat toisena päivänä iloiset, mutta toisinaan epäkohteliaat ja töykeät. Vaikka itsellä olisi kurja päivä, asiakaspalveluun se ei saisi vaikuttaa tuolla tavoin. Vaalean nuoren tytön käytös kassalla on ollut ok.

        Siis niin töykeää plvelua en ole koskaan nähnyt!! Kertoj ei ole ihan yks kaks kun olen myyjien negativisen puoleen törmännyt. Kerran vanha mummo olisi ostanut palan pitsiä ja hintalapussa luki kangasta ja hinta. Tämä paksu myyjä sanoi: ettei hän voi tätä myydä kun tämä on mielestäni verho ja lapussa ei lue että verho, mistä minä voin tietää vaikka olet vaihtanut hintalapun. Mummo meni ihan hämilleen kun häntä syytettiin hintalappujen vauhtamisesta ja että hän oli ostamassa kangasta eikä verhoa.
        Kerran nämä äiti ja tytär huusivat yhdelle nuoremmalle myyjälle että pistä nyt vauhtia ja et voi olla noin tyhmä ettet löydä sitä (hän etsi ilmeisesti jotain cd-levyä) ja tyttö meni ihan panikkiin ja nolostui kun toiset huutaa täysin tyhjästä hänelle.
        Ja yksi mihin olen kiinnitänyt huomioni on se että tämä vanhempi nainen alkaa huutamaan puoli tuntia ennen sulkemista että pistäisi mennä kassalle ku he sulkevat pian. Minä ymmärtäisin tälläisen huudon 10min ennen sulkemista....

        Jooh, mutta muuten jees kirppis. Mutta henkilökunta on ihan mätää.


      • Kirppiskiertolainen
        Jennaal kirjoitti:

        Siis niin töykeää plvelua en ole koskaan nähnyt!! Kertoj ei ole ihan yks kaks kun olen myyjien negativisen puoleen törmännyt. Kerran vanha mummo olisi ostanut palan pitsiä ja hintalapussa luki kangasta ja hinta. Tämä paksu myyjä sanoi: ettei hän voi tätä myydä kun tämä on mielestäni verho ja lapussa ei lue että verho, mistä minä voin tietää vaikka olet vaihtanut hintalapun. Mummo meni ihan hämilleen kun häntä syytettiin hintalappujen vauhtamisesta ja että hän oli ostamassa kangasta eikä verhoa.
        Kerran nämä äiti ja tytär huusivat yhdelle nuoremmalle myyjälle että pistä nyt vauhtia ja et voi olla noin tyhmä ettet löydä sitä (hän etsi ilmeisesti jotain cd-levyä) ja tyttö meni ihan panikkiin ja nolostui kun toiset huutaa täysin tyhjästä hänelle.
        Ja yksi mihin olen kiinnitänyt huomioni on se että tämä vanhempi nainen alkaa huutamaan puoli tuntia ennen sulkemista että pistäisi mennä kassalle ku he sulkevat pian. Minä ymmärtäisin tälläisen huudon 10min ennen sulkemista....

        Jooh, mutta muuten jees kirppis. Mutta henkilökunta on ihan mätää.

        Oudolta tuntuu lukea valitusta tästä kirpputorista. Itselläni on paikasta todella hyvä kuva. Asun kaukana ja käyn kyseisellä kirppiksellä noin 5 kertaa vuodessa.
        Joskus huomasin vasta kotona 200km päässä, että ostamastani cd-levystä puuttuikin levy sisältä. Soitto kirppikselle ja lähettivät sen omalla kustannuksellaan minulle.
        Toinen tapaus oli, kun huomasin vasta autossa ollessani, että pari ostamaani tuotetta oli -50% pöydästä, mutta en huomannuta asiasta mainita kassalla. Palasin takaisin ja ystävällisesti kassa palautti rahat, jotka olin maksanut liikaa.
        Ei mitään pahaa sanottavaa tästä loistavasta kirpputorista!


      • törkeää toimintaa
        Kirppiskiertolainen kirjoitti:

        Oudolta tuntuu lukea valitusta tästä kirpputorista. Itselläni on paikasta todella hyvä kuva. Asun kaukana ja käyn kyseisellä kirppiksellä noin 5 kertaa vuodessa.
        Joskus huomasin vasta kotona 200km päässä, että ostamastani cd-levystä puuttuikin levy sisältä. Soitto kirppikselle ja lähettivät sen omalla kustannuksellaan minulle.
        Toinen tapaus oli, kun huomasin vasta autossa ollessani, että pari ostamaani tuotetta oli -50% pöydästä, mutta en huomannuta asiasta mainita kassalla. Palasin takaisin ja ystävällisesti kassa palautti rahat, jotka olin maksanut liikaa.
        Ei mitään pahaa sanottavaa tästä loistavasta kirpputorista!

        Olen saanut myös kokea henkilökunnan taholta asiatonta kohtelua useaan kertaan. Sekä asiakkaana, että myyjänä. Ovat töykeitä ja omista virheistään syyttävät asiakkaita. Paikka on siisti ja sopivan kokoinen, mutta olen päättänyt, etten enää käy kyseisellä kirppiksellä omistajan sekä tämän tyttären asenteen vuoksi, harvoin näkee niin nyrpeitä ja ylimielisiä ihmisiä palvelualalla mitä he ovat. Olin jonossa myyntipaikalle n. 5vko. Minulle soitettiin, enkä päässyt heti vastaamaan. Soitin takaisin n. 10min. kuluttua mutta minulle varattu paikka olikin annettu toiselle, koska en heti ollut paikkaa varmistanut. Eivät osanneet sanoa, koska uutta paikkaa tarjoavat. Elämää on myös kirpputorin lisäksi. Harva töissäkäyvä pystyy aina olemaan puhelimeen vastaamassa. Myös paikka pitää ottaa heti samana päivänä vastaan. Mielestäni olisi kohtuullista soittaa edes paria pvä ennen paikan vastaanottamista. Ilmeisesti heillä on varaa toimia näin, koska ihmisiä paikassa vielä riittää. Olen kuullut todella monelta samanlaista palautetta ja myös tällä palstalla. Muut työntekijät ovat olleet aina asiallisia ja mukavia, yleensä näitä kahta naista paljon nuorempia. Ottaisivat nuoremmista mallia, edes ihan perus käytöstavat olis syytä opetella.


    • Muuallakin ollut

      Olen asioinut ko. kirpparin asiakaspalvelussa kaksi kertaa. Varatessani paikan ja sitten tuodessani tavarat ja maksaessani paikan. Niin asiallista kohtelua ja hyvää neuvontaa en ole koskaan muilta samanlaisilta paikoilta saanut. Paikkana aivan mahtava, tavaratkin näyttävät puolet paremmilta näin siistissä paikassa kuin niissä tunkkaisissa halleissa, joissa yleensä kirpparit sijaitsevat. Asiakkaita ainakin näyttää riittävän aamusta alkaen, joten uskon, että tavarat menevät kaupaksi. Eivät ne kirpparin pitäjät varmaankaan ole mitään Cittarin tehomyyjäkoulutuksia saaneet, mutta sehän on se kirpparin henki, ettei olla niin lipeväkielisiä vaan jokainen olkoon oma itsensä.

    • kaskimatti

      paimiossa on aivan ihan kirppis avattu vuosi sitten.
      todella hyvää ja käyttökelpoista tavaraa.omistaja on kuin päivänsäde,en ole kertaakaan kuullut että olisi loukannut tai sanonut kenellekkään pahasti.

      • tyytymätön

        Olen käynyt kirpputoreilla parikymmentä vuotta. Se on mielestäni tosi rentouttavaa ja miellyttävää raskaan työpäivän jälkeen tai viikonloppuna.
        Asioin harvoin Linkkikirppiksellä ja syy siihen on selvä. Siellä liikkuminen ei ole suinkaan rentouttavaa, vaan ahdistavaa. Omistajatar kyttää joka nurkan takana syyllistäen ketä mistäkin. Maksettuani kassalle tavarani ja jäätyäni vielä hetkeksi katsomaan jotain lasikaapista, hän tuli tonkimaan laatikkojani , kysellen olenko maksanut tavarat.Siinä paikkaa piti nopeasti lähteä ulos ovesta, ettei tullut sanotuksi mitään tosi rajua.
        Olen itsekin työssä, jossa joutuu päivittäin tekemisiin monenlaisten ihmisten kanssa eikä työminääni koskaan kuulu käyttäytyä töykeästi( en tosin tee niin vapaa-ajallakaan). Linkkikirppiksen asiakaspalvelu on alle kaiken arvostelun. Toisten kanssa ollaan niin hyvää pataa, että!Ja toiset leimataan parialuokan kansalaisiksi ja vähintäänkin epäilyksenalaisiksi.
        Oudolle kuulostaa myös aiemmissa teksteissä mainittu porttikielto ao. kirppikselle. Onko tällainen käytäntö
        mahdollista?
        Kannattaisi ottaa mallia esim. Manhattanin "tytöiltä". Siellä hymyillään, ei koskaan negatiivista sanaa. Palvelu pelaa sataprosenttisesti.


    • Passarela

      Samaa mielta huonoa palvelua ja epäasiallista käytöstä! Olen ollut myyjänä ja löivät hinan 38,00 euroa 3,80 eli aivan liian pieneksi ja eivät suostu korjaamaan tilannetta. Olen nyt kolme vko odottanut tilanteen selvittelyä niin omistaja löi luurit korvaan ja kun ei keskusteluyhteyttä ei ole saavutettu ainoa keino on kuluttajaviranomainen. Heidän vastuulaan on selvittää tilanne mutta sitä he eivät kuulemma tee. Ei kuulemma kuulu toimintatapoihin soitella asiakkaiden perään. Aika kivi kautisella tasolla heidän asiakaspalvelu. Yleensä tällaisessa tilanteessa saa myyjä hoitaa tilanteen mutta taitaa siellä omistaja olla melkoinen Hitler kun eivät uskalla selvittää virhettä oma-aloitteisesti???? En voi suositella ainakaan myyjille!

    • moukkuus periytyy :D

      Uskomattoman huonoa ja törkeää asiakaspalvelua. Ämmät säkättävät ja ovat huipputöykeitä KAIKILLE asiakkaille. Varaamani takin myyjä päättikin itse ostaa! Harmi sinällään että tämä naisduo karkottaa sieltä kaikki fiksut asiakkaat. Olen käynyt siellä noin 10 kertaa noin 5 vuoden aikana ja JOKA KERTA olen uudestaan huvittunut siitä miten järkyttävän sikamaisesti he kohtelevat asiakkaitaan. PUOLI TUNTIA ennen sulkemisaikaa huudellaan että vain ne saavat maksaa jotka ovat tällä hetkellä kassajonossa!! En ollut uskoa korviani! Säälittäviä happamia noitia!

    • Annicee

      Jotenkin hassua lukea näitä kommentteja! Itselleni ei ole koskaan tuollasita tullut vastaan! Minusta Linkki on yksi Turun parhaita kirppareita. Se on valoisa ja siellä on kiva "buffettikin", mihin pääsee istuskelemaan, jos jalat eivät kanna. Minun kohdallani ei asiakaspalvelu ole koskaan ollut huonoa. Päin vastoin!

    • kp96

      Joo, kyllä taitaa olla näissä asiakkaissakin "hieman" vikaa itsessään. Käyn säännöllisesti ko. kirppiksellä, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa palvelusta.

    • Eka kerta

      Minulla on nyt ollut pari viikkoa myyntipaikka Linkki-kirppiksellä, ja toden totta henkilökunnan palvelu on hieman "kulmikasta". Tosin olen havainnut, että vikaa on myös asiakkaissa. Esim. olen käynyt lähes päivittäin järjestämässä loosini, yleensä aamulla ennen paikan avaamista, ja seuraavana aamuna saan taas huomata, että kaikki tavarat ovat katsojien jäljiltä aivan sikin sokin. Jos joku tavara on pakattuna laatikkoon, niin kun sitä on katsottu, tavaraa ei viitsitä laittaa takaisin laatikkoon, vaan kaikki jätetään levälleen. Lähes joka kerran olen myös löytänyt loosistani aivan toiseen loosiin kuuluvia tavaroita, joita ei ole vaan viitsitty palauttaa oikeaan loosiin, vaikka tavarassa on selvä lappu.
      Omasta loosistani on hävinnyt yksi musta keinonahkalaukku ja muutama lasilautanen, joita ei sitten ollutkaan tilityksessä mukana. Joku on ne kai varastanut, taikka sitten ne on vaan lykätty johonkin muuhun loosiin. Sellainenkin tuli mieleen, että joku on saattanut ne ostaa, mutta jospa laput ovat joutuneet jonkun toisen tilitykseen. Minun tilityslappujeni joukossa sattui olemaan olemaan aivan muun numeroisen loosin lappu, mutta huomasin sen heti kassalla, ja palautin tilitettäväksi oikealle asiakkaalle.
      Jatkossa taidan viedä vaatteitani/tavaroitani suoraan hyväntekeväisyyskirppareille (SPR, Lähimmäinen, seurakunnan diakoniakeskus yms.), se on vaivatonta, ja tavarat tai niistä saatavat rahat menevät todellisessa tarpeessa oleville.

    • ssssssssssssssssss

      No olen käynyt muutaman kerran vuodessa ja aina sama tunne että pois ja äkkiä.Tunkkainen ahdas ja samat mummut pyörii kassalla ja ajatukset ei luista.Ripeempää toimintaa. Ei hyvä paikka. Toinen huono kirppari Nummen T-talon kirppis.Uusi hyvä kirppis on Nummen Hassisen kirppis, avoin, siisti, tilava. Tämä paikka on Nummen katsastusaseman vieressä.Kannattaa käydä tutustumassa.

    • ?

      Mielestäni on hieno asia tämä kirppis, ihmiset valittavat kun ei Varissuolla ole kirppistä, joku tahtoo myydä tavaraa mutta vuokrat ovat kalliita.
      Vähättelemättä mielipiteitä - olen aina tykännyt käydä Pääskyvuorella eikä kukaan ole ollut ynseä.

    • lanoche

      Linkkikirppiksellä asiakaspalvelu on todella töykeää. Harvoin enää nykyään kohtaa vastaavaa. Asiakkaat jo naureskelevat keskenään kun omistajatar "ohjaa" asiakkaita ulos jo puoli tuntia ennen sulkemisaikaa huutamalla kovalla äänellä. Tämä omistajatar on kyllä aivan väärällä alalla.

    • bghjukmnght

      Täysin samaamieltä siitä, että asiakapalvelu on käsittämättömän töykeää. Se vanha akkahan on ihan hullu. Huutaa joka asiasta ja jos on pukukopissa n.10 minuuttia ennen sulkemista hän vetää sovitusverhon auki varoittamatta ja käskee tulla pois sieltä! Voisi sinnekkin paikkaan tulla uudet omistajat...

    • hhahdhsh

      kassalla olevat rouvat on epäkohteliaita... jos teidän loosista on varastettu tavaraa no ei se kuulu kassamyyjille, en usko että ne on käyny varastamassa vaan ihmiset jotka käy siellä "ostamassa"
      Tummahiuksinen nainen on ilmeisesti väärässä paikassa töissä, jos ei jaksa olla ystävällinen niin voisi etsiä muualta töitä ihan sama kenen tytär se on .
      ei omistajakaan oo parempi. Huutavat, huutavat, huutavat
      MUTTA AINA LÖYDÄN KIVAA OSTETTAVAA SIELTÄ JOTEN IHAN SAMA MULLE MITÄ NE PUUHAA SIELLÄ TISKIN TAKANA :)

      • ex-myyjä

        Pitääköhän paikkaansa, että TV-tehtaan kirppiksellä olisi jotain ongelmia? Rahoja saamatta myyjillä ym. Omistaja karussa...

        Olisi kiva tietää, ettei tule vietyä sinne mitään myyntiin.


      • Lipsu

        Itseasassa jos on varastettu tavaraa loosista se kuuluu kassamyyjille ja omistajalle. Kuluttajasuojalain mukaan olet jättänyt maksusta myyntiin tavaraa ja he ovat siitä vastuussa että sitä ei varasteta ja ovat korvaus velvollisia sinulle. Vaikka teet sopimuksen ja he ovat siihen omia sääntöjään kirjoiteleet ne ei päde jos asiasta tulee esin kuluttajasuojan kanssa juttu. Olen juuri samaisella kirpputorilla tästä asiata keskustellut ja sain porttikiellon. Loppuen lopuksi korvasivat tavaran. Miksi heillä muuten olisi esim valvontakamerat jos niitä ei esim käytetä tähän varastelun lopettamiseen saatikka syylisten kiinni saamiseen????


      • jj
        Lipsu kirjoitti:

        Itseasassa jos on varastettu tavaraa loosista se kuuluu kassamyyjille ja omistajalle. Kuluttajasuojalain mukaan olet jättänyt maksusta myyntiin tavaraa ja he ovat siitä vastuussa että sitä ei varasteta ja ovat korvaus velvollisia sinulle. Vaikka teet sopimuksen ja he ovat siihen omia sääntöjään kirjoiteleet ne ei päde jos asiasta tulee esin kuluttajasuojan kanssa juttu. Olen juuri samaisella kirpputorilla tästä asiata keskustellut ja sain porttikiellon. Loppuen lopuksi korvasivat tavaran. Miksi heillä muuten olisi esim valvontakamerat jos niitä ei esim käytetä tähän varastelun lopettamiseen saatikka syylisten kiinni saamiseen????

        enpä tiedä koskeeko käytetyn tavaran jälleen myymistä. tavaran myyjä on kuitenkin yksityinen henkilö, joka sitoutuu mahdolliseen riskiin laittaessaan tavaransa kirppikselle myyntiin


    • Harrrrmittaa

      Sain myös tylyä palvelua Linkki-Kirppikseltä puhelimitse vanhemmalta naisihmiseltä, oliskokohan ollut omistaja kun soitin kyselläkseni erään loosin omistajan yhteystietoja ostamastani viallisesta tuotteesta, jossa ei ollut kuitenkaan tuotteessa mitään mainintaa vioista(sähkölaite).Kysyin rouvalta, että eikö heidän vastuulla ole opastaa myyjiä kertomaan rehellisesti myytävien tuotteiden vioista, mikäli niitä on. En saanut vastausta, vaikka pyysin useasti ja nainen vastasi, että on ruuhkaa, joten ei ole aikaa keskustella enempää. Palautusaikaa on kuulema ostopäivä, jota ei kuitissa kuitenkaan lue. Itse en ainakaan käytä kyseistä kirppistä enää jatkossa. Menetin 40 e .
      Sain siis todella ala-arvoista palvelua puhelimitse.Näyttääpä olevan aika monella muullakin asiakkaalla vastaavaa kokemusta huonosta palvelusta siellä. Ei ole siis tämäkään mikään yksittäistapaus.Olen sitä mieltä, että kannattaa jäädä eläkkeelle , kun muutkin huomaavat, että et enää jaksa työelämässä.

    • jospa

      kandee kokeilla paikan päällä laitteita :O koska usein ihmiset myy epäkuntoisia..itsellekkin käynyt niin rahat menneet aivan hukkaan !joskus taas kiertää tmp kirpparit viikonloppuna ei tahdo kerkee :( jonnan kirppis vaikuttaa siistiltä paikalta..menee vähän maku jos itse pitäjä tyly !mä en toista kertaa mene jos ollaan kovinkin tylynä...ja tiuskitaan..

      • asiasta toiseee...

        kerran eräässä hml kirpputorilla mua luultiin rosvoksi joku tiilipulju(ei kantola) junaradan vieressä:D kuulema olin esitellyt laukun sisältöä toiselle tosiaan.. varas jääkin eteiseen pyörii.jäin ettii puhelinta laukusta... siis se pitäjä hyökkäs kun haukka mun ei olis ollut pakko näyttää kassia sille ennen kuin poliisit olis tullut mutta ei aika riittänyt sellaseen ! enpä ole sen jälkeen käynyt siellä enkä mene !ennen tota tapahtumaa olin mieheni kanssa käynyt eikä luultu rosvoksi aina ostin useemman kympin edestä tavaraa ja käytiin useesti siellä..paskanmaku jäi koko paikasta!ei edes osattu anteeksi pyytää!!


    • mamma74

      Linkillä sais olla joku palautelaatikko niin asiakkaat saisivat laittaa risuja ja ruusuja. Voisivat vaikka ajatella sitten omaa käytöstään

    • kaksi varista

      ostin punttivyön linkistä ja oli kuullemma liian halpa! oli todellakin halpa, 5e

    • "Kuuakauden myyjä"

      "Kuukauden myyjä"

      Nyt on kyllä pakko kirjoittaa tänne, sen verran ottanut päähän se yksi myyjä, ilmeisesti nyt sitten omistaja jutuista päätellen.
      Menin kysymään kolme viikkoa sitten paikkaa sieltä ja tämä "palvelualtis" kauppias totesi kiukkuisesti ettei yhtään vapaata paikkaa ole, että jonoon vaan. Otti sentään yhteystiedot mutisten Sain pari viikkoa sitten jonotuksen jälkeen soiton tältä nuorimmalta myyjältä, että yksi loossi olisi vapaa.Kysyi olenko ollut ennen ja vastasin olleeni joskus aikaa sitten. Sen kummemmin selittämättä käski tulla parin päivän päästä. Olin jo aiemmin ostanut hintalaput ja laitoin kamat valmiiksi kotona.
      Tullessani kirppikselle oli siellä hirvittävä jono, niin kuin aina (en tiedä johtuuko ikäneitojen omanlaisesta hissuttelusta) ja kello läheni kuutta jolloin se menisi kiinni.Ajattelin äkkiä vieväni tavarat paikoilleen, kun ihmisiäkään ei kuljeksinut enää loossien välissä.Menin sen jälkeen ilmoittautumaan ja tämä ämmä alkoi huutaa mulle naama punasena, miten tyhmä mä olin ja vein ensin kamat. Että nyt on kassat kiinni ja jos joku nyt jo ostaa niitä mun tavaroita, menee ne jonkun muun piikkiin!Että enkö mä tiedä että ensin tullaan avaamaan tili ja vasta sen jälkeen viedään tavarat. Selitin nätisti, että tullessa oli niin kauhea jono, etten olisi sen jälkeen enää ehtinyt laittaa tavaroita paikoilleen. Olin niin shokissa siitä huutamisesta, etten tajunnut sanoa, että miten ne nyt sitten edes voisi ostaa niitä liian aikaisin jos kassat on kiinni.Siihen kohtaan tuli tämä nuorempi rouva ja rauhallisesti kysyi multa, että onko mulla tasaraha.Ja oli. Sitten hän otti rahat ja sanoi, että laitetaan siihen sopimukseen tieto, että olen maksanut ja he tilittävät sen kassallle aamulla. Toinen ämmä jatkoi kiukuttelua ja teki sopimuspapereita koko ajan räyhäten.
      Ajattelin, että hyvinpä alkoi.Sen jälkeen hän karjui, että tavarat haetaan viikon päästä ja tilitys on vasta seuraavana aamuna. Ajattelin, että ihme juttu, muualla saa rahat heti.Mutta myöntelin sitten vain.
      Joka kerta siellä käydessäni tämä hirviö teki töitään vihaisena ja suorastaan pelottavana.Vaikka ostinkin jotain, oli hän yhtä kamala.
      Kaikkein pahin tapahtui kun kahden viikon päästä menin hakemaan tavaroitani.Ilmoitin mennessäni loossiini hakevani numerolla se ja se tavarani. Sitten menin seur. aamuna hakemaan tilitystä ja lottovoittona oli taas tämä haukka siellä myyntivuorossa. Hän antoi ensin ne viikon aikana saamani rahat ja sitten alkoi vaatia multa 28 e. Olin ihan äimänä, ja sanoin jo maksaneeni viime kerralla ja etsin kuumeisesti kuittia. Hän vain vänkäsi, ettei ole mainintaa ja vaati rahaa. lopulta selvisi, että vaati seuraavan viikon loossihintaa. Sitten helpotuin ja sanoin, etten aikonutkaan enää varata uutta viikkoa. Sitten hän alkoi huutaa miksen ollut 2 päivää ennen peruuttanut sitä, ettenkö ole lukenut sääntöjä.Ensinnäkin mulle ei niitä tullessa annettu, koska silloinkin keskityttiin huutamiseen, enkä huomannut niitä jälkeenpäin vaatia.Kerroin rauhallisesti, ettei oltu informoitu. Hän huusi, että se tekee 6 e jos ei peruuta.Kaivoin alistuneena sen 6 e, sitten hän vaati heti perään12 e, koska oli jo 2 pv mennyt.Multa meinasi itku tulla. En todellakaan tiennyt asiasta ja olin muutenkin koko ajan hillitty enkä purnannut tai huutanut takaisin.Sinne meni suurin osa sen viikon tienesteistä.Hetken jo mietin otanko sitten vielä kolmannen viikon, kun melkein puolet jo pitäisi maksaa.Mutta päätin, etten todellakaan enää tähän käärmeenpesään tule. En ole muuten muissa kirppareissa törmännyt tähän"lakiin" että jatkosta täytyy ilmoittaa 2 pv ennen, vaan viiko kerrallaan mennään ja ilmoitetaan sen loputtua jatketaanko vielä
      Miksei asioita voi ilmoittaa nätisti?Näki ihan varmaan mun hädän, kun jouduin maksamaan sakkoja. Helvetti, ite olen sairaanhoitaja,eli palveluammatissa ENKÄ KOSKAAN OLE TÖYKEÄ TAI ILKEÄ POTILAALLE!!!Ei tulisi mieleenkään, vaikka miten välillä hermostuttaisi. Miten tollanen peto saa toimia siellä.Onkohan myöhäiset vaihdevuodet tai vikaa hermoissa tai jotain.Onhan asiakkaissakin varmasti välillä hankaliakn tapauksia, että voi olla ärysttävää palvella.Mutta eikös se ole heidän työnsä ja yrityksensä.Ja se että itse olin koko ajan ystävällinen.Ei olisi kannattanut. No jos ei muuta oppinut, niin ainakin olla menemättä enää.Huono palaute kun useimmiten menee eteenpäin.
      Samana päivänä menin Turussa toiseen kirppikseen varaamaan loossin ja oli kuin olisi tullut eri maailmaan ja aikakauteen!

    • Kirppeere

      Kaikilla kirpputoreilla, joissa olen ollut myyjänä, on tuo sääntö, että pitää paria päivää aikaisemmin ilmoittaa, jos aikoo lopettaa.

      • kirppu

        ei kaikilla:)aina voi muuttaamielensä,jos parina viimeisenäpäivänäonkin hyvä myynti.


    • MARI211
    • Vihainen asiakas

      Kävin eilen kyseisellä kirpputorilla ja en ole koskaan IKINÄ nähnyt vastaavaa toimintaa myyjiltä!!! Minkä ihmeen takia kukaan edes käy siellä? Ei edes meinannu tulla itku vaan kauhea raivo ja teki mieli oikeesti "kouluttaa" niitä kahta työntekijää. Todella röyhkeitä! Toivon todellakin ettei kukaan kävisi enää siellä, jotta ehkä tajuaisivat oman käytöksensä. Asiakkaille ei ensinnäkään huudeta tai haukuta. Tuollaisia ihmisiä ei pitäisi olla asiakaspalvelussa. Harmittaa, koska siellä oli tosi hyvää tavaraa, mutta se ei siltikään saa minua enää sinne paikkaan. Korkeintaan hetkeksi sen verran, että sanon muutaman valitun sanan sitten, kun siellä on paljon ihmisiä. Ja hyvät kommentit on vissiin tullut näiltä myyjiltä itseltään, koska on todella vaikea ymmärtää että joku kehuisi tuollaista käytöstä hyväksi palveluksi.
      Kommentteja on tullut jo vuodelta 2007? Ja nämä kaksi idioottia ovat vieläkin töissä?? Lisäksi vielä jumalattoman hitaita. Teidän kassasysteemi muuten kusee myös. Näyttäis et teillä käy porukkaa mutta todellisuudessa se jono johtuu teidän hitaudesta, käytätte 5-10min per asiakas, se on aika pitkä aika.

      Terkuin ystävällinen asiakas, jota kohtelitte huonosti.

    • Kirppisfani

      En vieläkään ymmärrä tätä mollaamista, käyn kirppiksellä aina, kun Turussa olen ja olen AINA saanut ystävällistä palvelua. Ei koskaan ole ollut mitään valittamista. Johtuuko siitä, että olen mies vai mistä?

    • ENTINEN MYYJÄ

      Minäkin olen ollut tuolla myyjänä , ja voin kertoa omasta kokemuksesta ,
      että kaikki vähän paremmat tavarat joko rikotaan tai varastetaan.
      Henkilökuntaa ei vois vähempää kiinnostaa ,jos niille sanoo asiasta.
      Kameroista ei ole mitään hyötyä.Kerran tämä vanhempi haukka koulutti
      myös minua .Otin ostoskärryt eteisestä , ja olin menossa autolleni hakemaan
      ISON kasan tavaraa.Niin tämä myyjä juoksi ulos ja otti kärryt minulta ja sanoi
      että nämä " paremmat" kärryt ovat vain sisäkäyttöön ja vanhempia kärryjä voi viedä myös ulos.Tätä tietoa ei lukenut missään ,mutta tietysti tämäkin olisi pitänyt tietää.
      Toivon pikaista konkurssia tälle paikalle.Turussa löytyy monta muuta kirppistä,
      jotka ovat paljon parempia !!!

    • Zena

      Ihan ihmetyttää mistä nämä ihmiset ovat tulleet jotka kehuvat äidin ja tyttären ammattitaitoa tai ylipäätänsä sitä että he ovat iloisia ihmisiä! Eiköhän pikkuhiljaa pitäisi totuus valjeta kun niin moni on heistä samaa mieltä. Itse käyn kyseisellä kirpputorilla kuitenkin ajoittain, sillä siellä on yleensä jonkunverran nuoria myyjiä ja minun tyylisiä vaatteita. Lapsille sieltä ei löydy juurikaan siistiä tavaraa. Lapsen/lasten kanssa sinne ei myöskään missään nimessä kannata mennä! Myyjät valittavat suoraan lapsellesi ja kulkevat perässä tuijottamassa. Myyjäksi en sinne menisi ihan senkään takia etten vaan joudu sen enempään kanssakäymiseen henkilökunnan kanssa.

    • lea

      omistaja ja tytteri on ihan huluuuu !!!!! hyvä varastavat vaatteeit ja sanovat ulkomalaiset varasta .napuri tyttö oli työssa ja keto kaikki asijat

    • Hintahulinat

      Jos minulla olisi rahaa maksaa jonkun hallin vuokran, laittaisin sinne sen kierrätyskeskusksen mikä alunperin oli kierrätyksen tarkoitus, eli ihmiset saisivat tuoda halliin omat tavaransa ilmaiseksi ja joku muu hakea ne ilmaiseksi. Tavara kiertäisi eikä kaatopaikat täytyisi hyvistä tuotteista. Sittten mukaan tuli rahanahneus, joka hemmetin rievusta halutaan rahaa! Kierrätyskeskukset rupesivat kunnostuttamaan tavaroita pakkotyövoimalla ja laittoivat tuotteille kalliin hinnan ja kierrätyskeskuksita tuli jälleenmyyntifirmoja missä ns. toimitujohtaja istuu jalat mahonkipöydällä ja juo oluttaja, pakkotyöllistetyt kiukuttelevat kunnostettavien vanhojen sohvien kimpussa, käytännössä ilman palkkaa. Kaikilla on paha mieli, tavaran luovuttajalla, työntekijöillä ja osatajilla, kaikilla muilla paitsi sillä herralla joka vain katsoo päältä ja saa siitä valtion palkkaa. Kirpputoriaatteen kävi samalla tavalla, raha on sielläkin se pääpiru joka kaiken määrää ei suinkaan vanhan tavaran kierrätysaate. Onko tässä maiilmassa yhtään asiaa jota ei raha määräisi oli sitten kyseessä vanha roina tai ihmisen terveys, kaikki hinnoitellaan tuotteen mukaan mutta aina hinnoitellaan.

    • --viimeinen.niitti

      Ihan uskomaton "palvelu" kyseisessä paikassa. Monasti oon sivusta seurannut, kun niin kypsään ikään ehtinyt rouva (omistaja?) kuin tukevampikin, nuorempi täti on läksyttänyt ihan uskomattomista asioista..välillä tuntuu, et se on vaan ajan kysymys, kun jompikumpi rouva saa meikäläiselle raivarit, niin uskomattomia ovat syyt moisille purkauksille olleet. Vanha rouva myös kyttää asiakkaita, kun jokaisella olisi pahat mielessä. etenkään en suosittele paikkaa lasten kanssa asioidessa, äksyilyt saattavat tulla vaikka siitä, että lapsi painaa jonkin lelun nappia ja siitä kuuluu "tuut!"--samantein voi olla jompikumpi naisista rähisemässä vieressä, että irti siitä lelusta! Lisäksi kassalla palvelu ei voisi enää olla hitaampaa..jäädään turisemaan tuttujen kanssa koskemattakaan tiskillä oleviin ostoksiin ja jono kasvaa kilsan pituiseksi, mut ei mitään kiirettä..

    • pelottava.

      ompas tosi äkänen myyjä,sielä turussa teillä..en kyllä menis asiakkaaksi..kiertäisin paikan kaukaa.jotain tolkkua.onkohan vaihde vuodet menossa.

    • Linkkarik

      Lopettakaa nyt jo, itse käyn säännöllisesti ja minua on aina palveltu asiallisesti ja hymyillen. Olisiko vika kuitenkin asiakkaassa...

      • justiinsa.

        niin, asiakkaastahan se vika aina löytyykin..onneksi taas keksittiin se todellinen syypää kaikkiin ongelmiin.


    • hyvästi..

      Kiitti, jo riitti! Pinkkiin sonnustautunut nainen kyttää kaksinkerroin taivuttautuneena perääni hyllynväliin, jos vaikka sujauttaisin jonkun romun taskuun? En ole kyllä eläessäni varastanut, enkä ajatellut aloittaa tuolta.

      Ja mikä se jatkuva tupakinhaju on? Päänsärky tulee.

    • Kiitoksella

      minä olen ollut todella tyytyväinen heidän palveluihinsa,niin asiakkaana ,kuin tavarani myyjänä..... on aina kohdeltu asiallisesti ja erittäin hyvin.... !!!!! Kiitoksia ja Ruusuja annan heille ja toivon että yksi Turun siisteimmistä kirpputoreista jatkuu edelleen toimintaansa !!!!!

    • mymmelimamma

      Mikä tilanne kyseisellä kirpparilla nykyään on kun itse omistajatar on siirtynyt muihin tehtäviin, toiseen työpisteeseen ;)? Vieläkö tytär riehuu hulluna ihan kuin aikaisemmin vai onko kenties rauhoittunut?
      Voisi kai siellä mutkan käydä noin kymmenen vuoden tauon jälkeen katsastamassa tilanteen :D

    • Kaueki

      Olen käynyt kirppiksellä 10v, enkä ole ikinä mitään huonoa kohtelua saanut. Tulen käymään jatkossakin.

    • matti124

      No kohta loppuu tämä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe