Ateismissa kansanvalta on jumala. Pseudo-demokratia on jumala. jountaa juurensa leninismistä jossa auktoriteettipelko on asetettu jumalaksi
Ateismissa kansanvalta on jumala
7
452
Vastaukset
- Jeebus
Suosittelisin perehtymään hieman ateismin historiaan ennen kuin tulet esittämään mielipiteitäsi.
ateismi ollut sitä että tietää sen ettei jumalaa ole?
- tajuamaan
maailmaa ilman jumalaa. Tämän takia he kuvittelevat ateisteilla olevan jonkin toisenlaisen jumalan tai palvonnan kohteen.
Veikkaan syyksi sitä, että uskovat ovat moraalittomia lurjuksia, jotka eivät voi ymmärtää, miksi joku toimisi "oikein", ellei ole mitään henkiolentoa pelättävänä. Tämän vuoksi he kuvittelevat ateistienkin olevan moraalittomia. Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon. - -xxx-
tajuamaan kirjoitti:
maailmaa ilman jumalaa. Tämän takia he kuvittelevat ateisteilla olevan jonkin toisenlaisen jumalan tai palvonnan kohteen.
Veikkaan syyksi sitä, että uskovat ovat moraalittomia lurjuksia, jotka eivät voi ymmärtää, miksi joku toimisi "oikein", ellei ole mitään henkiolentoa pelättävänä. Tämän vuoksi he kuvittelevat ateistienkin olevan moraalittomia. Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon.>>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>
Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon. - puhelua lyhtypylväälle
-xxx- kirjoitti:
>>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>
Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon.Aina vaan saivarrella tuosta.
Tulkaa näyttää mulle jumala niin rupeen heti uskomaan siihen.
Jumalia, UFO:ja, vaaleenpunasia elefantteja näkee vaan pieni osa väestöstä. Jos niitä olisi olemassa niin ne näkyisivät enemmän.
Krisseleiden raamattu tekee heidän jumalastaan vielä tavallista epätodennäköisemmän vaihtoehdon. Vaikka paradoksaalisesti yrittävät juuri sillä todistaa oman jumalansa olemassaoloa. - adsfasdfadsf
-xxx- kirjoitti:
>>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>
Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon.agnostikot ja ateistit ovat ei-uskovia. Ateistien mukaan jumalaa ei ole, ellei sellaista kyetä todistamaan ja agnostikot taas ovat sitä mieltä, että eivät ota kantaa suuntaan tai toiseen. Jotkut agnostikot ovat jossain määrin taipuvaisempia pitämään mahdollisena, että jonkinlainen jumala voisi olla olemassa kuin toiset, jotka taas ovat lähempänä ateisteja.
myös tarkemmin perehtymään sanojen "kansanvalta", "demokratia" ja "leninismi" sisältöihin. Tuntuvat olevan käsitteet mutu-tasolla joka asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637