Ateismissa kansanvalta on jumala

Nordic fighter

Ateismissa kansanvalta on jumala. Pseudo-demokratia on jumala. jountaa juurensa leninismistä jossa auktoriteettipelko on asetettu jumalaksi

7

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeebus

      Suosittelisin perehtymään hieman ateismin historiaan ennen kuin tulet esittämään mielipiteitäsi.

    • ateismi ollut sitä että tietää sen ettei jumalaa ole?

      • tajuamaan

        maailmaa ilman jumalaa. Tämän takia he kuvittelevat ateisteilla olevan jonkin toisenlaisen jumalan tai palvonnan kohteen.

        Veikkaan syyksi sitä, että uskovat ovat moraalittomia lurjuksia, jotka eivät voi ymmärtää, miksi joku toimisi "oikein", ellei ole mitään henkiolentoa pelättävänä. Tämän vuoksi he kuvittelevat ateistienkin olevan moraalittomia. Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon.


      • -xxx-
        tajuamaan kirjoitti:

        maailmaa ilman jumalaa. Tämän takia he kuvittelevat ateisteilla olevan jonkin toisenlaisen jumalan tai palvonnan kohteen.

        Veikkaan syyksi sitä, että uskovat ovat moraalittomia lurjuksia, jotka eivät voi ymmärtää, miksi joku toimisi "oikein", ellei ole mitään henkiolentoa pelättävänä. Tämän vuoksi he kuvittelevat ateistienkin olevan moraalittomia. Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon.

        >>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>

        Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon.


      • puhelua lyhtypylväälle
        -xxx- kirjoitti:

        >>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>

        Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon.

        Aina vaan saivarrella tuosta.
        Tulkaa näyttää mulle jumala niin rupeen heti uskomaan siihen.

        Jumalia, UFO:ja, vaaleenpunasia elefantteja näkee vaan pieni osa väestöstä. Jos niitä olisi olemassa niin ne näkyisivät enemmän.

        Krisseleiden raamattu tekee heidän jumalastaan vielä tavallista epätodennäköisemmän vaihtoehdon. Vaikka paradoksaalisesti yrittävät juuri sillä todistaa oman jumalansa olemassaoloa.


      • adsfasdfadsf
        -xxx- kirjoitti:

        >>Paradoksaalista kyllä, vain ei-uskovilla näyttäisi olevan todellinen itsestä lähtevä moraali, joka perustuu omaan valintaan, ei rangaistuksenpelkoon>>

        Ovatko ateistit muuten ei-uskovia? Ateistinen käsitys mm. Jumalan ja jumalien olemassaolosta ja henkiolentojen olemassaolosta (=olemattomuudesta) perustuu - vain ja ainoastaan - uskoon ja luuloon.

        agnostikot ja ateistit ovat ei-uskovia. Ateistien mukaan jumalaa ei ole, ellei sellaista kyetä todistamaan ja agnostikot taas ovat sitä mieltä, että eivät ota kantaa suuntaan tai toiseen. Jotkut agnostikot ovat jossain määrin taipuvaisempia pitämään mahdollisena, että jonkinlainen jumala voisi olla olemassa kuin toiset, jotka taas ovat lähempänä ateisteja.


    • myös tarkemmin perehtymään sanojen "kansanvalta", "demokratia" ja "leninismi" sisältöihin. Tuntuvat olevan käsitteet mutu-tasolla joka asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe