Hieman olen pettynyt sillä tällä palstalla ei puhu kukaan tehiksestä, kolmosen ehkä parhaimmasta draamasarjasta. voivoi=)
kesä ilman er:ää on kuin nainen ilman rintoja:D
er, teho-osasto
22
1174
Vastaukset
- Ilonpilaaja
Miksiköhän sen nimi on tosiaan Teho-osasto, kun sillä ei ole teho-osaston kanssa mitään tekemistä ?
ER = emergency room = ensiapupoli
ICU = intensive care unit = teho-osasto- zZz
että suomessa suomennetaa kaikki hyvin erikoisesti=) siitä suuri kunnia suomentajille=D
- Näkkäri
Mä jaksan odottaa syksyä kun heinäkuussa alkaa minisarja "maasta kuuhun" siinä on mun suosikkinäyttelijä ER:stä :D :D :D
- joo
Niin kuka siellä näyttelee Teho-osastosta?? Ja mitä tohon nimeen tulee, niin miettikääpä nyt vähän, että miltä kuulostaisi Suomalaiseen korvaan ohjelman nimenä "ensiapupoli" tms. Kyllä minusta ainakin Teho-osasto on paljon parempi ja iskevämpi nimi ohjelmalle, vaikkei oikein olekaan. Kuulin jostain, että Tehiksestä tulee syksyllä uusintoja sarjasta, ja uudet jaksot tulevat vasta ensi keväänä...?? Muistanko oikein??
- Näkkäri
joo kirjoitti:
Niin kuka siellä näyttelee Teho-osastosta?? Ja mitä tohon nimeen tulee, niin miettikääpä nyt vähän, että miltä kuulostaisi Suomalaiseen korvaan ohjelman nimenä "ensiapupoli" tms. Kyllä minusta ainakin Teho-osasto on paljon parempi ja iskevämpi nimi ohjelmalle, vaikkei oikein olekaan. Kuulin jostain, että Tehiksestä tulee syksyllä uusintoja sarjasta, ja uudet jaksot tulevat vasta ensi keväänä...?? Muistanko oikein??
Että syksyllä jatketaan yhdeksännestä esityskaudesta mikä nyt jäi kesken (grr)Mutta ehkä ne näyttää nyt samalla lailla kahta esityskautta päällekäin niinkuin viime syksynäkin. Ja se on iki-ihana Romano (Paul McCrane) joka siinä esiintyy :D
- zZz
Näkkäri kirjoitti:
Että syksyllä jatketaan yhdeksännestä esityskaudesta mikä nyt jäi kesken (grr)Mutta ehkä ne näyttää nyt samalla lailla kahta esityskautta päällekäin niinkuin viime syksynäkin. Ja se on iki-ihana Romano (Paul McCrane) joka siinä esiintyy :D
Minä taas olen tään Abbyn perään kieli pitkällä=)
- Näkkäri
zZz kirjoitti:
Minä taas olen tään Abbyn perään kieli pitkällä=)
Kiinnitin viimeisessä jaksossa huomiota siihen että Abbyn naamavärkki oli jotenkin elottoman näköinen, posket roikkui jne. Selkeästi tupakoinnin syytä :(
- zZz
Näkkäri kirjoitti:
Kiinnitin viimeisessä jaksossa huomiota siihen että Abbyn naamavärkki oli jotenkin elottoman näköinen, posket roikkui jne. Selkeästi tupakoinnin syytä :(
myisin omaisuuteni jos vain saisin hänet itselleni:P
- loru
zZz kirjoitti:
myisin omaisuuteni jos vain saisin hänet itselleni:P
..Luka on söötein ja seksikkäin. Onko täälä ketään, joka on samaa mieltä?!
- Näkkäri
loru kirjoitti:
Romano :)
- Mari
joo kirjoitti:
Oikeassa olet. Sarja aloitetaan syksyllä uusinnoilla ja vasta ensi kevätkaudella siitä mihin nyt jäätiin.
Paras sarja televisiossa. Intensiivinen, tapahtumarikas. Asioihin on oikeesti tutustuttu ennen sarjan tekoa. Tarvitaan terveydenhoitoalan ammattilaisia auttamnaan noin todentuntuisen sarjan teossa.
Ja nimihän on hiukan harhaan johtava, mutta kuten mainittu, on se kuitenkin hyvä nimi. - zZz
Näkkäri kirjoitti:
Romano :)
Er fan klubi kaikkien todellisten tehisfanien kanssa??=) VOis olla ehkä hyväkin idea en tiiä.
noo saahan sitä aina toivoa. mut joo, en malta olla sanomatta että tänään tilasin suoraa amerikan maalta 7 kpl Maura Tierneyn leffaa=P - loru
zZz kirjoitti:
Er fan klubi kaikkien todellisten tehisfanien kanssa??=) VOis olla ehkä hyväkin idea en tiiä.
noo saahan sitä aina toivoa. mut joo, en malta olla sanomatta että tänään tilasin suoraa amerikan maalta 7 kpl Maura Tierneyn leffaa=PPerustetaan vaan!! ..kun vaan tietäs miten tommosta fan clubia pyöritetään. Kiinnostusta ainaki löytyis=)
- Eboshi
loru kirjoitti:
Ne on mun mielestä ne paraat namupalat. Ehkä viel enemmän Luka, ku se on sellanen ihana tumma mies! =)
- Eboshi
Mari kirjoitti:
Oikeassa olet. Sarja aloitetaan syksyllä uusinnoilla ja vasta ensi kevätkaudella siitä mihin nyt jäätiin.
Paras sarja televisiossa. Intensiivinen, tapahtumarikas. Asioihin on oikeesti tutustuttu ennen sarjan tekoa. Tarvitaan terveydenhoitoalan ammattilaisia auttamnaan noin todentuntuisen sarjan teossa.
Ja nimihän on hiukan harhaan johtava, mutta kuten mainittu, on se kuitenkin hyvä nimi.Tehis on kyl kans mun mielestä paras maikkarin sarja, mut Yötä päivää on kans tosi hyvä, ku siinä keskitytään viel henkilökohtasemmin potilaisiin, ku tehikses. Tietäisitkö sä tai joku muu muuten ton Yötä päivää-sarjan virallisii kotisivui?! =)
- hmmm
Eboshi kirjoitti:
Tehis on kyl kans mun mielestä paras maikkarin sarja, mut Yötä päivää on kans tosi hyvä, ku siinä keskitytään viel henkilökohtasemmin potilaisiin, ku tehikses. Tietäisitkö sä tai joku muu muuten ton Yötä päivää-sarjan virallisii kotisivui?! =)
Joo siis sivulta
http://us.imdb.com/Title?0187666
löytyy aika paljon tietoa tästä sarjasta. Onkohan niillä erikseen mitään kotisivua...? - zZz
loru kirjoitti:
Perustetaan vaan!! ..kun vaan tietäs miten tommosta fan clubia pyöritetään. Kiinnostusta ainaki löytyis=)
eli täs ois sit kaks jäsentä heti kättelyssä=D
ja tosiaan pitäis löytää vain clubin pyörittäjä. mulla siihen ei rahkeet riitä eikä lahkeetkaan=)
vois olla että mun clubi sivuilla ei olis muuta kuin yhtä Abbya Abbyn perään=P - joo
Mari kirjoitti:
Ja nimihän on hiukan harhaan johtava, mutta kuten mainittu, on se kuitenkin hyvä nimi.Niin, jos nyt vielä palataan tähän, niin kyllähän Tehis on ainakin meikäläisen mielestä kaikkien aikojen paras draamasarja, pesee kaiken maailman Kauniit ja Rohkeat yms. 100-0. Muistaakseni Carterkin on jättämässä sarjaa lähitulevaisuudessa. Tämän jälkeen sarjassa ei olisi yhtään näyttelijää, joka olisi ollut myös sarjan alkaessa (Ellei Sherry Stringfieldiä lasketa). Mutta sarja on kuitenkin kestänyt hyvin näyttelijöiden vaihtuvuuden, mitä ei moni muu sarja ole tehnyt.
Tehis alusta asti uusintana ruutuun!! - Näkkäri
joo kirjoitti:
Niin, jos nyt vielä palataan tähän, niin kyllähän Tehis on ainakin meikäläisen mielestä kaikkien aikojen paras draamasarja, pesee kaiken maailman Kauniit ja Rohkeat yms. 100-0. Muistaakseni Carterkin on jättämässä sarjaa lähitulevaisuudessa. Tämän jälkeen sarjassa ei olisi yhtään näyttelijää, joka olisi ollut myös sarjan alkaessa (Ellei Sherry Stringfieldiä lasketa). Mutta sarja on kuitenkin kestänyt hyvin näyttelijöiden vaihtuvuuden, mitä ei moni muu sarja ole tehnyt.
Tehis alusta asti uusintana ruutuun!!Mua alkoi pelottamaan tämä jokakesäinen uusintabuumi.... Mitä jos ne saa päähänsä uusia KAUNIIT JA ROHKEAT!!! NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooo........................
- Eboshi
joo kirjoitti:
Niin, jos nyt vielä palataan tähän, niin kyllähän Tehis on ainakin meikäläisen mielestä kaikkien aikojen paras draamasarja, pesee kaiken maailman Kauniit ja Rohkeat yms. 100-0. Muistaakseni Carterkin on jättämässä sarjaa lähitulevaisuudessa. Tämän jälkeen sarjassa ei olisi yhtään näyttelijää, joka olisi ollut myös sarjan alkaessa (Ellei Sherry Stringfieldiä lasketa). Mutta sarja on kuitenkin kestänyt hyvin näyttelijöiden vaihtuvuuden, mitä ei moni muu sarja ole tehnyt.
Tehis alusta asti uusintana ruutuun!!Ois tosi mahtavaa nähä tehis alusta asti, ku sillon ku se alko olin viel niin pieni ettei tullu seurattuu. Mitenköhän siihen voitas vaikuttaa, et ne näyttäis sen uudestaa?..
- zZz
Eboshi kirjoitti:
Ois tosi mahtavaa nähä tehis alusta asti, ku sillon ku se alko olin viel niin pieni ettei tullu seurattuu. Mitenköhän siihen voitas vaikuttaa, et ne näyttäis sen uudestaa?..
kerätään nimiadressi ja lähetetään se maikkariin ohjelmatoimistoon. jos se jotenkin onnistuisi voisi olla aika hyvä mahdollisuus saada uusintoja alusta asti.
- Eboshi
zZz kirjoitti:
kerätään nimiadressi ja lähetetään se maikkariin ohjelmatoimistoon. jos se jotenkin onnistuisi voisi olla aika hyvä mahdollisuus saada uusintoja alusta asti.
Ongelmana on sekin, et kuka kirjottaa? Mulla ei oo mitään näkemystä adressin kirjottamisesta.. Jos joku muu voi hoitaa kirjottamisen, ni mä voin levittää sanaa siitä ja sit myöhemmin voidaa huolehtii siit perille saamisest!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883