Kyllä tuli sarjaan eloa kokeneen ja taitavan
näyttelijän myötä.
Eila Roine on niin aito näyttelijä ja esittää
niin hyvin Kimmon äitiä ja Lauran anopin roolia,
että kotikatua on ihan nautinto katsella.
Pitäkää hänet sarjassa pidempään!
Kaikissa muissakin rooleissaan Eila Roine on ollut loistava!
Siinä on huippunäyttelijä!
Kuten myös Tiina Rinne ja Eeva Litmanen.
Ruusuja tälle kotikadun kolmikolle.
Eila Roine
8
2785
Vastaukset
- tamperelaisuutta
Hyvin tuli esille myös maakuntien väliset erot kommunikoinnissa.
- manselaisnainen--
Miten niin? Ihan samanlainen minä olen kuin joku stadilainen, ihmiset on erilaisia, ei se riipu mistä paikkakunnalta olet kotoisin.
Mutta Roine on kyä hyvä! - eroa...
manselaisnainen-- kirjoitti:
Miten niin? Ihan samanlainen minä olen kuin joku stadilainen, ihmiset on erilaisia, ei se riipu mistä paikkakunnalta olet kotoisin.
Mutta Roine on kyä hyvä!Mutta Roine on hyvä.
- mansesta nääs
eroa... kirjoitti:
Mutta Roine on hyvä.
mitä eroja,kerro? en ole huomannut mitään kun olen tekemisissä hesalaisten kavereiden kanssa?
tai kenenkään muunkaan "muupaikkakuntalaisen", kyllä nämä on niin henkilökysymyksiä.
joku voi olla tuppisuusavolainen, toinen puhelias pohjalainen jne.
- pikkukakkosen tätinä myös...
Tiina Rinne ei taas mielestäni ole lainkaan hyvä. Näytteleminen on jäykkää ja teennäistä tai kuuluuko rooliin? Hän on kyllä samanlainen kaikkialla.
- kaunosielu
aivan mahtavaa,kyllä näkee mistä kana pissii kun loistava näyttelijä pääsee areenalle.muut suorastaan haihtuivat,niin vahva karisma on tällä mummolla.kiitos,älkää päästäkö häntä kovin pian pois,pliis....
- Anonyymi
EILA ON IHAN YKKÖNEN SAMOIN ANJA POHJOLA
- Anonyymi
Mä olen kattonut rintamäkeläiset ja heikki ja Kaijan vaikka kuinka monta kertaa eila roine se vaan on niin hyvä näyttelijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020