Biblia 1776

Biblia 1776, kuten kuningas Jaakkokin, on myös siitä hyvä Uuden Testamentin käännös, että sieltä ei etsimälläkään löydä mitään "kristilliseen siionismiin" vivahtavaakaan sontaa puhumattakaan muusta nykyajan saastasta.

18

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti E Simonaho

      Luoja, Jumala on ainut mille pitää olla uskonnollinen (uskovainen) Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja niiden Ehtojen myötä. Jos on uskovainen jollekkin muulle; Lutherilainen, Katolilainen, Helluntailainen 1000 muuta, palvoo epäjumalia. Se on faktaa eikä fiktiota.

      • on satua ja turhaa!
        "Kenellä ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.!
        Miten matti on, onko sulla uudenmaailaman raamatun väännös?


      • PaknainHuuto
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        on satua ja turhaa!
        "Kenellä ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.!
        Miten matti on, onko sulla uudenmaailaman raamatun väännös?

        Mihin on hävinnyt Amoksen ketju, jossa hän erotti itse itsensä tältä palstalta?


      • Matti E simonaho

        Ei ole, hän on Isäni.


      • Matti E Simonaho
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        on satua ja turhaa!
        "Kenellä ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.!
        Miten matti on, onko sulla uudenmaailaman raamatun väännös?

        Minä luen kaiken, kaikilla kielillä mitä on, ja saan kaiken siitä ajasta saakka, kun oli vain IO kirjainta joista 3 on vokaalia: A I O. Kieli on SAAMI (nyk. SUOMI).

        " Tässä on selitys sille miksi Martin Luther teki pesäeron Rooman kirkon kanssa. Rooma ei hyväksynyt Martin Lutherin tekemiä muutoksia. Martin Luther ei ollut uskonpuhdistaja kuten se tänään propagandan jälkeen käsitetään; Hän pyyhki pois tiedot itsestään ja kansastaan; Pedot ja reptiilit korvasi eläimet ja matelijat.

        Yllä olevat tiedot todistaa sen, että Martin Luther ei ollut saksalainen. Raamattu ja sen eri kieliversiot, ajoitus ja leviäminen puhuu puolestaan; "Jumalan sana ei valehtele".

        Minä puolustan kaikkia esivanhempiamme jotka väkivallalla pakotettiin vääräoppisuuteen, ja minä puolustan kaikkia heidän nykyään elossa olevia jälkeiläisiä ja heidän oikeuksiaan. Ketä ja kenen oikeuksia sinä puolustat?

        http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=kristinuskonhistoria2


      • Matti E Simonaho

        " En ole koskaan aijemmin kenenkään ihmisen suusta kuullut sanoja; Jeesus on isäni. "

        Et niin. Nyt olet.


      • Matti E Simonaho

        Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

        Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyslirja)


      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

        Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyslirja)

        Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

        Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyskirja)

        Lut.Herra ja kaikki mitä siihen voi liittää palaa helvetissä Raamatn väärennöksineen.


      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

        Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyskirja)

        Lut.Herra ja kaikki mitä siihen voi liittää palaa helvetissä Raamatn väärennöksineen.

        Biblia 1776 1 Simon Pietarin (KIVI) kirje

        7 Että teidän [uskonne] koettelemus paljoa kalliimmaksi löydettäisiin kuin katoova kulta, joka tulessa koetellaan, kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi, koska Jesus Kristus ilmaantuu,
        8 Jota te rakastatte, vaikka ette häntä näe, jonka päälle te myös uskotte, ehkette nyt häntä näe, niin te kuitenkin saatte iloita sanomattomalla ja kunniallisella ilolla,
        9 Ja käsitätte teidän [uskonne lopun], sieluin autuuden,


        http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=pietarinkirje1aio


      • Matti E Simonaho

        Niimpä. Mutta raamattu on Herran (Luther) tekemä väärennös.

        "Te tutkitte taivaan ja maan kasvoja, mutta ette ole tulleet tuntemaan sitä, joka on teidän kanssanne, ettekä tiedä kuinka tutkitaan nykyhetkeä. " (Tuomaan evankeliumi)


      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Niimpä. Mutta raamattu on Herran (Luther) tekemä väärennös.

        "Te tutkitte taivaan ja maan kasvoja, mutta ette ole tulleet tuntemaan sitä, joka on teidän kanssanne, ettekä tiedä kuinka tutkitaan nykyhetkeä. " (Tuomaan evankeliumi)

        Luther/Luder tarkoittaa "huora". Maallinen ja sielullinen huoraaminen ("jumalan rakkauden myyminen") missään mielessä on IO Käskyssä kielletty; "Älä tee huorin".


      • Matti E Simonaho

      • Matti E Simonaho

      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Valkoinen Kivi (ilmestyskirja) on "pojan poika"

        Ja sitten kysyt itseltäsi; Miksi Suomen viikonpäivissä on KES KIVIK KOI.


      • puppugeneraattori

        matin juna on ajautunut 'sivuraiteelle' ja se on vaikeasti saatavissa takaisin.vain Jeesus voi sen tehdä.rukousta tarvitaan lujasti-- oletko mukana?l-h


      • Matti E Simonaho
        puppugeneraattori kirjoitti:

        matin juna on ajautunut 'sivuraiteelle' ja se on vaikeasti saatavissa takaisin.vain Jeesus voi sen tehdä.rukousta tarvitaan lujasti-- oletko mukana?l-h

        Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja sen Ehtojen (IO Käskyä) mukaan ei ole kuin yksi raide. Isan (Isän, Jeesus) sanoja lainaten;

        Johannes 17
        20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21 että he kaikki [olisivat yhtä], niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
        22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he [olisivat yhtä], niinkuin [me olemme yhtä] -
        23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat [täydellisesti yhtä], niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.


      • Mitähä
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Valkoinen Kivi (ilmestyskirja) on "pojan poika"

        Minkä "pojan pojan" ????


      • sivuraiteesta
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja sen Ehtojen (IO Käskyä) mukaan ei ole kuin yksi raide. Isan (Isän, Jeesus) sanoja lainaten;

        Johannes 17
        20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21 että he kaikki [olisivat yhtä], niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
        22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he [olisivat yhtä], niinkuin [me olemme yhtä] -
        23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat [täydellisesti yhtä], niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.

        puhuttu mitaan, vai kui?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe