Biblia 1776

Biblia 1776, kuten kuningas Jaakkokin, on myös siitä hyvä Uuden Testamentin käännös, että sieltä ei etsimälläkään löydä mitään "kristilliseen siionismiin" vivahtavaakaan sontaa puhumattakaan muusta nykyajan saastasta.

18

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti E Simonaho

Luoja, Jumala on ainut mille pitää olla uskonnollinen (uskovainen) Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja niiden Ehtojen myötä. Jos on uskovainen jollekkin muulle; Lutherilainen, Katolilainen, Helluntailainen 1000 muuta, palvoo epäjumalia. Se on faktaa eikä fiktiota.

• on satua ja turhaa!
        "Kenellä ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.!
        Miten matti on, onko sulla uudenmaailaman raamatun väännös?

• PaknainHuuto
        Mohikaani_27 kirjoitti:

on satua ja turhaa!

Mihin on hävinnyt Amoksen ketju, jossa hän erotti itse itsensä tältä palstalta?

• Matti E simonaho

Ei ole, hän on Isäni.

• Matti E Simonaho
        Mohikaani_27 kirjoitti:

on satua ja turhaa!

Minä luen kaiken, kaikilla kielillä mitä on, ja saan kaiken siitä ajasta saakka, kun oli vain IO kirjainta joista 3 on vokaalia: A I O. Kieli on SAAMI (nyk. SUOMI).

" Tässä on selitys sille miksi Martin Luther teki pesäeron Rooman kirkon kanssa. Rooma ei hyväksynyt Martin Lutherin tekemiä muutoksia. Martin Luther ei ollut uskonpuhdistaja kuten se tänään propagandan jälkeen käsitetään; Hän pyyhki pois tiedot itsestään ja kansastaan; Pedot ja reptiilit korvasi eläimet ja matelijat.

Yllä olevat tiedot todistaa sen, että Martin Luther ei ollut saksalainen. Raamattu ja sen eri kieliversiot, ajoitus ja leviäminen puhuu puolestaan; "Jumalan sana ei valehtele".

Minä puolustan kaikkia esivanhempiamme jotka väkivallalla pakotettiin vääräoppisuuteen, ja minä puolustan kaikkia heidän nykyään elossa olevia jälkeiläisiä ja heidän oikeuksiaan. Ketä ja kenen oikeuksia sinä puolustat?

http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=kristinuskonhistoria2

• Matti E Simonaho

" En ole koskaan aijemmin kenenkään ihmisen suusta kuullut sanoja; Jeesus on isäni. "

Et niin. Nyt olet.

• Matti E Simonaho

Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyslirja)

• Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

Herraa ei Sielujen Valtakunnassa tunneta. Herra on Goottilainen/Lutherilainen/Ruotsalainen titteli.

Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyslirja)

Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyskirja)

Lut.Herra ja kaikki mitä siihen voi liittää palaa helvetissä Raamatn väärennöksineen.

• Matti E Simonaho

Jos sanot Herra Jeesus, "HERRA" on herja (Pirun kielen herja, Ilmestyskirja)

Lut.Herra ja kaikki mitä siihen voi liittää palaa helvetissä Raamatn väärennöksineen.

Biblia 1776 1 Simon Pietarin (KIVI) kirje

7 Että teidän [uskonne] koettelemus paljoa kalliimmaksi löydettäisiin kuin katoova kulta, joka tulessa koetellaan, kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi, koska Jesus Kristus ilmaantuu,
        8 Jota te rakastatte, vaikka ette häntä näe, jonka päälle te myös uskotte, ehkette nyt häntä näe, niin te kuitenkin saatte iloita sanomattomalla ja kunniallisella ilolla,
        9 Ja käsitätte teidän [uskonne lopun], sieluin autuuden,

http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=pietarinkirje1aio

• Matti E Simonaho

Niimpä. Mutta raamattu on Herran (Luther) tekemä väärennös.

"Te tutkitte taivaan ja maan kasvoja, mutta ette ole tulleet tuntemaan sitä, joka on teidän kanssanne, ettekä tiedä kuinka tutkitaan nykyhetkeä. " (Tuomaan evankeliumi)

• Matti E Simonaho

Niimpä. Mutta raamattu on Herran (Luther) tekemä väärennös.

"Te tutkitte taivaan ja maan kasvoja, mutta ette ole tulleet tuntemaan sitä, joka on teidän kanssanne, ettekä tiedä kuinka tutkitaan nykyhetkeä. " (Tuomaan evankeliumi)

Luther/Luder tarkoittaa "huora". Maallinen ja sielullinen huoraaminen ("jumalan rakkauden myyminen") missään mielessä on IO Käskyssä kielletty; "Älä tee huorin".

• Matti E Simonaho

• Matti E Simonaho

• Matti E Simonaho

Valkoinen Kivi (ilmestyskirja) on "pojan poika"

Ja sitten kysyt itseltäsi; Miksi Suomen viikonpäivissä on KES KIVIK KOI.

• puppugeneraattori

matin juna on ajautunut 'sivuraiteelle' ja se on vaikeasti saatavissa takaisin.vain Jeesus voi sen tehdä.rukousta tarvitaan lujasti-- oletko mukana?l-h

• Matti E Simonaho
        puppugeneraattori kirjoitti:

matin juna on ajautunut 'sivuraiteelle' ja se on vaikeasti saatavissa takaisin.vain Jeesus voi sen tehdä.rukousta tarvitaan lujasti-- oletko mukana?l-h

Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja sen Ehtojen (IO Käskyä) mukaan ei ole kuin yksi raide. Isan (Isän, Jeesus) sanoja lainaten;

Johannes 17
        20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21 että he kaikki [olisivat yhtä], niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
        22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he [olisivat yhtä], niinkuin [me olemme yhtä] -
        23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat [täydellisesti yhtä], niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.

• Mitähä

Valkoinen Kivi (ilmestyskirja) on "pojan poika"

Minkä "pojan pojan" ????

• sivuraiteesta

Luojan ja meidän välillä tehdyn Liiton ja sen Ehtojen (IO Käskyä) mukaan ei ole kuin yksi raide. Isan (Isän, Jeesus) sanoja lainaten;

Johannes 17
        20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21 että he kaikki [olisivat yhtä], niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
        22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he [olisivat yhtä], niinkuin [me olemme yhtä] -
        23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat [täydellisesti yhtä], niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.

puhuttu mitaan, vai kui?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe