Vuokraisännästä valitus

vuokralainen111

Minne voisi valittaa vuokraisännästä joka ei ole halukas korjaamaan vuokrahuoneistossa olevia vikoja? Esim. Jääkaappi rikki ja tämä toisi samanlaisen rikkinäisen tilalle ja sähkölaskut kasvaa pilviin! ja tässä vain tämä yksi esimerkki. Liikaa virheitä. Vuokraisäntä on yksityinen. Onko jotain liittoa tms minne voi valituksen tehdä?

9

3086

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen vuokralainen

      Sähkölaitteiden paloturvallisuus.

      Jos katsot että laite on riski hengelle tai terveydelle.
      Otappa yhteyttä isännöitsijään ja kerro osakkeenomistajan lyövän laimin taloyhtiön säännöksiä.

      Osakehuoneistoon ei saa tuoda kuin omaan käyttöönsä tarkastamattomia kylmälaitteita.

      Tuskinpa tekee tarkastusta vanhalle jääkaapille koska uusi tulee halvemmaksi.

      • jos

        maksat käypää vuokraa ja sulla on luottotiedot ok, niin ei pitäis ainkaan pk seudun ulkopuoleella olla ongelma saada asuntoa.

        Hyvistä vuokralaisista on pulaa!

        Perus vehkeet tulee olla kunnossa!


    • valitat

      muta vittuun sieltä ja murise mennessäsi

      kyllä uusia vuokralaisia on tulossa jotka ovat
      * mykkiä*

      • Vuokralainen111

        No ensinnäkin siksi että vuokraisännällä on vastuu pitää asunto kunnossa ja jos vuokralainen ilmoittaa asunnossa olevasta viasta niin vuokranantajan on tultava korjaamaan asia.
        Omin päin kun ei saa mennä mitään tekemään!

        Mulla tuli keväällä vesi ikkunoiden päältä kämppään sisälle ja soitin siitä vuokranantajalle ja tämä ei tullut katsomaan tuliko siitä vaurioita. sitä vettä tuli monta tuntia sieltä ja on saattanut aiheuttaa vahinkoa mutta vuokranantajaa ei se kiinnostanut.

        Ja toiseksi, ei niitä asuntoja ole tosta noin vain täällä jaossa! Olen kyllä katsellut. Et se siitä!

        Ja sitä paitsi, haluaisitko itse maksaa vuokraa joka kuukausi sellaisesta asunnosta jossa ei tehdä mitään asioiden korjaamikseksi?

        Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden!


      • Vuokralainen111
        Vuokralainen111 kirjoitti:

        No ensinnäkin siksi että vuokraisännällä on vastuu pitää asunto kunnossa ja jos vuokralainen ilmoittaa asunnossa olevasta viasta niin vuokranantajan on tultava korjaamaan asia.
        Omin päin kun ei saa mennä mitään tekemään!

        Mulla tuli keväällä vesi ikkunoiden päältä kämppään sisälle ja soitin siitä vuokranantajalle ja tämä ei tullut katsomaan tuliko siitä vaurioita. sitä vettä tuli monta tuntia sieltä ja on saattanut aiheuttaa vahinkoa mutta vuokranantajaa ei se kiinnostanut.

        Ja toiseksi, ei niitä asuntoja ole tosta noin vain täällä jaossa! Olen kyllä katsellut. Et se siitä!

        Ja sitä paitsi, haluaisitko itse maksaa vuokraa joka kuukausi sellaisesta asunnosta jossa ei tehdä mitään asioiden korjaamikseksi?

        Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden!

        Kaikki muu pelaa mutta tämän "isännän" kohdalla ei. Ja tässä asuinhuoneistoissa on kaksi eri vuokranantajaa ja mulla sattuu olemaan se paskempi nuuka vanha kitupiikki!


      • vastaa akkunoista
        Vuokralainen111 kirjoitti:

        No ensinnäkin siksi että vuokraisännällä on vastuu pitää asunto kunnossa ja jos vuokralainen ilmoittaa asunnossa olevasta viasta niin vuokranantajan on tultava korjaamaan asia.
        Omin päin kun ei saa mennä mitään tekemään!

        Mulla tuli keväällä vesi ikkunoiden päältä kämppään sisälle ja soitin siitä vuokranantajalle ja tämä ei tullut katsomaan tuliko siitä vaurioita. sitä vettä tuli monta tuntia sieltä ja on saattanut aiheuttaa vahinkoa mutta vuokranantajaa ei se kiinnostanut.

        Ja toiseksi, ei niitä asuntoja ole tosta noin vain täällä jaossa! Olen kyllä katsellut. Et se siitä!

        Ja sitä paitsi, haluaisitko itse maksaa vuokraa joka kuukausi sellaisesta asunnosta jossa ei tehdä mitään asioiden korjaamikseksi?

        Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden!

        Nämä ikkuna-asiat ja siitä aiheutuneet muut mahdolliset vauriot kuuluvat taloyhtiölle, eli otappa isännöitsijään yhteyttä.


    • Anonyymi

      Kuluttajariitalautakunta. Se taho, johon otetaan yhteyttä teknisen isännöitsijän jälkeen, jos hänen sanansa ei tehoa, on nimeltään Kuluttajariitalautakunta Sieltä tulee päätös, jota pitää noudattaa.

    • Anonyymi

      Jäsenyys Vuokralaiset ry

    • Anonyymi

      Musta enkeli, kuoleman musta enkeli.
      Levitä siipesi maamme ylle.
      Vie heidät rajan yli.
      Ota kokoomus pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe