1. Pimeyden sydän... 2. Kunnian miehet...

Pana

1.Muistaako/kattoko kukaan kun tv2:lla näytettiin Pimeyden sydän-sarjaa? Mitä mieltä ohjelmasta yms?
Omasta mielestäni Pimeyden sydän oli todella hyvä ohjelma! Harmi kun se päättyi :(
2.Kattoko/muistaako kukaan tv2:lla näytettyä Kunnian miehet-sarjaa? Mitä mieltä ohjelmasta yms?
Omasta mielesta hyvä ohjelma ja harmi kun sekin päättyi :(
Kaipailen teidän mielipiteitänne MOLEMMISTA ohjelmista!!! Jos joku haluaa keskustella tarkemmin,niin laita mailiosoite tänne!
Hyvää kesää kaikille :)

7

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sam waters

      Se Pimeyden sydänhän tulee SubTv:ltä uusintana parasta aikaa. Nyt ollaan menossa varmaan jossain ekan tuotantokauden loppupäässä. Eli eikun Subia tuijottaan.

      • Pana

        Valitettavasti meillä ei näy Subtv kanava :(
        Muuten kyllä kattoisin sitä!


    • -H-

      1. Pimeyden sydän pyörii subtv:llä, taitaa tosin olla jo nähtyjä jaksoja..

      2. kunnian miehet: jatko on ilmeisesti epävarmaa ks.
      http://www.sopuli.net/viihdeuutiset.php?p=2384&y=2003

      Anyway, pimeyden sydäntäkin on joskus tullut katottua en kyllä pidä mitenkään eritysen loistavana sarjana
      kunnian miehiä taas on katottu lähes kaikki jaksot ;)

      • KariK

        Pimeyden sydän toistaa samaa kaavaa; ensin tehdään veritöitä, sitten Profiler saapuu paikalle ja mulkoilee synkkänä ympärilleen, tämän jälkeen konna otetaan kiinni. Yksi outo käänne sarjassa oli, kun sarjamurhaaja Jack otti Samin vangiksi ja taisi kierosti lavastaa hänet syylliseksikin johonkin hämärään ja sille tielleen profiler tästä sarjasta jäi - muut päähenkilöt jatkoivat. YLE hankkiutui eroon Kunnian miehistä, kun eivät Irakin sodan aattona kehdanneet niin räikeästi mainostaa Bushin sotakoneistoa.


    • Pana

      Niin... Kuinka moni haluais Pimeyden sydän-sarjan takaisin ruutuun? Tai Kunnian miehet?
      Subtv:llä näytetään Pimeyden sydän-sarjaa parasta-aikaa,mutta kaikilla ei näy Subtv-kanava.(kuten mulla).Tv2:selta on paljon varmaankin kyselty näistä sarjoista,mut "vältteleviä" vastauksia annettu.Ajattelin vaan,et jos näitten sarjojen "faneja" on,niin suunniteltais jotain,et nämä sarjat palaisivat ruutuun.(?).Nimittäin itse haluaisin nähdä kyseiset sarjat uudestaan. Kuten esim.Passions-sarja,siitä nostettiin iso "mekkala". Mitä mieltä te "fanit" ootte?

      • harakka

        Haluaisin kyllä Kunnian miehet takaisin ruutuun, mutta enpä tiedä, että mitä asian hyväksi voisi tehdä. Olen lähettänyt kakkoselle palautetta, mutta en oikein usko että sillä on mitään vaikutusta. En jaksa uskoa koko kanavaan enää... Ovat lopettaneet kesken jo liian monta seuraamaani sarjaa. Jatkuisipa Kunnian miehet uusilla jaksoilla pian Ruotsissa, kun yksi kaverini sieltä on luvannut nauhoittaa sitä minulle...

        Pimeyden sydän oli mielestäni OK, mutta eipä ole noita Subin uusintoja tullut seurattua. Kakkonen sitä tuskin enää uusii, kun se kerran Subilla pyörii parhaillaan. Siitä näyttivät onneksi ensimmäisellä kerralla jo kaikki jaksot (paitsi yhden jättivät välistä, jakson joka oli crossover Kameleontti-sarjan kanssa, ja "eihän sitä olisi voinut ymmärtää").


      • Anonyymi

        Halus on nähdä sen uudestaan pimeyden sydän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe