Tuomareiden kommentointi

rimanalitus!

Luulisi heidän keskittyvän vain esityksen arvostelemiseen, eikä omien subjektiivisten mielipiteiden laukomiseen. Vaikka onkin lapsiesiintyjistä kysymys, mielestäni tuomarin täytyy osata ottaa sen verran etäisyyttä, ettei ala sentään puhumaan lapselle kuin olisi tämän holhooja: "Lupaatko käyttäytyä jos pääset jatkoon?"..."Haluatko sä tanssia isonakin?" "Sunhan pitää käydä vielä koulua ja tehdä läksyjäkin." ja sitten vielä yksi hölmö alkaa moralisoimaan esiintyjien esiintymisasusta! Anna mun kaikki kestää.

5

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin..

ärsytti tämä. Se kolmas miestuomari vielä kaiken lisäksi alkoi selittämään jotain, että sen yhden lapsen täytyy syödä kaikkia ruokia tms. Ihan tajutonta?! Luulevat vissiin olevansa hauskoja sekä jotenkin todella arvovaltaisia.

• että tuomareilla

on itsellään kova esiintymisvimma päällä. "Oos nyt kunnolla siellä! Me täällä määrätään!"

• tädätädä

Joo ärsytti muaki ihan jumalattoman paljon kun puhutaan niinkuin vauvoille ja ollaan niin isoja kun ollaan tuomareita ja heitellään jotain ihme juttua. Muutenkin tässä ohjelmassa esitykset ollu ihan ok, mutta tuomarit ihan perseestä. Eihän ne tunnu yhtään luotettavilta ja valitsee/jättää valitsematta vääriä henkilöitä-

• samaa mieltä edellisen kanssa

Erittäin huonot tuomarit. Ovat olevinaan aikuisia kun neuvovat nuorempia, mutta itse eivät osaa käytöstapojen alkeitakaan.

Jenkkilässä näyttää olevan aivan eri meininki. Esitykset näytetään loppuun saakka joten yleisökin saa jonkinlaisen kuvan siitä. Ehkä näin oli vaan hyvien esitysten kohdalla, tiedä häntä?

http://www.youtube.com/results?search_query=talent&search=Search

• Murmeli *

Enpä oli uskonut noin tyhmiä kommentteja tuolta tasolta ?
      Ovatko he oikeasti ns.sivistyneitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1054
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe