Luulisi heidän keskittyvän vain esityksen arvostelemiseen, eikä omien subjektiivisten mielipiteiden laukomiseen. Vaikka onkin lapsiesiintyjistä kysymys, mielestäni tuomarin täytyy osata ottaa sen verran etäisyyttä, ettei ala sentään puhumaan lapselle kuin olisi tämän holhooja: "Lupaatko käyttäytyä jos pääset jatkoon?"..."Haluatko sä tanssia isonakin?" "Sunhan pitää käydä vielä koulua ja tehdä läksyjäkin." ja sitten vielä yksi hölmö alkaa moralisoimaan esiintyjien esiintymisasusta! Anna mun kaikki kestää.
Tuomareiden kommentointi
5
563
Vastaukset
- Minuakin..
ärsytti tämä. Se kolmas miestuomari vielä kaiken lisäksi alkoi selittämään jotain, että sen yhden lapsen täytyy syödä kaikkia ruokia tms. Ihan tajutonta?! Luulevat vissiin olevansa hauskoja sekä jotenkin todella arvovaltaisia.
- että tuomareilla
on itsellään kova esiintymisvimma päällä. "Oos nyt kunnolla siellä! Me täällä määrätään!"
- tädätädä
Joo ärsytti muaki ihan jumalattoman paljon kun puhutaan niinkuin vauvoille ja ollaan niin isoja kun ollaan tuomareita ja heitellään jotain ihme juttua. Muutenkin tässä ohjelmassa esitykset ollu ihan ok, mutta tuomarit ihan perseestä. Eihän ne tunnu yhtään luotettavilta ja valitsee/jättää valitsematta vääriä henkilöitä-
- samaa mieltä edellisen kanssa
Erittäin huonot tuomarit. Ovat olevinaan aikuisia kun neuvovat nuorempia, mutta itse eivät osaa käytöstapojen alkeitakaan.
Jenkkilässä näyttää olevan aivan eri meininki. Esitykset näytetään loppuun saakka joten yleisökin saa jonkinlaisen kuvan siitä. Ehkä näin oli vaan hyvien esitysten kohdalla, tiedä häntä?
http://www.youtube.com/results?search_query=talent&search=Search - Murmeli *
Enpä oli uskonut noin tyhmiä kommentteja tuolta tasolta ?
Ovatko he oikeasti ns.sivistyneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262456- 1142086
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231054Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959