Kahdesti seksiä tänä vuonna

Tarpeeksiko?

Olen vähän yli kolmekymppinen mies Itä-Suomesta ja yhteistä taivalta meillä avovaimon kanssa yli kymmenen vuotta.
Ensimäiset vuodet olivat seksuaalisesti aktiivista aikaa mutta sitten avovaimo joutui raiskatuksi ja sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan.
Toinen osapuoli ei ole saanut orgasmia sen jälkeen muuta kuin itse tyydyttämällä.

On ollut vaginismia ,yhdyntäkipuja ,kirvelyä ,limakalvojen kuivuutta ja vaikka mitä.
Seksielämä on ollut muutenkin vähän sellaista varpaillaan olemista pieni pelko sydämmessä siitä mikä voi mennä pieleen.

Ja pettymystä ei voi näyttää sillä siitä toinen osapuoli loukkaantuu varmasti.

En ole enää viimeiseen puoleen vuoteen jaksanut edes ehdottaa mitään kun tyhjän saa pyytämättäkin.
Ei ole minun tapaistani vongata .
Jos ei niin ei.
Mutta välillä tekee niin paljon mieli seksiä että tahtoo pää hajota.

Runkkaaminenkin tuntuu tyhjänpäiväiseltä joten olen luopunut siitäkin
.
En tiedä mitä pitäisi tehdä.
Pettämään minusta ei ole herkän omantunnon takia.

3

2400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut..

      Onko kumppanisi saanut ammattimaista keskustelu apua raiskauksen jälkeen? Voisitte yrittää saada asiaan parannusta sitä kautta. Kärsitte kumpainenkin tilanteestanne, joka voi ennen pitkää johtaa eroon.

      • sairastuttuaan masennukseen

        myös seksuaaliterapeutilla on käyty ilman sen kummempaa tulosta .
        Viimeksi kyseli itsestään selvyyksiä kuten suhteen yleisestä tilasta ja seksielämän sisällöstä.
        Koin naispuolisen terapeutin etsimällä etsivän vikaa siitä miten minä toimin ja miten minä käyttäydyn.

        On tullut vuosien varrella niin paljon lunta tupaan kaikenlaisten vastoinkäymisten muodossa että jos ei oikeasti rakastaisi niin olisin lähtenyt jo monta kertaa.
        Ja kun ei toinen sitä ilkeyttään tee.


      • välttämättä ollut
        sairastuttuaan masennukseen kirjoitti:

        myös seksuaaliterapeutilla on käyty ilman sen kummempaa tulosta .
        Viimeksi kyseli itsestään selvyyksiä kuten suhteen yleisestä tilasta ja seksielämän sisällöstä.
        Koin naispuolisen terapeutin etsimällä etsivän vikaa siitä miten minä toimin ja miten minä käyttäydyn.

        On tullut vuosien varrella niin paljon lunta tupaan kaikenlaisten vastoinkäymisten muodossa että jos ei oikeasti rakastaisi niin olisin lähtenyt jo monta kertaa.
        Ja kun ei toinen sitä ilkeyttään tee.

        ammattitaidoiltaan paras mahdollinen. Niitäkin löytyy tasoltaan erilaisia. Onko mahdollista yrittää etsiä toista. Sekin riippuu paljon siitä, missä päin Suomea asutte. On tosi surullista, että sinäkin olet joutunut kärsimään raiskauksen seurauksista seksielämänne suhteen.
        Tilanteenne on vakava ja voi olla, että ellei mitään muutosta parempaa tule, ero voi olla ainut oikea ratkaisu, koska pitkä kärsimys puolin ja toisin vaikuttaa jo koko elämänne sisältöön. Teidän molempien on paha olla....
        Löytyykö sinulta ja teiltä molemmilta uskallusta keskustella asiasta vakavasti? Ei tuollainen tilanne välillänne voi loputtomiin jatkua, jokin ratkaisu teidän on löydettävä.
        Toivon sinulle voimia ja rohkeutta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe