Suosittelen lämpimästi elokuvaa Meri sisälläni ja siinä on mukana Belén Rueda (Lucia). Kertokaa hyviä elokuvia joissa on joku Serranon perheestä.
Näyttelijät
10
2395
Vastaukset
- limppu999
moi millon ja monelta se ohjelma tulee
- siittä että
elokuva tulis tv:stä, saa niitä elokuvia dvd:nä.
- omppu
Ohjelma tulee lauantaisin ja sunnuntaisin TV1 kanavalta klo 14.45.
- limppu999
omppu kirjoitti:
Ohjelma tulee lauantaisin ja sunnuntaisin TV1 kanavalta klo 14.45.
kiitti tiedosta!
- omppu
limppu999 kirjoitti:
kiitti tiedosta!
Ei mtn :)
- santiago-.serrano
Mar Adento jyrää! Hyvä leffa! (Santi suosittelee :> )
- näyttelee
elokuvissa El Calentito, 2 dos de la cama, al sur de granada
- Huurree
Hipnos (2004).
Yksi parhaista trillereistä joita olen ikinä katsonut. Mukana Natalia Sánchez, vaikkakaan ei niin merkittävässä roolissa, kuin voisi toivoa.
CDON:ista löytyy- <3333
Oliko elokuvassa suomenkielinen tekstitys?
- 1995
<3333 kirjoitti:
Oliko elokuvassa suomenkielinen tekstitys?
Eikös Belen Rueda ole myös Orpokoti kauhuleffassa vai mikä olikaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815