Luuk.19.29-31 Hän(Jeesus) lähetti edeltä kaksi opetuslastaan ja sanoi: "Menkää tuolla näkyvään kylään. Kun tulette sinne, te näette kiinni sidotun aasinvarsan, jonka selässä ei kukaan vielä ole istunut. Ottakaa se siitä ja tuokaa tänne. Jos joku kysyy, miksi te otatte sen, vastatkaa, että Herra tarvitsee sitä.
Siinä Jeesus määrää oppilaansa rikoskumppaneikseen.
Kellään ei ole oikeutta varastaa ellei ole hätätilanne.
Jeesuksen varastamisen perusteella jokaisella on oikeus varastaa jos katsoo itse siihen olevan tarvetta.
Jeesus varasti varsan
11
344
Vastaukset
- ilman niitä ei voi
1.Tim. 5:19 Älä ota huomioosi syytettä vanhinta vastaan, ellei ole kahta tai kolmea todistajaa.
Sulla on olettamus, mutta sulla ei ole todisteita, eikä todistajia.
Mutta raamattu todistaa Jeesuksen Kristuksen puolesta, kertoen ettei hänessä ole syntiä.
1.Joh. 3:5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.- todistajia?
Raamattuhan on jumalansanaa ja sanasta sanaan totta.
Et kai ala epäilemään?
Epäily on synneistä suurin.
- Jeesushan vaan
pakkoluovutti tuon varsan.
Odotan jännityksellä, milloin palstan "voidellut uudestisyntyneet" alkavat toteuttaa tuota raamatunkohtaa tyyliin: "minä pakkoluovutan mersusi, koska tarvitsen sitä evankeliointimatkaani varten. Olen jumalan sanansaattajana maallisen lain yläpuolella."
Vakuudeksi avaa Raamatun tuosta kohtaa. Ei siinä polliisillakaan ole nokan koputtamista.Muistaakseni Jeesus käski myös palauttaa varsan. Asia on sellainen, että edes edes tarkista asiaa raamatusta. Koska Hänen on kaikki, mitä maailmassa on, niin Hän ei varasta keneltäkään vaan ottaa omastaan.
Usko minua, Hän on hyvin peljättävä jos ei ota omaansa. Herra armahtakoon meitä, että emme jää niiden joukkoon, joita Hän ei ota.
Sanoilla leikien et selviydy iankkaikkiseen elämään.- Omistaja varsalla
jukka.finland kirjoitti:
Muistaakseni Jeesus käski myös palauttaa varsan. Asia on sellainen, että edes edes tarkista asiaa raamatusta. Koska Hänen on kaikki, mitä maailmassa on, niin Hän ei varasta keneltäkään vaan ottaa omastaan.
Usko minua, Hän on hyvin peljättävä jos ei ota omaansa. Herra armahtakoon meitä, että emme jää niiden joukkoon, joita Hän ei ota.
Sanoilla leikien et selviydy iankkaikkiseen elämään.Tuo "muistaakseni" haiskahtaa keksityltä.
Mainitse raamatunkohta jossa palautti varsan. - aasi meni?
jukka.finland kirjoitti:
Muistaakseni Jeesus käski myös palauttaa varsan. Asia on sellainen, että edes edes tarkista asiaa raamatusta. Koska Hänen on kaikki, mitä maailmassa on, niin Hän ei varasta keneltäkään vaan ottaa omastaan.
Sanoilla leikien et selviydy iankkaikkiseen elämään.aasi kuului Jeesukselle jolla jo oli "kaikki"?Jos Jeesus oli ihminen, "älä varasta" kuului käskyihin joita hänen tuli noudattaa.
Sanoilla sinäkin leikit, mikä vain käy vastaukseksi jos sen antaa uskova. Pelottelu bonuksensa, onhan Jeesuskin epäilemättä peljättävä, mikä uskontoon kuuluva ei sitä olisi?
kauas on pitkä matka ts. Jumalan Sanan ymmärtämiseen. Totesin varmaan siitä aikaisemmin tänään (en lue aikaisempia kirjoituksiani, yleensä). Jumalan Sanaa voi ymmärtää vain Jeesuksen omaksi tullut. Olen rukoillut puolestasi ja tiedän, että Sinulla on paluutie Hänen luokseen. Jos Hän sulkee oven niin paluutie on mahdoton, mutta kohdallasi ei ole sulkenut.
väärää todistusta. Mistä tiedät, etteikö Jeesus ollut edeltä sopinut aasinvarsan isännän kanssa, että saa tarvitessaan lainata aasinvarsaa, kun tuo vaan sen takaisin? [Mark. 11:3]
- Tino.
Hai, mist sie tiiät, jottei hää vaa lainant ja pallaattant varsaa? Eihä hää meikäläisii olt, jot kyl hää sen voip pallaattaaki.
- omppuvaras
Sain hyvät naurut tuosta otsikosta! :D
- Näin jatkuu
Luuk 19:33-35 Ja heidän päästäessään varsaa sen omistajat sanoivat MIKSI te päästätte varsan? Niin
he sanoivat; Herra tarvitsee sitä.
------------------------
- Jeesus tiesi ja tunsi varsan omistajat. Ja kun opetuslapset sanoivat Herra tarvitsee sitä, he (omistajat) luovuttivat varsan mielellään.
Jeesus Kristus tarvitsee aaseja =nöyrällä mielen
laadulla varustettuja ihmisiä, jotka haluavat
olla hänen käytössään.
Tämän päivän opetuslapset voivat myös päästää
vapaaksi synnin tai jonkun muun asian siteissä
ja kahleissa olevia ihmisiä Jeesuksen antamin
valtuuksin. Jeesus nimessä ja veressä on voima.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577