Blow Job, helppiä?

iotech

Vinkkejä miten otetaan hyvin suihin?! Mistä miehet yleensä mitävät, mikä tekniikka kannattaa? Ja kuin kauan yleensä kestää suihinottaessa että jätkä laukeaa?

Tarvitsen tosiaan näitä tietoja ja kaikkea mahdollista helppiä sillä ken olevani todella surkea..

5

4235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imuttelija

Kyllä se niin on, että paras opettaja opettamaan kuinka juuri häneltä otetaan suihin, on se mies itse! Ja hänen pitäisi ehdottomasti kertoa sulle selväsi sekä olla tosi kannustava, aina kun tuntuu hyvältä, jotta itsetuntosi suihinottajana nousisi!

Miksi koet olevasi surkea? Siksikö, että mies ei laukea? Ensinnäkin tiedoksi: se ei ole mitenkään helppo juttu miehelle laueta suihinotossa. Tarvitaan luottamusta molemmin puolin, että voi "antaa mennä vaan". Toisekseen jotkut miehet pitkittävät tahallaan tulemistaan, kun tuntuu niin hyvältä. Silloin tietysti miehen pitää kertoa sulle!!

Mun mielestä tärkeintä suuseksin antamisessa, oli sitten naiselle tai miehelle, on näyttää että todella haluaa tehdä toiselle hyvää. Näytä ja osoita kaikin tavoin kuinka innolla haluat juuri tämän munan sisääsi :-)
      Lisäksi MIKÄÄN ei estä kysymästä, mistä toinen tykkää. Eihän sitä voi muuten tietää!

Tekniikoita on monia ja jokainen mies on erilainen ja pitää eri asioista. Jokainen on yksilö, kuten naisetkin kaikki pitävät eri asioista. Yleensä vaihtelu on mieluista miehelle; kosketuksen (huulilla, kielellä, käsillä), syvyyden, imun määrän ja liikkeen vauhdin vaihtelu. Mutta ei välttämättä. Joku mies voi rakastaa sitä, että häntä imetään juuri tietyllä tyylillä "vain". Yksi rakastaa kun palleja kosketaan hellästi käsillä samalla kun munaa lutkutetaan mahdollisimman märkänä. Toinen haluaa pallien runkkausta imutuksen yhteydessä mutta todella rajusti! Joku toinen taas että otan hellästi pallin suuhun yksi kerrallaan lutkutettavaksi, samalla kuin runkkaan kalua ja osa miehistä INHOAA pallien koskemista kokonaan! Pallien kanssa kannattaa olla tosi varovainen, jos ei tiedä mistä mies tykkää!

Joku tykkää, että vain terskan verran on suussa ja kieli käy sen alapuolella kiivaasti, joku että kalua imee todella kovalla paineella, joku kolmas taas toivoo syväkurkutusta. Jotkut miehet rakastavat sormetusta peppuun samalla kuin saavat hyvää suuhoitoa, toiselle peppu on "exit only". Alatko nyt ymmärtää, kuinka on täysin mahdotonta, miestä tuntematta, sanoa vain yhtä tekniikkaa?

Jos ette kehtaa vielä puhua miehen kanssa (esim ikäsi tai suhteen tuoreuden takia) suuseksistä ja siitä mistä hän pitää tai mistä sinä pidät, niin mun mielestä ette sitten ole valmiita vielä harrastamaan seksiä.

• MiSu88

kun nykyinen pyys ottamaan suihin..olen kyllä ennenkin imenyt ja nuollut mutten loppuun asti.
      minä lämmittelin häntä ensin..hyväilin,nuolin,leikin kielelläni..imin ;)
      sitten hetken päästä aloitin uudelleen,täytyy sanoa että se imeminen tuntui pitkältä ajalta,minä
      runkkasin samalla kun imin,ja siitä hän piti koska
      lauksei sitten suuhuni! :D ja sain kehut päälle..
      sun täytyy vaan harjotella,kukaan ei ole seppä syntyessään.

• Jokuukko

Kaikki miehet tykkää eri asioista. Jotkut tykkää pitkistä vedoista ja siitä et ottaa syvälle kurkkuun, toiset tykkää terskan imemisestä, toiset haluu et runkkaat samal, toiset ei...

Kannattaa vaan silleen aloittaa rauhallisesti ja tunnustella. Kyl sä huomaat miehen eleistä et milloin siitä tuntuu hyvältä!! Ei oo mitään THE ONE -tekniikkaa vaan kaikki ottaa vähän eri tavalla...

Tärkeintä on et sä haluat tehdä sitä ja nautit siitä :) Koska jos se on sulle vaan velvoite tai muuten vastenmielistä niin ei se mieskään siitä nauti!! Eli rohkeesti vaan ja hymy suunpielille :) Kaikki peliin niin se mies on ihan varmasti taivaissa jo pelkästään sun katselemisesta!!!

Ja siis on niin yksilöllistä et miten nopeesti mis tulee. Tosi monet miehet ei pysty laukeamaan suuseksis ollenkaan, toiset taas voi tulla ihan minuutis. Itse oon tullu suuseksis ehkä 8 kertaa (muistaakseni) elämässäni ja siis mult on otettu suihin varmasti yli 100 kertaa. Koskaan en oo tullu alle 15 minuutis :( Mua itseäni se harmittaa ku saan ehkä kaikkein parhaat orkut just suuhun lauetessa. Mut siin on vaan niin kova homma sil tytöl etten oikeen voi sitä keneltäkään velvoittaa. Jossain vaihees sit vaan pyydän lopettamaan. Hyvältä se tuntuu, mut ei vaan irtoa... :(

Noniin, toi ei ehkä enää pysyny aiheessa...

• rhbr

"Kaikki miehet tykkää eri asioista. Jotkut tykkää pitkistä vedoista ja siitä et ottaa syvälle kurkkuun, toiset tykkää terskan imemisestä, toiset haluu et runkkaat samal, toiset ei..."
        Joo,mutta veikkaisin ettei noilla luettelemillasi jutuilla nyt kovin pahasti voi mennä metsään.Eiköhän useimmat tykkää ihan kaikista noista ;)

Sen sijaan tuolla aikaisempi kirjoittaja mainitsi sormen työntämisen anukseen ja sitä kyllä suosittelen kysymään ensin mieheltä,ennen kuin sinne alkaa sorkkia...

• vinkkiä

Googleta vaikka flurl.com ja sieltä hakusanoilla blowjob tai cumshot voit löytää tuhansia tyylejä. Eiköhän sieltä se mieleinen suoritus löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe