Kolmannessa kaudessa michael joutuu panamalle vankilaan, ja sen tehtävä on paeta sieltä.
3. KAUSI
6
2158
Vastaukset
- Tumpelo
Noinhan tuo asia on. Saran ne ilkeät tyypit tappoivat. :(
- !!!!!
Niinpä tietenki...ku ensin saivat Saran isän pois pelistä.
Pako ehdottomasti parhaimpia sarjoja mitä oon seurannu.Miten käy,tietääkö kukaan,jatkoa eiliseen...siis miten käy tumman jätkän joka aseella uhaten komensi pudottamaan kassin rahoineen jne?? - mieee
eihän sara ole kuollut vaan kolmoskaudella on kovasti vielä mukana juonessa, juuri hänen takiaan panaman vankilasta pitää karata!
- Tumpelo
mieee kirjoitti:
eihän sara ole kuollut vaan kolmoskaudella on kovasti vielä mukana juonessa, juuri hänen takiaan panaman vankilasta pitää karata!
Oletko katsonut 3tk:n 4 jakson siinä löytyy Saran pää laatikosta ja kerrotaan että Sara on tapettu, Michael ei asiasta tiedä vielä.
Sarah Wayne Callies lopetti kakkoskauden päätyttyä sarjassa näyttelemisen. - sarafina
Tumpelo kirjoitti:
Oletko katsonut 3tk:n 4 jakson siinä löytyy Saran pää laatikosta ja kerrotaan että Sara on tapettu, Michael ei asiasta tiedä vielä.
Sarah Wayne Callies lopetti kakkoskauden päätyttyä sarjassa näyttelemisen.oon nähny vasta sen jakson missä löytyy verinen laatikko, ei voi olla totta että se on saran pää...apuva! Mitenkähän käy Michaelin pakomotiivin vai eikö sitä kerrota hänelle?
- Sub HeVi
sarafina kirjoitti:
oon nähny vasta sen jakson missä löytyy verinen laatikko, ei voi olla totta että se on saran pää...apuva! Mitenkähän käy Michaelin pakomotiivin vai eikö sitä kerrota hänelle?
ei scotfieldille kerrota sitä jotta se jatkaisi pakenemis suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694