"sattuman" kauppaa eilenkin

3. nainen

66,67,68,69,70 hieno sarja, mutta ihan liian usein tällaisia tekemällä tehtyjä että voisi uskoa homman olevan sattumaa. Pieneen päähän moista saakin varrota, se kun maksaisi paljon rahaa veikalle!

Mainoskierros pienillä luvassa ehkä just jouluksi kuten kampela sanoi joskus....

12

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään ihmellistä. Täysin mahdollista tulla satunnaisena tuollainen sarja.

      • randomize-error

        Kyllähän se olisi aika sattumaa, että 100 numeroa ja vaikka 22 otetaan ettei tulisi peräkkäisiä ja sarjoja.

        Tavallisessa a lotossakin tuo on aika tyypillistä, että on ainakin 2 numeroa perätysten ja on aivan erilainen määrä numeroita.


      • Kampela2

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan


      • mistä puhut
        Kampela2 kirjoitti:

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan

        Lotossa jopa 70:ä prosentissa kaikista arvonnoista on kaksi peräkkäistä numeroa.


      • älkää menkö vipuun
        Kampela2 kirjoitti:

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.


      • ---------------
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

        3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)


      • Kampela2
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.


      • Kampela2
        --------------- kirjoitti:

        3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)

        Emme ole sama henkilö!

        Emme edes samaa sukupuolta.

        3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.


      • tarvitse
        Kampela2 kirjoitti:

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

        todistaa mikä on päivänselvä asia. Sinun pitäisi todistaa Kenon epärehellisyys. Sinä väität manipuloinnista, todista se. Ei siihen riitä se, että joitakin numeroita esiintyy sinulle sopimattomalla tavalla, jollekkin toiselle ne voivat hyvinsopia.


      • Kampela2 kirjoitti:

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

        Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

        Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

        Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

        Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

        Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.


      • --------------
        Kampela2 kirjoitti:

        Emme ole sama henkilö!

        Emme edes samaa sukupuolta.

        3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.

        Eli tuttuja kuitennii! =)


    • Tilastoija

      On näköjään tullut 4 kertaa 66-70 numerot samassa arvonnassa kenon historian aikana
      2003,2004,2005 ja 2007.
      1999 arvottua riviä ja 4 kertaa peräkkäiset numerot ei kyllä kauhean usein "sattumuksia".
      Mitä muita sarjoja pidät sattumana numerot 1-5 ehkä?
      (2 kertaa 2003 ja 2007).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe