"sattuman" kauppaa eilenkin

3. nainen

66,67,68,69,70 hieno sarja, mutta ihan liian usein tällaisia tekemällä tehtyjä että voisi uskoa homman olevan sattumaa. Pieneen päähän moista saakin varrota, se kun maksaisi paljon rahaa veikalle!

Mainoskierros pienillä luvassa ehkä just jouluksi kuten kampela sanoi joskus....

12

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään ihmellistä. Täysin mahdollista tulla satunnaisena tuollainen sarja.

• randomize-error

Kyllähän se olisi aika sattumaa, että 100 numeroa ja vaikka 22 otetaan ettei tulisi peräkkäisiä ja sarjoja.

Tavallisessa a lotossakin tuo on aika tyypillistä, että on ainakin 2 numeroa perätysten ja on aivan erilainen määrä numeroita.

• Kampela2

Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan

• mistä puhut
        Kampela2 kirjoitti:

Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.

Lotossa jopa 70:ä prosentissa kaikista arvonnoista on kaksi peräkkäistä numeroa.

• älkää menkö vipuun
        Kampela2 kirjoitti:

tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

• ---------------
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)

• Kampela2
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

• Kampela2
        --------------- kirjoitti:

3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)

Emme ole sama henkilö!

Emme edes samaa sukupuolta.

3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.

• tarvitse
        Kampela2 kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

todistaa mikä on päivänselvä asia. Sinun pitäisi todistaa Kenon epärehellisyys. Sinä väität manipuloinnista, todista se. Ei siihen riitä se, että joitakin numeroita esiintyy sinulle sopimattomalla tavalla, jollekkin toiselle ne voivat hyvinsopia.

• Kampela2 kirjoitti:

Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.

• --------------
        Kampela2 kirjoitti:

Emme ole sama henkilö!

Emme edes samaa sukupuolta.

3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.

Eli tuttuja kuitennii! =)

• Tilastoija

On näköjään tullut 4 kertaa 66-70 numerot samassa arvonnassa kenon historian aikana
      2003,2004,2005 ja 2007.
      1999 arvottua riviä ja 4 kertaa peräkkäiset numerot ei kyllä kauhean usein "sattumuksia".
      Mitä muita sarjoja pidät sattumana numerot 1-5 ehkä?
      (2 kertaa 2003 ja 2007).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe