"sattuman" kauppaa eilenkin

3. nainen

66,67,68,69,70 hieno sarja, mutta ihan liian usein tällaisia tekemällä tehtyjä että voisi uskoa homman olevan sattumaa. Pieneen päähän moista saakin varrota, se kun maksaisi paljon rahaa veikalle!

Mainoskierros pienillä luvassa ehkä just jouluksi kuten kampela sanoi joskus....

12

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään ihmellistä. Täysin mahdollista tulla satunnaisena tuollainen sarja.

      • randomize-error

        Kyllähän se olisi aika sattumaa, että 100 numeroa ja vaikka 22 otetaan ettei tulisi peräkkäisiä ja sarjoja.

        Tavallisessa a lotossakin tuo on aika tyypillistä, että on ainakin 2 numeroa perätysten ja on aivan erilainen määrä numeroita.


      • Kampela2

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan


      • mistä puhut
        Kampela2 kirjoitti:

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan

        Lotossa jopa 70:ä prosentissa kaikista arvonnoista on kaksi peräkkäistä numeroa.


      • älkää menkö vipuun
        Kampela2 kirjoitti:

        Toki voisi tulla JOSKUS sattuman kaupalla tuollaiset 5:n sarjat, mutta ei ole kuin pari päivää kun tuli 60,61,62,63,64.
        Miksi pitäisi uskoa sattumaan, kun kerran peliä aivan selvästi manipuloidaan

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.


      • ---------------
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

        3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)


      • Kampela2
        älkää menkö vipuun kirjoitti:

        tää tyyppi kylvää tätä provosoivaa soopaa viestiketjuihin mutteí ole vielä kertaakaan vastannut vettäpitävästi asiallisiin esim. Gamblerin suoriin kysymyksiin. Jättää vaan kylmästi sen ketjun sikseen ja hetken päästä jauhaa samaa skeidaa muualla.
        Diagnoosi: rahansa onnenpeleihin tuhrannut ressukka joka purkaa tällä tavoin pahaa mieltään. HALOO: Rahapelit on viihdettä, ei elämää suurempi asia.

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.


      • Kampela2
        --------------- kirjoitti:

        3. nainen = kampela, onneksi ei kuulu tuttavapiiriin ;)

        Emme ole sama henkilö!

        Emme edes samaa sukupuolta.

        3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.


      • tarvitse
        Kampela2 kirjoitti:

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

        todistaa mikä on päivänselvä asia. Sinun pitäisi todistaa Kenon epärehellisyys. Sinä väität manipuloinnista, todista se. Ei siihen riitä se, että joitakin numeroita esiintyy sinulle sopimattomalla tavalla, jollekkin toiselle ne voivat hyvinsopia.


      • Kampela2 kirjoitti:

        ..Silloin kun kyseessä on rahojen huijaaminen ihmisiltä!!!!

        Ei ole mitään järkeä vastailla Gamblerin kysymyksiin, koska matemaattisilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä kenon manipuloinnin kanssa.

        Gambler itse ei ole pystynyt vastaamaan minun kysymyksiini, joissa olen pyytänyt häntä todistamaan kenon rehelliseksi. Aina vain hän tuuppaa samaa RPO-skeidaa vastaukseksi.

        Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

        Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

        Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

        Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

        Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.


      • --------------
        Kampela2 kirjoitti:

        Emme ole sama henkilö!

        Emme edes samaa sukupuolta.

        3. nainen on nainen Hyvinkäältä,
        minä mies aika kaukana hänen kotipaikastaan.

        Eli tuttuja kuitennii! =)


    • Tilastoija

      On näköjään tullut 4 kertaa 66-70 numerot samassa arvonnassa kenon historian aikana
      2003,2004,2005 ja 2007.
      1999 arvottua riviä ja 4 kertaa peräkkäiset numerot ei kyllä kauhean usein "sattumuksia".
      Mitä muita sarjoja pidät sattumana numerot 1-5 ehkä?
      (2 kertaa 2003 ja 2007).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe