Benny Hinn, arka asia?

observing man

Vilkkaasti edennyt keskusteluketju aiheesta -Benny Hinn ja muut supersaarnaajat- on poistettu palstalta viimeisen tunnin aikana.

Keskustelun aloittaja oli jukka.Finland.
Poiston takana on em. aloittaja tai sitten ylläpito on tehnyt poiston jonkun toimeksiannosta.

Turhemmistakin aiheista palstalla on keskusteltu,
ehkä joku voi ystävällisesti kertoa poiston syyn..

37

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arka asia

Ja Totuus sinänsä on arka asia.

• Kyseinen asia on uskovaisten välistä keskinäistä kiistaa mutta kyllä ylläpito poistaa yleensä vaan silloin kun siinä on asiattomuuksia ja joku on ilmoittanut siitä.
      Onhan se vähän asiatonta kun joku hokee taukoamatta että olet eksyttäjä, eksyttäjä, eksyttäjä ... varokaa häntä hän on eksyttäjä.
      Ja sitten ei perustele asiaa.

Itse olisin laittanut vaikka asian tueksi todistavia kirjoituksia vaikka tähän tapaan:
      http://koti.phnet.fi/petripaavola/Benny_Hinn
      http://www.kristitynfoorumi.fi/bennyhinn1.htm
      http://www.kristitynfoorumi.fi/bennyhinn2.htm
      http://www.kristitynfoorumi.fi/healers.htm

• _pappa

saarnaa rahan voitelua omaan pussiin. Mitä muita todisteita vielä tarvitaan. Vai onko sokea usko parempi kuin totuuden näkeminen. Vaikka se järkyttäisi omaa sielun rauhaa.

• puhuja...
        _pappa kirjoitti:

saarnaa rahan voitelua omaan pussiin. Mitä muita todisteita vielä tarvitaan. Vai onko sokea usko parempi kuin totuuden näkeminen. Vaikka se järkyttäisi omaa sielun rauhaa.

varma asiasta?

• kuin

tuot tämän Hirsilän tutkimuksia, joissa kumotaan ihmeparanemiset, sinä mielelläsi tuot noita muitakin mahdollisesti valheellisia tietoja.

Tee parannus ja ala lukea Raamattua, niin sitten voit vasta ymmärryksellä osallistua Jumalan asioiden ollessa kyseessä, keskuteluihin.

• varma asiasta
        puhuja... kirjoitti:

varma asiasta?

Itsekkö luotat täydellisesti Benny Hinniin. Mies on huijari.

http://64.233.183.104/search?q=cache:xEwoXzF4IG8J:www.markushirsila.com/content/files/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf herra tekee ihmeitä ilman määrää&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi

http://www.markushirsila.com/content/files/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf

http://youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo

Benny Hinn: A Massive Fraud & A Crook

http://youtube.com/watch?v=FUyPjeIFKug

Joten eiköhän siitä ole olemassa tarpeeksi todisteita, että Benny Hinn on huijari.

• uskaltaisi
        varma asiasta kirjoitti:

Itsekkö luotat täydellisesti Benny Hinniin. Mies on huijari.

http://64.233.183.104/search?q=cache:xEwoXzF4IG8J:www.markushirsila.com/content/files/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf herra tekee ihmeitä ilman määrää&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi

http://www.markushirsila.com/content/files/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf

http://youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo

Benny Hinn: A Massive Fraud & A Crook

http://youtube.com/watch?v=FUyPjeIFKug

Joten eiköhän siitä ole olemassa tarpeeksi todisteita, että Benny Hinn on huijari.

sanoa kenestäkään, joka Jeesuksen uhrausta puolestamme julistaa, että hän on huijari, ekyttäjä ja väärä profeetta ja ties mitä kaikkea te sanottekaan, toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella.

Ketä enemmän onkaan syytetty noista samoista, kuin Jeesusta syytettiin, jopa nuo syytökset, jotka kateudesta alkunsa saivat, johdattivat kansan sellaisen raivon valtaan, että Jeesus tapettiin.

On kamalaa seurata, miten suureen lankeemukseen ihmisen liha voi hänet johdattaa. Olen usein lukenut täältä, miten te syytätte kaikkia muita ja nostatte itseänne ja se on teille kevyttä työtä ja mielellänne te sen teette, mutta koska meille on annettu tietoomme, että jokaisesta turhasta sanasta meidän on tehtävä tili, niin ehkäpä se tilipäivä ei olekaan kohdallanne enää mielyttävä ja keveä.

• mieti itses
        kuin kirjoitti:

tuot tämän Hirsilän tutkimuksia, joissa kumotaan ihmeparanemiset, sinä mielelläsi tuot noita muitakin mahdollisesti valheellisia tietoja.

Tee parannus ja ala lukea Raamattua, niin sitten voit vasta ymmärryksellä osallistua Jumalan asioiden ollessa kyseessä, keskuteluihin.

Sinut on aivopesty. Kaikki muu on valhetta paitsi lahko johtajien ja Benny Hinnin puhe ja teot?

• benny hinn ja patti
        uskaltaisi kirjoitti:

sanoa kenestäkään, joka Jeesuksen uhrausta puolestamme julistaa, että hän on huijari, ekyttäjä ja väärä profeetta ja ties mitä kaikkea te sanottekaan, toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella.

Ketä enemmän onkaan syytetty noista samoista, kuin Jeesusta syytettiin, jopa nuo syytökset, jotka kateudesta alkunsa saivat, johdattivat kansan sellaisen raivon valtaan, että Jeesus tapettiin.

On kamalaa seurata, miten suureen lankeemukseen ihmisen liha voi hänet johdattaa. Olen usein lukenut täältä, miten te syytätte kaikkia muita ja nostatte itseänne ja se on teille kevyttä työtä ja mielellänne te sen teette, mutta koska meille on annettu tietoomme, että jokaisesta turhasta sanasta meidän on tehtävä tili, niin ehkäpä se tilipäivä ei olekaan kohdallanne enää mielyttävä ja keveä.

Miksi et? Mistä sinä tiedät niin varmasti ettei hän ole huijari? Ota se pääsi pois sieltä pensaasta ja katso todistusainestoa joka osoittaa kiistattomasti Benny Hinnin huijariksi.

toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella.

Etkö sinäkin juuri sano häntä Jeesuksen palvelijaksi toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella?

• saavani
        mieti itses kirjoitti:

Sinut on aivopesty. Kaikki muu on valhetta paitsi lahko johtajien ja Benny Hinnin puhe ja teot?

tavata joskus tämän Hinnin. Nyt en häntä tunne, enkä hänestä arvioita lausu, sillä esim. tämä netti on täynänsä hänestä tehtyjä arvioita, jotka perustuvat, mihin perustuvatkin. Ihmisten lihallisuus näkyy niissä selkeästi.

Koivistoa sen sijaan olen joskus radiosta kuullut ja silloin, kun häntä kuulin, hän puhui puhdasta Jumalan Sanaa, vaikkakin hivenen kiivaudella, joka ei kuulu minun julistukseeni, mutta hänelle se näyttäisi kuuluvan. Aivan sama millainen on persoona, jonka kautta Jumala puhuu, kunhan vain Jumala on puhuja.

En voi kuitenkaan Koivistoakaan nostaa, enkä laskea, sillä aivan liian vähän olen häntä kuullut, mutta huomautan vielä, että se mitä olen kuullut, on ollut puhdasta, eli samaa opetusta, mitä Raamattu meille antaa.

Ihmeparanemisista sen sijaan puhun mielelläni, sillä olen armoitettu ja siksi olen niitä kokenut ja jopa niin selkeitä, että yksikään lääkäri tai muu hoitohenkilökunta ei ole niitä edes yrittänyt kiistää, päinvastoin ovat tunnustaneet ihmeet tapahtuneiksi.

• ei ole
        benny hinn ja patti kirjoitti:

Miksi et? Mistä sinä tiedät niin varmasti ettei hän ole huijari? Ota se pääsi pois sieltä pensaasta ja katso todistusainestoa joka osoittaa kiistattomasti Benny Hinnin huijariksi.

toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella.

Etkö sinäkin juuri sano häntä Jeesuksen palvelijaksi toisten ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella?

siitä, mikä tämä Hin on, vaan kyse on siitä, miten sinä valvot itseäsi.

Minä en sano mitään varmaa Hinnistä, mutta sinä sanot, vaikka luultavasti et ole häntä tavannut, tai et tunne häntä muutenkaan, kuin vain noiden lukemattomien kirjoitusten kautta, mitä saat luettavaksesi.

Mieti nyt aivan rauhassa puhuttiinko Jeesuksesta hyvää, puhuttiinko Hänestä aina totta, rakastettiinko Häntä ja kunnioitettiinko Häntä.

Huomaat varmasti, että se joukko, joka rakasti ja kunnioitti Häntä oli pieni ja se joukko, joka vihasi oli suuri.

• I win you lose
        ei ole kirjoitti:

Minä en sano mitään varmaa Hinnistä, mutta sinä sanot, vaikka luultavasti et ole häntä tavannut, tai et tunne häntä muutenkaan, kuin vain noiden lukemattomien kirjoitusten kautta, mitä saat luettavaksesi.

Mieti nyt aivan rauhassa puhuttiinko Jeesuksesta hyvää, puhuttiinko Hänestä aina totta, rakastettiinko Häntä ja kunnioitettiinko Häntä.

Huomaat varmasti, että se joukko, joka rakasti ja kunnioitti Häntä oli pieni ja se joukko, joka vihasi oli suuri.

No tuskinpa niitä kaikkia kirjoituksia voidaan noin vain sivuttaa ja mitätöidä. Kyllä ne jotakin kertovat Benny Hinnistä.

Benny Hinn ei ole Jeesus. Hän ei ole köyhä mies ja hänellä on paljon seuraajia sekä suosiota.

Benny Hinnin joukko ei todellakaan ole mikään pieni. Enemmän Hinnillä on faneja kuin vihaajia.

• Who"s the king
        saavani kirjoitti:

tavata joskus tämän Hinnin. Nyt en häntä tunne, enkä hänestä arvioita lausu, sillä esim. tämä netti on täynänsä hänestä tehtyjä arvioita, jotka perustuvat, mihin perustuvatkin. Ihmisten lihallisuus näkyy niissä selkeästi.

Koivistoa sen sijaan olen joskus radiosta kuullut ja silloin, kun häntä kuulin, hän puhui puhdasta Jumalan Sanaa, vaikkakin hivenen kiivaudella, joka ei kuulu minun julistukseeni, mutta hänelle se näyttäisi kuuluvan. Aivan sama millainen on persoona, jonka kautta Jumala puhuu, kunhan vain Jumala on puhuja.

En voi kuitenkaan Koivistoakaan nostaa, enkä laskea, sillä aivan liian vähän olen häntä kuullut, mutta huomautan vielä, että se mitä olen kuullut, on ollut puhdasta, eli samaa opetusta, mitä Raamattu meille antaa.

Ihmeparanemisista sen sijaan puhun mielelläni, sillä olen armoitettu ja siksi olen niitä kokenut ja jopa niin selkeitä, että yksikään lääkäri tai muu hoitohenkilökunta ei ole niitä edes yrittänyt kiistää, päinvastoin ovat tunnustaneet ihmeet tapahtuneiksi.

Kaikki jotka taas puhuvat myönteisesti Benny Hinnistä eivät ole lihallisia? Kuulostat tyypilliseltä aivopesdyltä lahkolaiselta.

Koivisto väittää ensin haluavansa uudistaa kirkon, mutta sitten pyytää kirkolta anteeksi ja alistuu kirkon tahtoon mieluumin kuin Jumalan tahtoon.

Uudessa testamentissa puhutaan vain upotus kasteesta. Siellä ei sanallakaan anneta ymmärtää tai mainita ja kehoiteta kastamaan lapsia ja suorittamaan lapsikastetta. Silti Markku Koivisto puollustaa lapsikastetta joka on epäraamatullinen oppi.

Tarkemmin tutkittuna ihmeparantumisia ei ole todettu tapahtuneeksi. Varmasti ihmeparantumisista kerrottaisiin laajemminkin jos ne todella olisivat mahdollisia eivätkä valhetta.

• todella,
        I win you lose kirjoitti:

No tuskinpa niitä kaikkia kirjoituksia voidaan noin vain sivuttaa ja mitätöidä. Kyllä ne jotakin kertovat Benny Hinnistä.

Benny Hinn ei ole Jeesus. Hän ei ole köyhä mies ja hänellä on paljon seuraajia sekä suosiota.

Benny Hinnin joukko ei todellakaan ole mikään pieni. Enemmän Hinnillä on faneja kuin vihaajia.

että tällä Hinnillä on enemmän faneja, kuin vihaajia. Siinä sinä kyllä erehdyt pahasti. Jos vaikka kaikilta suomalaisilta kysyttäisiin, mitä mieltä he ovat vaikkapa Koivistosta, koska melkein jokainen suomalainen on jotakin hänestä kuullut, niin voit olla varma, että vain muutama prosentti Suomen kansasta sanoisi kunnioittavansa häntä ja loput sanoisivat häntä vaikkapa huu-haa mieheksi. Sellainen on tällä hetkellä Suomen tilanne.

Sanot, että tuskinpa noita kirjoituksia voidaan noin vain sivuttaa ja mitätöidä, niin, mutta sekin mahdollisuus on otettava huomioon, että jos ne sittenkin ovat mitätöitävissä. Täytyy olla varmuutta ja tietoa, ennen kuin niitä mitätöi, tai ennen kuin niihin uskoo. Ennen kaikea on saatava tieto Jumalalta, sillä ihmisen tieto on aina vajavaista. Jeesus elää ja Häneltä on lupa pyytää viisautta ja ymmärrystä.

Otetaanpa esimerkiksi tämä Hirsilä, joka teki tutkimuksia ihmeparantuneista ja näiden tutkimustensa perusteella mitätöi Jumalan parantamien ihmisten parantumiset, eli teki pilkaksi Jumalan lupaukset ja monet teistä uskovat tänään näihin tukimuksiin, jotka ovat täyttä valhetta.

Olen nähnyt täällä listoja, joissa aivan varmasti on Jumalan miesten ja naisten nimiä ja nämä listan laatijat ovat nimittäneet heidät eksyttäjiksi. Se on yksi vakavimmista virheistä, mitä ihminen, joka tahtoo uskoa Jeesukseen, voi lihassaan tehdä. Se lähenee syntiä, joka jää anteeksi saamatta ja siksi varoitan teitä puhumaan lihallisuudessa. Puhukaa Hengestä, joka on Jumala ja tietää kaiken.

Joskus joudumme odottamaan kärsivällisesti varmaa tietoa, mutta se kannattaa.

Jeesus sanoo opetuslapsilleen, jotka kertovat erään miehen, joka ei kuulunut heihin, tehneen ihmeitä Jeesuksen nimessä, että antakaa hänen jatkaa, sillä ei kukaan, joka tekee nimessäni ihmeen, kohta jo puhu minusta pahaa.

Eli, jos välttämättä tahdot eksytyksiä etsiä, niin etsi niitä oikeasta suunnasta, eli sieltä, missä Jeesusta ei Jumalaksi tunnusteta. Siellä on sinulle selkeää sarkaa.

Ja etsi sitä sieltä, jossa sanotaan "Herra, Herra", mutta ei kunnioiteta Jumalan Tahtoa, sielläkin on sinulle sarkaa. Mistä näet, että Jumalan Tahtoa ei kunnoiteta. Siitä, että nämä ihmiset väittävät olevansa armosta pelastettuja, vaikka eivät olekaan saaneet mielenmuutosta ja tulleet rakastaviksi.

• keskustelua...
        Who"s the king kirjoitti:

Kaikki jotka taas puhuvat myönteisesti Benny Hinnistä eivät ole lihallisia? Kuulostat tyypilliseltä aivopesdyltä lahkolaiselta.

Koivisto väittää ensin haluavansa uudistaa kirkon, mutta sitten pyytää kirkolta anteeksi ja alistuu kirkon tahtoon mieluumin kuin Jumalan tahtoon.

Uudessa testamentissa puhutaan vain upotus kasteesta. Siellä ei sanallakaan anneta ymmärtää tai mainita ja kehoiteta kastamaan lapsia ja suorittamaan lapsikastetta. Silti Markku Koivisto puollustaa lapsikastetta joka on epäraamatullinen oppi.

Tarkemmin tutkittuna ihmeparantumisia ei ole todettu tapahtuneeksi. Varmasti ihmeparantumisista kerrottaisiin laajemminkin jos ne todella olisivat mahdollisia eivätkä valhetta.

uskon tultua osaksesi. Miten sitten saat uskon. Jeesus on luvannut avata kolkuttavalle ja luvannut kuulla häntä, joka Häntä avuksi huutaa.

Keskustelumme on hedelmätön, koska tässä keskustelussa osallistujalla tulisi olla tahto uskoa elävään Jeesukseen. Jo se tahto saa ihmisen asennoitumaan avarammin ja ennen kaikea se tahto jo antaa ihmiselle niin suuren kunnioituksen Jumalaa, että ihminen ei pyri vesittämään Jumalan lupauksia.

• merim.raimo
        ei ole kirjoitti:

Jeesus opetti opetuslapsilleen,siis seuraajilleen.Ja ne opetukset pätevät vielä tänäkin päivänä.Tietenkin sanot,että olihan monet raamatun henkilöt Jumalan siunaamia,suurilla rikkauksilla.No muistele esim.mitä Sakkeus sanoi vähän sen jälkeen kotonaan,kun oli tullut puusta alas? Ja mitä Jeesus sanoi kukkarosta ja kahdesta ihokkaasta.Tyytykää siihen mitä teillä on,tyytykää alhaisiin oloihin.Odota,niin Herra sen kyllä tekee.Siis nämä isoiset pettävät ihmisiltä tyhjillä puheilla rahaa.Eivätkä pyydä,että Herra heille antaa sen minkä toimeentuloonsa tarvitsevat. lueppa Mt.10:10. Mk.6:9. Lk.9:3.

• Jumalallisuuden kanssa
        merim.raimo kirjoitti:

Jeesus opetti opetuslapsilleen,siis seuraajilleen.Ja ne opetukset pätevät vielä tänäkin päivänä.Tietenkin sanot,että olihan monet raamatun henkilöt Jumalan siunaamia,suurilla rikkauksilla.No muistele esim.mitä Sakkeus sanoi vähän sen jälkeen kotonaan,kun oli tullut puusta alas? Ja mitä Jeesus sanoi kukkarosta ja kahdesta ihokkaasta.Tyytykää siihen mitä teillä on,tyytykää alhaisiin oloihin.Odota,niin Herra sen kyllä tekee.Siis nämä isoiset pettävät ihmisiltä tyhjillä puheilla rahaa.Eivätkä pyydä,että Herra heille antaa sen minkä toimeentuloonsa tarvitsevat. lueppa Mt.10:10. Mk.6:9. Lk.9:3.

on voitto. Tämä Paavalin opetus filippiläisille on erittäin hyvä ja tässä hän kertoo kykenevänsä elämään runsaudessa ja puutteessa Hänessä, joka häntä vahvistaa ja tässä hän antaa opetuksen, että opettajista pitää seurakunnan pitää huolta.

Jeesus on meille kalliimpi, kuin kaikki maailman omaisuus, mutta osaamme iloita Hänen antamistaan siunauksista ja olemme kiitollisia kaikesta mikä tulee Häneltä.

Tätä lupausta ei sovi hyljeksiä: "Antakaa niin teille annetaan kukkuramitalla," tarkoittaa niin hengellistä, kuin aineellistakin ja monet meistä, jotka olemme uskoneet tuon lapsenkaltaisuudella olemme saaneet siitä todistuksen, eli kun me annamme, Jumala antaa lisää annettavaa, niin hegellisesti, kuin aineellisestikin.

Filippiläiskirje 4
        7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
        8 Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
        9 mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
        10 Minä ihastuin suuresti Herrassa, että te jo vihdoinkin olitte elpyneet pitämään minusta huolta, johon teillä ennenkin oli ollut halua, vaikka ei tilaisuutta.
        11 Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
        12 Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
        13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

• merim.raimo
        Jumalallisuuden kanssa kirjoitti:

on voitto. Tämä Paavalin opetus filippiläisille on erittäin hyvä ja tässä hän kertoo kykenevänsä elämään runsaudessa ja puutteessa Hänessä, joka häntä vahvistaa ja tässä hän antaa opetuksen, että opettajista pitää seurakunnan pitää huolta.

Jeesus on meille kalliimpi, kuin kaikki maailman omaisuus, mutta osaamme iloita Hänen antamistaan siunauksista ja olemme kiitollisia kaikesta mikä tulee Häneltä.

Tätä lupausta ei sovi hyljeksiä: "Antakaa niin teille annetaan kukkuramitalla," tarkoittaa niin hengellistä, kuin aineellistakin ja monet meistä, jotka olemme uskoneet tuon lapsenkaltaisuudella olemme saaneet siitä todistuksen, eli kun me annamme, Jumala antaa lisää annettavaa, niin hegellisesti, kuin aineellisestikin.

Filippiläiskirje 4
        7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
        8 Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
        9 mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
        10 Minä ihastuin suuresti Herrassa, että te jo vihdoinkin olitte elpyneet pitämään minusta huolta, johon teillä ennenkin oli ollut halua, vaikka ei tilaisuutta.
        11 Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
        12 Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
        13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

Tyytyväisyys yhdessää,Jumalisuuden kanssa.Kyllä minä sen vähemmälläkin uskon,että Hinni on erittäin tyytyväinen,mutta se Hinnin Jumalisuus,siitä minulla on erittäin suuret epäilyt.

• miten usein

on alettu viedä niitä keskusteluja, joihin osallistun, poissa. Toisaalta se ei ole harmillista, sillä juuri se osoittaa, että Jeesus antaa välittämäni tiedon ja siksi saa monet epäuskoiset vihaiseksi, kuten he olivat Jeesusta kohtaan silloinkin, kun Hän Itse täällä oli Ihmisen Pojan muodossa.

"Jos he ovat minua kuulleet, he kuulevat teitäkin."

Olisin odottanut jukka.finlandin osallistuvan keskusteluun, mutta hän ei varmasti aamuisen kirjoittamisensa jälkeen ole käynyt palstalla ja siksi ei ottanut keskusteluun kantaa aamuisen jälkeen.

• Kadun*Nainen

mitä enemmän keskustellaan Hinnistä sen parempi

huomio! Kyse on siis -ihmisestä-, jolla on glamouria, $-kimaltelua ja huutokauppaa omassa
      evankeliumissaan. Tämähän on asia miksi Mr. Hinn
      ei ole kaikkien suosiossa. Mutta kaikki amerikka-
      lainen kulttuuri koettaa maaperäänsä muuallakin
      missä vain virtaa iso raha. Miesten leikkipaini
      taitaa myös jalkautua myös eurooppaan, ellei ole jo. Pakahtuva sydän on inhimmillinen, se halajaa kokemuksia ja tunnetta, mutta ei näe aina back-stagelle saakka, eikä tunne rahan ylöstempausta taskustaan.

• uskollisuuden

Jumalalle luulet olevan kauempana totuudesta ja uskollisuudesta, amerikkalaisen, vai suomalaisen?

• Kadun*Nainen
        uskollisuuden kirjoitti:

Jumalalle luulet olevan kauempana totuudesta ja uskollisuudesta, amerikkalaisen, vai suomalaisen?

Jeesus kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja ajoi heidät ulos temppelistä - karjoineen- .

• hyvä...
        Kadun*Nainen kirjoitti:

Jeesus kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja ajoi heidät ulos temppelistä - karjoineen- .

esimerkki, mitä Jumala vallallaan tekee. Hän tietää, kuka on syyllinen ja syntinen, mutta me emme tiedä ja siksi meillä ei ole tuomiovaltaa, mutta noin selvän synnintekijän mekin olisimme oikeutetut Jumalan huoneesta poissa ajamaan.

Kuitenkaan ei ole kyse siitä, että Jeesus vihaa maallista omaisuutta, sillä Hän tietää meidän sitä tarvitsevan ja Hän on luvannut meille siunauksensa, jos me elämme Hänen rakkaudenlaissaan, eli Jumalan Tahdossa.

Kannattaa lukea Raamatusta se, että Jeesuksen seuraajat ovat siunatut ja se tarkoittaa sitäkin, että meidän ei tarvitse mistään puutetta kärsiä, sillä Hänen on kaikki.
        Hänen Tahtonsa on, että me autamme köyhää ja syrjittyä ja toivon niin Benny Hinnin, kuin Markku Koivistonkin sen tekevän ja sen tähden siunatuksi tulleen.

Jumalan huone olemme me, jotka uskomme, sillä me olemme Hänen Temppelinsä ja siksi me olemme valona ja totuutena pimeyden keskellä.

• Kadun*Nainen
        hyvä... kirjoitti:

esimerkki, mitä Jumala vallallaan tekee. Hän tietää, kuka on syyllinen ja syntinen, mutta me emme tiedä ja siksi meillä ei ole tuomiovaltaa, mutta noin selvän synnintekijän mekin olisimme oikeutetut Jumalan huoneesta poissa ajamaan.

Kuitenkaan ei ole kyse siitä, että Jeesus vihaa maallista omaisuutta, sillä Hän tietää meidän sitä tarvitsevan ja Hän on luvannut meille siunauksensa, jos me elämme Hänen rakkaudenlaissaan, eli Jumalan Tahdossa.

Kannattaa lukea Raamatusta se, että Jeesuksen seuraajat ovat siunatut ja se tarkoittaa sitäkin, että meidän ei tarvitse mistään puutetta kärsiä, sillä Hänen on kaikki.
        Hänen Tahtonsa on, että me autamme köyhää ja syrjittyä ja toivon niin Benny Hinnin, kuin Markku Koivistonkin sen tekevän ja sen tähden siunatuksi tulleen.

Jumalan huone olemme me, jotka uskomme, sillä me olemme Hänen Temppelinsä ja siksi me olemme valona ja totuutena pimeyden keskellä.

Mr. Hinnin edustama uskonkulttuuri on kyllä jenkeissä paljolti juuri rahan muovaamaa.
        En tue itse toimintaa, sillä en lue Mr. Hinniä hädänalaiseksi imperiuminsa keskellä. Raha on jo
        muutenkin jakautunut väärin perustein maailmassa
        menestystä menestyksen päälle

Hengellinen anti varmasti tyydyttää monia, itse
        koen sen teatraaliseksi ja epäaidoksi

• että olet
        Kadun*Nainen kirjoitti:

Mr. Hinnin edustama uskonkulttuuri on kyllä jenkeissä paljolti juuri rahan muovaamaa.
        En tue itse toimintaa, sillä en lue Mr. Hinniä hädänalaiseksi imperiuminsa keskellä. Raha on jo
        muutenkin jakautunut väärin perustein maailmassa
        menestystä menestyksen päälle

Hengellinen anti varmasti tyydyttää monia, itse
        koen sen teatraaliseksi ja epäaidoksi

ollut kokouksissa ja nähnyt hedemät, mitä ne kokoukset synnyttävät ja hedelmät, mitkä tässä Hinnissä elävät.

Oletko uskossa, eli oletko arvollinen arvostelemaan?

• Kadun*Nainen
        että olet kirjoitti:

ollut kokouksissa ja nähnyt hedemät, mitä ne kokoukset synnyttävät ja hedelmät, mitkä tässä Hinnissä elävät.

Oletko uskossa, eli oletko arvollinen arvostelemaan?

...mitkä ovat tällaisten kokouksien aikaansaamat hedelmät ? Uudestisyntyneitä ja parantuneita. Ehkäpä. Mutta oma tulkinta on tämä: Se opettaa ihmiset salakavalasti kristillisyyteen, jossa me leikimme Jumalan voimalla kuin jollain esineellä - kuten myöskin se, että usko sidotaan tunteisiin. Itse asiassa ei enää olekaan muuta uskoa kuin tunteisiin sidottua....

http://www.kristitynfoorumi.fi/bhinnkokemus.htm

Sinun tulisi muistaa, että kyse on aina hyvin
        henk. koht. kokemuksesta ja minusta tuntuu että
        tietynlainen maailmallisuus,=lue=maalaisjärki
        on hyvä apu myös henkien erottelussa.

• joka
        Kadun*Nainen kirjoitti:

...mitkä ovat tällaisten kokouksien aikaansaamat hedelmät ? Uudestisyntyneitä ja parantuneita. Ehkäpä. Mutta oma tulkinta on tämä: Se opettaa ihmiset salakavalasti kristillisyyteen, jossa me leikimme Jumalan voimalla kuin jollain esineellä - kuten myöskin se, että usko sidotaan tunteisiin. Itse asiassa ei enää olekaan muuta uskoa kuin tunteisiin sidottua....

http://www.kristitynfoorumi.fi/bhinnkokemus.htm

Sinun tulisi muistaa, että kyse on aina hyvin
        henk. koht. kokemuksesta ja minusta tuntuu että
        tietynlainen maailmallisuus,=lue=maalaisjärki
        on hyvä apu myös henkien erottelussa.

uskoo ja saa sen kautta armosta pelastuksen ja parannuksen koko elämälleen, ei sitoudu mihinkään muuhun, kuin Jeesukseen.

Jumalan voimalla ei ole leikkimistä ja uskovaiset eivät sitä teekkään, mutta uskosta osattomat luulevat heidän niin tekevän.

Uskosta syntyy hedelmiä, jotka ovat Raamatussa luettavissa ja meidän uudesti syntyneiden todistamia, eli ne todella pitävät paikkansa.

Laita googleen sana: Raamattu ja kun sieltä aukeaa vaihtoehtoja, valitse Raamattu.uskonkirja. net aarreaitta ja laita yläkenttään vaikkapa sana ilo, niin saat sieltä hengenhedelmät esille, joita vastaan ei ole lakia olemassakaan.
        Kiinnitä samalla huomiota siihen, että lihantekoja vastaan laki on tänäänkin voimassa.

Hyvää Raamatun lukuintoa sinulle. Pyydä Pyhää Henkeä avamaan Sana, sillä vain Jumala voi Jumalan todistaa.

• Kadun*Nainen
        joka kirjoitti:

uskoo ja saa sen kautta armosta pelastuksen ja parannuksen koko elämälleen, ei sitoudu mihinkään muuhun, kuin Jeesukseen.

Jumalan voimalla ei ole leikkimistä ja uskovaiset eivät sitä teekkään, mutta uskosta osattomat luulevat heidän niin tekevän.

Uskosta syntyy hedelmiä, jotka ovat Raamatussa luettavissa ja meidän uudesti syntyneiden todistamia, eli ne todella pitävät paikkansa.

Laita googleen sana: Raamattu ja kun sieltä aukeaa vaihtoehtoja, valitse Raamattu.uskonkirja. net aarreaitta ja laita yläkenttään vaikkapa sana ilo, niin saat sieltä hengenhedelmät esille, joita vastaan ei ole lakia olemassakaan.
        Kiinnitä samalla huomiota siihen, että lihantekoja vastaan laki on tänäänkin voimassa.

Hyvää Raamatun lukuintoa sinulle. Pyydä Pyhää Henkeä avamaan Sana, sillä vain Jumala voi Jumalan todistaa.

Kiitos vain, samoin Sinulle, uskotaan, että Sana aukeaa vielä minullekin ( ennen lompsaa )

• todella,
        Kadun*Nainen kirjoitti:

Kiitos vain, samoin Sinulle, uskotaan, että Sana aukeaa vielä minullekin ( ennen lompsaa )

sillä lomsan aukeaminen on paha juttu:):):)

Todellakin, Jumalan lapsille kuuluu siunaus, vaikka vastahenki pyrkii sen mitätöimään.

Ei ole parempaa osaa, kuin saada olla Jeesuksen kanssa.

• Kadun*Nainen
        todella, kirjoitti:

sillä lomsan aukeaminen on paha juttu:):):)

Todellakin, Jumalan lapsille kuuluu siunaus, vaikka vastahenki pyrkii sen mitätöimään.

Ei ole parempaa osaa, kuin saada olla Jeesuksen kanssa.

Sananl 30:8: Älä anna minulle rikkautta, älä köyhyyttä, vaan anna minulle määräosani leipää."

• pyyntö
        Kadun*Nainen kirjoitti:

Sananl 30:8: Älä anna minulle rikkautta, älä köyhyyttä, vaan anna minulle määräosani leipää."

on viisas, sillä rikkaus tuo monet ongelmat ja köyhyys on raskas, eli se mitä tarvitsemme, sitä meidän tulee pyytää. Me tarvitsemme täällä sen verran paljon, että voimme antaa heille, joilla ei ole.

• JUKKA MYÖNSI TAPPION

KIRJOITUKSENSA, HÄNELLÄ ON SIIHEN MAHDOLLISUUS JA OIKEUS.

HÄN TOTESI ETTEI PYSTY VASTAAMAAN KYSYMYKSEENI UHOSTAAN HUOLIMATTA JA KASVONSA SÄILYTTÄÄKSEEN PERÄYTYI, HYÖKKÄÄ KYLLÄ TAAS KOHTA UUDESTAAN, KUN SAVU ON HÄLVENNYT JA USKONNOLLINEN ITSETUNTO KASATTU JÄLLEEN.

• kysyn,

että mitä sinä kysyit häneltä? Kiitos jos vastaat.

• Joka sana;;;;;;;;;;;; ja tuntuu silleen että monille on benny hinn ja muitten harhaprofettat polttavan arka asia,, ja että käydään sota niinkuin jehovalaiset konsanaan! Ja yritetään valhen kautta saada pois kaikki oikeat tiedot heistä,,, juupa juu ju !!

Ei Jumalalta voi pimittää tietoja heistä! Kyllä Hän Näkee ja Kuulee!!!

Tossahan alempana Jukka todisti ettei hän poistanut oma viesti !!

• .....................
        savonarola kirjoitti:

Joka sana;;;;;;;;;;;; ja tuntuu silleen että monille on benny hinn ja muitten harhaprofettat polttavan arka asia,, ja että käydään sota niinkuin jehovalaiset konsanaan! Ja yritetään valhen kautta saada pois kaikki oikeat tiedot heistä,,, juupa juu ju !!

Ei Jumalalta voi pimittää tietoja heistä! Kyllä Hän Näkee ja Kuulee!!!

Tossahan alempana Jukka todisti ettei hän poistanut oma viesti !!

monet pyhän hengen vastustajat saavat raivokohtauksia totuuden kertomisesta ja ovat vastuussa omasta terveydestään. Et ilmeisesti osaa lukeakaan kunnolla, kun noin raivoat. Lue jos suomea ymmärrät "TODENNÄKÖISESTI JUKKA ITSE POISTI" jos et ymmärrä, ole hiljaa, elämme suomessa kuitenkin.

• asia olisi?
      • pidä varasi

Ote edellisen kirjoittajan linkistä:

>>He itse ajavat itsensä transsinkaltaiseen tilaan, niin kuin joidenkin kohdalla tapahtui jäähallissakin.

Voi miksi me olemme näin sokeita ! Tätä samaa kaavaa, tietenkin hieman eri muodoissa, esiintyy Afrikan heimoilla jotka tanssivat ja laulavat itsensä transsiin.

Tai shamaaneilla, joiden parissa esiintyy hyvin paljon samoja ilmiöitä kuin äärikarismaattisissa kokouksissa. Myöskin nuorten bileissä ja diskoissa valojen ja musiikin kautta haetaan vastaavaa tilaa (joidenkin etsiessä “lisävauhtia” huumeista).

On pelottavaa nähdä, miten joku parantaja-evankelistaksi nimetty henkilö saa “de facto” koko jäähallin haltuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      252
      2308
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      48
      1367
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      15
      827
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe