ANTILLE..

JARETC.....

Antille..

Ensimmäistä kertaa.
Se soi päässäni nyt.
Jotenkin se vaan puhuttaa minua.
Olen kuunellut paljon lauluja.

Olen itsekkin laulanut paljon.
Joskus laulun sanoma on ihmeelinen.
Sen tunnelma tavoittaa ihmis sydämmen.
Silloin laululla on arvo.

Sanaoituksesi ovat loistavia.
Alkuun en ymmärtänyt niitä.
Etsin niiden syvintä olemusta.
Lähtö kohtaa jota haet niihin.

Olen löytänyt niistä paljon omaan elämääni.
Sitä on olla nuori.
Rakastaa ja pettyä.
Jäädä yksin.

Mutta sanon sen nyt sinulle.
Kun sinä vanhenet.
Ajattelee sydämmesi asioita toisin.
Silloin rakkaudella on lodullinen arvo.

Elämä näyttää sinulle todelisuuden.
Rakkautesi tulee todella suureen arvoonsa.
Mitä minä tällä halusin sanoa.
Sitä mitä ajattelen.

On ihanaa rakastaa.
On ihanaa tuntea kaipuuta.
On ihanaa kun saa antaa toiselle kaikensa.
On ihanaa kun on rakaalensa tärkeä.

T: Jaretc

4

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeneeesinnee
      • JARETC......

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

• JARETC...... kirjoitti:

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

• JARETC.....
        noviisori kirjoitti:

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

JOO......

Mulla on omanlainen tyyli fanitaa suosikki artistia. Sanoit, että pitäis keskittyä muuhun.
        Ehkei nää palstat sit ole mua varten. Täällä lausutaan muutenkin turhaa potaskaa, sori vaan.
        Eikä potaskan puhuminen sovi mulle. Koska mä olen enemmän faktojen perään. Mut Ana on söde joka tapauksessa. Ja äärimmäisen ihana. Ja toivon että muakin hieman ymmärrettäisiin tässä asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5153
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3765
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2719
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1298
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      281
      1267
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1029
    Aihe