ANTILLE..

JARETC.....

Antille..

Ensimmäistä kertaa.
Se soi päässäni nyt.
Jotenkin se vaan puhuttaa minua.
Olen kuunellut paljon lauluja.

Olen itsekkin laulanut paljon.
Joskus laulun sanoma on ihmeelinen.
Sen tunnelma tavoittaa ihmis sydämmen.
Silloin laululla on arvo.

Sanaoituksesi ovat loistavia.
Alkuun en ymmärtänyt niitä.
Etsin niiden syvintä olemusta.
Lähtö kohtaa jota haet niihin.

Olen löytänyt niistä paljon omaan elämääni.
Sitä on olla nuori.
Rakastaa ja pettyä.
Jäädä yksin.

Mutta sanon sen nyt sinulle.
Kun sinä vanhenet.
Ajattelee sydämmesi asioita toisin.
Silloin rakkaudella on lodullinen arvo.

Elämä näyttää sinulle todelisuuden.
Rakkautesi tulee todella suureen arvoonsa.
Mitä minä tällä halusin sanoa.
Sitä mitä ajattelen.

On ihanaa rakastaa.
On ihanaa tuntea kaipuuta.
On ihanaa kun saa antaa toiselle kaikensa.
On ihanaa kun on rakaalensa tärkeä.

T: Jaretc

4

483

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeneeesinnee

Hei kiva kun sä teet antille tälläsiä kaikkia runoja ja lauluja, mut tää on suomi 24 KESKUSTELU, joten vaihtaisitko keskustelua vaikka tuonne
      ----> [url=http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=27876]
      Vieraile Täällä![/url]

Jooko ;)?

• JARETC......

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

• JARETC...... kirjoitti:

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

• JARETC.....
        noviisori kirjoitti:

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

JOO......

Mulla on omanlainen tyyli fanitaa suosikki artistia. Sanoit, että pitäis keskittyä muuhun.
        Ehkei nää palstat sit ole mua varten. Täällä lausutaan muutenkin turhaa potaskaa, sori vaan.
        Eikä potaskan puhuminen sovi mulle. Koska mä olen enemmän faktojen perään. Mut Ana on söde joka tapauksessa. Ja äärimmäisen ihana. Ja toivon että muakin hieman ymmärrettäisiin tässä asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1089
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      794
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      221
      660
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      502
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      478
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      38
      464
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      445
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      46
      437
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      419
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      414
    Aihe