Antille..
Ensimmäistä kertaa.
Se soi päässäni nyt.
Jotenkin se vaan puhuttaa minua.
Olen kuunellut paljon lauluja.
Olen itsekkin laulanut paljon.
Joskus laulun sanoma on ihmeelinen.
Sen tunnelma tavoittaa ihmis sydämmen.
Silloin laululla on arvo.
Sanaoituksesi ovat loistavia.
Alkuun en ymmärtänyt niitä.
Etsin niiden syvintä olemusta.
Lähtö kohtaa jota haet niihin.
Olen löytänyt niistä paljon omaan elämääni.
Sitä on olla nuori.
Rakastaa ja pettyä.
Jäädä yksin.
Mutta sanon sen nyt sinulle.
Kun sinä vanhenet.
Ajattelee sydämmesi asioita toisin.
Silloin rakkaudella on lodullinen arvo.
Elämä näyttää sinulle todelisuuden.
Rakkautesi tulee todella suureen arvoonsa.
Mitä minä tällä halusin sanoa.
Sitä mitä ajattelen.
On ihanaa rakastaa.
On ihanaa tuntea kaipuuta.
On ihanaa kun saa antaa toiselle kaikensa.
On ihanaa kun on rakaalensa tärkeä.
T: Jaretc
ANTILLE..
4
409
Vastaukset
- Meeneeesinnee
Hei kiva kun sä teet antille tälläsiä kaikkia runoja ja lauluja, mut tää on suomi 24 KESKUSTELU, joten vaihtaisitko keskustelua vaikka tuonne
----> [url=http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=27876]
Vieraile Täällä![/url]
Jooko ;)?- JARETC......
Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.
Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.
Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.
Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.
Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.
Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.
T: Jaretc JARETC...... kirjoitti:
Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.
Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.
Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.
Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.
Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.
Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.
T: JaretcSä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun- JARETC.....
noviisori kirjoitti:
Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhunJOO......
Mulla on omanlainen tyyli fanitaa suosikki artistia. Sanoit, että pitäis keskittyä muuhun.
Ehkei nää palstat sit ole mua varten. Täällä lausutaan muutenkin turhaa potaskaa, sori vaan.
Eikä potaskan puhuminen sovi mulle. Koska mä olen enemmän faktojen perään. Mut Ana on söde joka tapauksessa. Ja äärimmäisen ihana. Ja toivon että muakin hieman ymmärrettäisiin tässä asiassa.
T: Jaretc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041