ANTILLE..

JARETC.....

Antille..

Ensimmäistä kertaa.
Se soi päässäni nyt.
Jotenkin se vaan puhuttaa minua.
Olen kuunellut paljon lauluja.

Olen itsekkin laulanut paljon.
Joskus laulun sanoma on ihmeelinen.
Sen tunnelma tavoittaa ihmis sydämmen.
Silloin laululla on arvo.

Sanaoituksesi ovat loistavia.
Alkuun en ymmärtänyt niitä.
Etsin niiden syvintä olemusta.
Lähtö kohtaa jota haet niihin.

Olen löytänyt niistä paljon omaan elämääni.
Sitä on olla nuori.
Rakastaa ja pettyä.
Jäädä yksin.

Mutta sanon sen nyt sinulle.
Kun sinä vanhenet.
Ajattelee sydämmesi asioita toisin.
Silloin rakkaudella on lodullinen arvo.

Elämä näyttää sinulle todelisuuden.
Rakkautesi tulee todella suureen arvoonsa.
Mitä minä tällä halusin sanoa.
Sitä mitä ajattelen.

On ihanaa rakastaa.
On ihanaa tuntea kaipuuta.
On ihanaa kun saa antaa toiselle kaikensa.
On ihanaa kun on rakaalensa tärkeä.

T: Jaretc

4

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeneeesinnee
      • JARETC......

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

• JARETC...... kirjoitti:

Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

• JARETC.....
        noviisori kirjoitti:

Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

JOO......

Mulla on omanlainen tyyli fanitaa suosikki artistia. Sanoit, että pitäis keskittyä muuhun.
        Ehkei nää palstat sit ole mua varten. Täällä lausutaan muutenkin turhaa potaskaa, sori vaan.
        Eikä potaskan puhuminen sovi mulle. Koska mä olen enemmän faktojen perään. Mut Ana on söde joka tapauksessa. Ja äärimmäisen ihana. Ja toivon että muakin hieman ymmärrettäisiin tässä asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      134
      3630
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      224
      2606
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      218
      2047
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      68
      1877
    5. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      1
      1634
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1277
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      24
      1133
    8. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      1067
    9. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      899
    10. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      34
      859
    Aihe