ANTILLE..

JARETC.....

Antille..

Ensimmäistä kertaa.
Se soi päässäni nyt.
Jotenkin se vaan puhuttaa minua.
Olen kuunellut paljon lauluja.

Olen itsekkin laulanut paljon.
Joskus laulun sanoma on ihmeelinen.
Sen tunnelma tavoittaa ihmis sydämmen.
Silloin laululla on arvo.

Sanaoituksesi ovat loistavia.
Alkuun en ymmärtänyt niitä.
Etsin niiden syvintä olemusta.
Lähtö kohtaa jota haet niihin.

Olen löytänyt niistä paljon omaan elämääni.
Sitä on olla nuori.
Rakastaa ja pettyä.
Jäädä yksin.

Mutta sanon sen nyt sinulle.
Kun sinä vanhenet.
Ajattelee sydämmesi asioita toisin.
Silloin rakkaudella on lodullinen arvo.

Elämä näyttää sinulle todelisuuden.
Rakkautesi tulee todella suureen arvoonsa.
Mitä minä tällä halusin sanoa.
Sitä mitä ajattelen.

On ihanaa rakastaa.
On ihanaa tuntea kaipuuta.
On ihanaa kun saa antaa toiselle kaikensa.
On ihanaa kun on rakaalensa tärkeä.

T: Jaretc

4

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeneeesinnee
      • JARETC......

        Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

        Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

        Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

        Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

        Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

        Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

        T: Jaretc


      • JARETC...... kirjoitti:

        Että tällä on ihmisiä joille mikään ei kelpaa. Jos osalistun keskusteluihin joku vikuu mun kirjoitamis tyylistäni. Sitten kun kirjoitan runoja vingutaan siitä ettei niitä saisi tehdä tänne.

        Olette vaan kateelisia mulle mun omista teksteistäni. Mä tulen kirjoittamaan sitä mitä mä osaan ja haluan. Ellei sitä ylläpito erikseen kiellä.

        Tää on tietääkseni vapaa kirjoitus palsta. Ja mä olen yksi osa tätä palstaa käyttäjän ominaisuudessa. Ne jotka haluaa mun menevän muualle saavat mun puolesta pitää mielipiteensä.

        Mä olen nähnyt sen millaista potaskaa täällä kirjoitavat niin sanotut amatööri arvosteliat kirjoittavat. Täyttä paskaa suoraan sanottuna. Jos mä teen runoja omasta idollistani. Niin eikö se ole ihan oikeutettua kuin sekin että amatööri kriitikot puhuvat täällä joutavia asioista josta eivät mitään tiedä.

        Jos mun runojen kirjoittelu häiritsee niin toivon että siitä tulee mennä kritiikkiä ylläpitoon ja jos ylläpito ilmoittaa mulle että mä teen väärin niin sitten mä olen valmis lopettamaan sen.

        Runot on mun tapani tuoda julki mieleipiteitäni.
        Ja mä aijon myös tedä niitä jatkossakin.

        T: Jaretc

        Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun


      • JARETC.....
        noviisori kirjoitti:

        Sä oot ihan hyvä runoilija, mutta voisitko kertoa miten nämä runosi liittyy Anttiin?
        Epäilenpä ettei kukaan ole kateellinen, vaan kaikkia alkaa pienesti ärsyttää että yksi sankari se siellä vaan runoilee, kun pitäisi keskittyä johonkin muuhun

        JOO......

        Mulla on omanlainen tyyli fanitaa suosikki artistia. Sanoit, että pitäis keskittyä muuhun.
        Ehkei nää palstat sit ole mua varten. Täällä lausutaan muutenkin turhaa potaskaa, sori vaan.
        Eikä potaskan puhuminen sovi mulle. Koska mä olen enemmän faktojen perään. Mut Ana on söde joka tapauksessa. Ja äärimmäisen ihana. Ja toivon että muakin hieman ymmärrettäisiin tässä asiassa.

        T: Jaretc


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe