Mitä tarkoittaa nisti?

hihi:)

Joo mua on ihmetyttäny kun meidän luokkalaista sanotaan nistiksi. Mitä se tarkoittaa kun se otetaan haukkumanimenä? Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että se liittyisi jotenkin tähän aiheeseen. Onko sitten nisse sama asia?

44

17424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narkomaania

      ....

    • wassikka

      esim.kannapiksen polttaja on narkki..

      • ernokassi

        Narkki tarkoittaa narkomaania, narkomaani on ihminen joka on koukussa johonkin päihteeseen. Suomessa alkoholi narkomaani on alkoholisti. Kannabiksen käyttäjä ei ole narkomaani ellei ole siihen koukussa, joka on huomattavasti epätodennäköisempää kuin esim. alkoholin juominen samalla käyttösuhdanteella. Kahvin päivittäistä juojaakaan ei kutsuta narkomaaniksi vaikka olisikin narkomaani. Eikä tupakan polttajaakaan kutsuta narkomaaniksi koska hän on tupakoitsija.


      • dsfhmndsf
        ernokassi kirjoitti:

        Narkki tarkoittaa narkomaania, narkomaani on ihminen joka on koukussa johonkin päihteeseen. Suomessa alkoholi narkomaani on alkoholisti. Kannabiksen käyttäjä ei ole narkomaani ellei ole siihen koukussa, joka on huomattavasti epätodennäköisempää kuin esim. alkoholin juominen samalla käyttösuhdanteella. Kahvin päivittäistä juojaakaan ei kutsuta narkomaaniksi vaikka olisikin narkomaani. Eikä tupakan polttajaakaan kutsuta narkomaaniksi koska hän on tupakoitsija.

        Niin se on kannabisti,,,,


      • Cooler555

        Opettele kirjoittamaan! Vittu-sanassa on kaksi t-kirjainta. Lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella.


      • eräs coolimpi
        Cooler555 kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan! Vittu-sanassa on kaksi t-kirjainta. Lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella.

        n- kirjain siitä puuttui eikä t.


      • Syöpänarkkari vittu.

        Kannabis my ass! Vittu kun tietäisit mitä on olla oikea nisti niin pitäisit turpasi kiinni jostain kannabiksesta. Itse en vedä hihaan, eli en käytä I.V. Joku helvetin rehu ei tee ihmisestä mitään narkkaria taikka nistiä.

        Itse olen vetänyt kaikki mahdolliset paskat sisään. Nyt olen ollut yli vuoden täysin kuivilla. Kuten jo sanoin, kannabis ei ole narkkaamista. En tosin käytä sitäkään. Olen toki kokeillut, mutta ei toiminut minulla.

        Itse näen tämän valitettavana. Vakavasti syöpäsairaana minulle määrättiin oksikonia ja bentsoja adjuvanteiksi. Toisin sanoen narkoottisten analgeettien vahvistajaksi. Olin kuolemansairas. Kyllä. Myönnän, että vielä sen jälkeen kun olin "parantunut", niin vitunmoinen himo noihin paskoihin jäi. Täysin turtana kaikesta helvetin tuskasta ja pelosta. Kannabista käytin ennen sairauttani, mutta lopetin seinään ilman mitään ongelmia.

        No, satuin sitten ainakin toistaiseksi tervehtymään. Parisen vuotta tappelin alkoholin, bentsojen sekä raskaitten opioidien kanssa ennen kuin pääsin eroon. Mieli tekee vieläkin. Vittuako minä tässä mitään selittämään. Kukaan ei kuitenkaan usko sama mitä sanon.

        Sanon silti. Pahin diileri kulkee pitkä valkoinen takki päällä. Teksti on sekavaa koska tuumori eli pahanlaatuinen kasvain oli ohimolohkossa.

        Ps. Kun olet sairas kuten minä olin, olet valmis vaikka pistämään muulinkusta suoniisi. Turha siis päteä ja kuvitella olevansa parempi "ihminen" kuin kapisinkaan narkomaani. Haistakaa kaikki vittu!


      • Jepe666
        eräs coolimpi kirjoitti:

        n- kirjain siitä puuttui eikä t.

        ISÄM MAAN PUOLLUSTAJAT.


      • Anonyymi
        Syöpänarkkari vittu. kirjoitti:

        Kannabis my ass! Vittu kun tietäisit mitä on olla oikea nisti niin pitäisit turpasi kiinni jostain kannabiksesta. Itse en vedä hihaan, eli en käytä I.V. Joku helvetin rehu ei tee ihmisestä mitään narkkaria taikka nistiä.

        Itse olen vetänyt kaikki mahdolliset paskat sisään. Nyt olen ollut yli vuoden täysin kuivilla. Kuten jo sanoin, kannabis ei ole narkkaamista. En tosin käytä sitäkään. Olen toki kokeillut, mutta ei toiminut minulla.

        Itse näen tämän valitettavana. Vakavasti syöpäsairaana minulle määrättiin oksikonia ja bentsoja adjuvanteiksi. Toisin sanoen narkoottisten analgeettien vahvistajaksi. Olin kuolemansairas. Kyllä. Myönnän, että vielä sen jälkeen kun olin "parantunut", niin vitunmoinen himo noihin paskoihin jäi. Täysin turtana kaikesta helvetin tuskasta ja pelosta. Kannabista käytin ennen sairauttani, mutta lopetin seinään ilman mitään ongelmia.

        No, satuin sitten ainakin toistaiseksi tervehtymään. Parisen vuotta tappelin alkoholin, bentsojen sekä raskaitten opioidien kanssa ennen kuin pääsin eroon. Mieli tekee vieläkin. Vittuako minä tässä mitään selittämään. Kukaan ei kuitenkaan usko sama mitä sanon.

        Sanon silti. Pahin diileri kulkee pitkä valkoinen takki päällä. Teksti on sekavaa koska tuumori eli pahanlaatuinen kasvain oli ohimolohkossa.

        Ps. Kun olet sairas kuten minä olin, olet valmis vaikka pistämään muulinkusta suoniisi. Turha siis päteä ja kuvitella olevansa parempi "ihminen" kuin kapisinkaan narkomaani. Haistakaa kaikki vittu!

        Mene töihin.


      • Anonyymi
        ernokassi kirjoitti:

        Narkki tarkoittaa narkomaania, narkomaani on ihminen joka on koukussa johonkin päihteeseen. Suomessa alkoholi narkomaani on alkoholisti. Kannabiksen käyttäjä ei ole narkomaani ellei ole siihen koukussa, joka on huomattavasti epätodennäköisempää kuin esim. alkoholin juominen samalla käyttösuhdanteella. Kahvin päivittäistä juojaakaan ei kutsuta narkomaaniksi vaikka olisikin narkomaani. Eikä tupakan polttajaakaan kutsuta narkomaaniksi koska hän on tupakoitsija.

        kyllä kannabiksen polttaja on narkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä kannabiksen polttaja on narkki

        cap


    • kfjfgngn

      se on narkkari joka käyttää humeita

      • Pajatso palaa

        Itse käytän säännöllisen epäsäännöllisesti metaamfetamiinia oraalisesti. Olen myös hyvä uimari kerran jäin melastani kiinni parrakkaaseen mieheen.


      • happotatti
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Itse käytän säännöllisen epäsäännöllisesti metaamfetamiinia oraalisesti. Olen myös hyvä uimari kerran jäin melastani kiinni parrakkaaseen mieheen.

        nisti tai narkki on sellainen olento joka tönää hihaansa kovia opiaatteja


      • Syöpänarkkari vittu.
        happotatti kirjoitti:

        nisti tai narkki on sellainen olento joka tönää hihaansa kovia opiaatteja

        Olen hieman eri mieltä. Nisti on kylläkin henkilö joka nimenomaan heittää hihaan. Narkkari (kuten minä), käyttää pakonomaisesti jotain substanssia. Itse jäin koukkuun lääkärin määräyksestä, mutta pidän itseäni narkkarina siitä huolimatta. Kyllä, en ole käyttänyt pitkään aikaan mutta silti. Resepti ei tee kenestäkään vähempää narkkaria, kuin katukaman vetäjistä.

        En jaksa ruveta selittämään sen enempää, koska ei täällä kuitenkaan kukaan tajua hevonvittua siitä mitä kirjoitan.


      • Jepe666
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Itse käytän säännöllisen epäsäännöllisesti metaamfetamiinia oraalisesti. Olen myös hyvä uimari kerran jäin melastani kiinni parrakkaaseen mieheen.

        Tämä on kyllä edelleenkin Suomi24:sen paras viesti.


      • Anonyymi
        Jepe666 kirjoitti:

        Tämä on kyllä edelleenkin Suomi24:sen paras viesti.

        Olen samaa mieltä


    • yourlocaldealer

      nistihän on huumeiden käyttäjä,ei narkkari.

    • tomkot

      nisti on nykyään narkkarin synonyymi en tiedä vaikka olisi joskus tarkoittanut huumeiden käyttäjää, nykyään huumeiden käyttäjä eli ihminen jolle kelpaa kaikki mutta ei ole mihinkään koukussa vaan haluaa lähinnä päihtyä eri aineilla sanotaan douppaajaks/doupperiks

    • heboriginaali

      Juupa juu. Usko tai älä - Syöpänarkkari vittu - minä kyllä uskon ja tiedän, mistä puhut. Aloitin taas kunnolla hihaan heittelyn, vaikka olin ollut jo kauan kuivatelakalla, niin kauan, etten tod. olisi halunnut aloittaa pelaamaan tätä spigunupotusta uudelleen. Taitaa tällä kertaa kulissit kolista. Joten kaikille tiedoksi, se nisti tarkoittaa minua, saatana! Ei sitä viatonta pilven pössyttelijää. Pitäisi jo näiden "tavistenkin" alkaa ymmärtämään, että moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä ja fillareita ja skeittilautojakin on olemassa... Mutta kun oikein kova kone on alla, on hallintakin hankalaa. Korni vertaus, heh he, minua ei nitistä vauhti vaan hitaat.

      Mutta, ottaa myös kupoliin nämä ns. "paremmat ihmiset" jotka paheksuvat ja tuomitsevat niin onnessaan ja korkeudessaan asiassa, joka on heille monille aika tuntematon loppujen lopuksi? Ovat siitä vähän high? Muuttaisivat vaikka Iraniin, siellä on vielä nämä kivitystuomiot käytäntönä, jos kivittää haluavat. Sitä täydellistä ihmistä kun ei ole vielä tullut vastaan, en ole siitä jeesuksestakaan kovin varma...

      Toivon tsemppiä sinulle, Syöpänarkkari vittu, ihan sydämestäni. (yllätys, yllätys, nistilläkin on sydän) Ole minua järkevämpi, jos kykenet.

    • jj

      joo-o

    • uniqueque

      HeroiNISTI, kokaiNISTI, amfetamiNISTI. Kaikki käyttäjiä, mutta kannabinista, haisisnistiä, subunistiä ei ole olemassakaan.

      Nisti on siis "vakavampi" narkkari - pahasti koukussa ja laittomiin aineisiin.

      • käyttänyt4v

        jjaaa-aa... vai ei subunistiä ole olemassakaan....
        mitäs nää mun frendit sit on jotka pistää subuun sen 500-1000e/kk ja rahottaa käyttönsä rikoksilla yms.. tekee miltei mitä vaa et saa ne yhet vedot.... subutex on oikeasti TODELLA koukuttava aine.


      • Jepe666
        käyttänyt4v kirjoitti:

        jjaaa-aa... vai ei subunistiä ole olemassakaan....
        mitäs nää mun frendit sit on jotka pistää subuun sen 500-1000e/kk ja rahottaa käyttönsä rikoksilla yms.. tekee miltei mitä vaa et saa ne yhet vedot.... subutex on oikeasti TODELLA koukuttava aine.

        Niin on. Kummallista, miten jotkut eivät tunnu tajuavan tätäkään, niin itseselvää asiaa. Suljetteko te silmänne ja korvanne oikeasti kaikelta? Tiedän, että suljette silmänne ehkä huumepiireiltä, mutta SILTI herranjumala..


      • Jepe666
        käyttänyt4v kirjoitti:

        jjaaa-aa... vai ei subunistiä ole olemassakaan....
        mitäs nää mun frendit sit on jotka pistää subuun sen 500-1000e/kk ja rahottaa käyttönsä rikoksilla yms.. tekee miltei mitä vaa et saa ne yhet vedot.... subutex on oikeasti TODELLA koukuttava aine.

        Tänäänkin otin aiemmin palaa ja vireeniä ja vähän rilluja ja pikkuiset pajaritkin pitkästä aikaa, mutta tekeekö se minusta nistiä? Se on psyykkeestäni kiinni. Oma henkilökohtainen heikkouteni on se helvetin laillinen paskahuume, eli arvatkaas arvatkaas, kas kas, no ihana rakas alkoholimmehan se. Siksi käytän muita psyykkisesti vaikuttavia aineita, että heikko mieleni pysyy (mukamas) erossa holista. Vaikka vetäisin kolme telaria nassuuni taikka 0.4 milliä teemua nenääni, mun tekee silti mieli sitä helvetin alkoholia. Sitä näkee kaupoissa, sitä näkee mainoksissa, sitä näkee ihmisten käsissä, sitä näkee jokaisessa vitun ravintolassa ja kotibileissä, minne menet. Isoisäni on alkoholisti. Isäni on iänikuinen tissuttelija. Perinnöksi annettiin faijan mukaan sammumaton jano. Isoisäni tekee kuolemaa. Siinä teille vittu perisuomalaista sisua. Useimmat alkkiskaverini ovat huomattavasti paskemmassa kunnossa kuin opiaattiriippuvaiset kaverini. T. 20-vuotias Antabus-hoitoa harkitseva.


      • Anonyymi
        käyttänyt4v kirjoitti:

        jjaaa-aa... vai ei subunistiä ole olemassakaan....
        mitäs nää mun frendit sit on jotka pistää subuun sen 500-1000e/kk ja rahottaa käyttönsä rikoksilla yms.. tekee miltei mitä vaa et saa ne yhet vedot.... subutex on oikeasti TODELLA koukuttava aine.

        Subutex on ihan lasten juttu


    • spiguttaja

      narkomaani,narkkari,nipa, joo no tässä on kans yksi ilmielävä nisti voin myöntää..vitun kukkahattu tädit kun sanotta blossen polttajia "nisteiksi" huoh..perehtykää asioisin ennenku meette leimaamaan viattomia hippejä nisteiksi. itse oon nyt parit vuodet käyttänyt suonensisäisesti aluksi piriä, sit tuli kuvioon hitaat; subu,oxy,.. sekakäyttäjä olen! mutta on mullaki tunteet perkele ja sydän vaikka oon mitä oon fuck ya all!!! voimii nipat kyl tää tästä..

    • herska_95

      nisti on se joka vetä herska suolee

    • AKA-BigBallz

      I'm Love This WW NUGGETZz Chill Out Black Brother

      • Jepe666

        One Love, White Widow.


    • RimeOfTheAncient

      Niin mutta kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Ehkä se narkki on kuitenkin jo sisäistänyt sen että se elää vaan kerran ja elämä on yhtä tuskaa joten miksei sitä vähän helpottaisi kemiallisella mielihyvällä. Samankaltaista hyvää oloa se on kun se ihmisen oikeasti hyvä olo. Tai rakastunut olo (aineesta riippuen). En puhu nyt kannabiksesta.

      • Sienihippi

        Aika ironista? En usko että narkomaanin elämä on erityisen hehkeää. "Kemiallista helpotusta", paskat.


    • lakialoite
      • 20209040

        Kasvatus yksityiseen käyttöön pitäisi sallia enimmillään viiteen kasviin JA VITUT AINAKAAN KERROSTALOISSA. EN ALLEKIRJOITA.


    • 12321

      Nistit niistää.

    • kateellisetsanoonisti

      Tästä linkistä saat parhaan mahdollisen verkkokaupan ihan itelles!
      Tor verkon kautta http://silkkitiehdg5mug.onion/rekisteroidy/pVbA
      niin pääsee tilaamaan turvallisesti humehia ja vaikka mitä!

      lataa ensin torproject.org
      torselain
      sitten vaan tillaamaan! Kaikkea kivvaa löytyy ja turvallisesti kotiin tulee nopeasti :)

    • perushomma

      Kaikki nistit pitäis karkottaa tai tappaa.

      • ANONYYMI007

        SAMAA MIELTÄ


      • Anonyymi

        ei meidän naapuria saa vahingoittaa.
        tuobinen vaan vetää rööreihin kamaa.
        t-seinänaapurisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei meidän naapuria saa vahingoittaa.
        tuobinen vaan vetää rööreihin kamaa.
        t-seinänaapurisi

        tuovinen siis..


    • Jonna_Saapaslainen

      Voisitkos Antti "sairasboogi" Pekkala jo lopultakin laittaa ne linkit Rumpalit.nettiin ja Muusikoiden.nettiin ja niihin keskusteluihin Mikkestä ja Mikken soitosta, joihin olet hyvin usein täällä viitannut? Niihin siis, joissa Mikkelle sinun mukaasi "nauretaan ja hänet lytätään täysin"? Sellaisista keskusteluista olet usein kertonut, mutta eipä ole vieläkään vaan mitään linkkejä näkynyt, vaikka niitä hyvin usein on jo pyydetty, joten olet selkeästi todellakin vain pelkkä valehtelija. Varmasti olet myös hyvin kateellinen Mikkelle, koska Mikke on mielessäsi usein aamusta iltaan, ja usein myös yöllä kirjoitat palstalle mikke-viestejäsi. Tulihan Mikkestä ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi siinä ajassa jonka itse käytit pelkkään valehteluun mm. siitä Suomen parhaasta soittotaidostasi.

      Ja eiköhän sitä asiakeskustelua ole täällä yritetty antti sairasboogin kanssa vuosikausia, mutta on huomattu paljon paremmaksi keskustella asiallisesti ammattipalstoilla. Antti Pekkala kun kuitenkin on vain samaa asiaa uudelleen ja uudelleen jankuttava, päihdeongelmainen, ilmeisen alkoholidementoitunut avohoitopotilas, joka ainoastaan täällä uskaltaa pelleillä päivittäin kuin mielipuoli eri nimimerkkiensä takaa.

      Ei sairasboogin antista ole koskaan ollut asiakeskusteluun ammattipalstalla, sillä antti ei ole terve. Terve ihminen ei esimerkiksi valehtele ja kieroile koko ajan, eikä leiki jotain Suomen parasta soittajaa, kun ei osaa soittaa kuitenkaan edes symmetristä peruskomppia. Antti on hyvin sairas ja elää jossain keinotodellisuudessa, jossa kehittelee itselleen ominaisuuksia ja taitoja, joita hänelle ei kuitenkaan oikeasti ole. Antti ei siis turhaan ole avohoidossa ja pikkupikku eläkkeelläkin.

      Jos haluat asiallista keskustelua, niin alkuun voisit vastata siihen aiemmin esitettyyn kysymykseen siinä Mikkeä vähätellessäsi, kuka toinen soittaja Suomessa kykenee vastaavaan improvisaatioon kuin Mikke? Tai kenestä toisesta on keski-ikäisenä aloittaen ja itseoppien tullut ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi, jota myös taiteilijaksikin kutsuttiin - eikä tosiaan syyttä.

      Muusikoiden.netissä ei tiedetty parempaa improvisaation soittajaa ainakaan Suomesta, mutta kerrohan sinä, jos olet viisaampi kuin Muusikoiden.netin ammattilaiset. Ja asiallisesti voidaan sanoa, että Mikkeä ovat ammattilaisetkin kehuneet.

      Lisäksi, jos asiakeskustelu on nyt kovin mieleesi, voisit pyytää esille lopultakin ne linkit niihin Muusikoiden.netin keskusteluihin, joihin on usein viitattu ja joissa Mikkelle kuulemma "nauretaan ja hänet lytätään täysin". Siinä alkuun hyvät alut asiakeskustelulle. Linkit vain esiin.

      Sinulla on antti pekkala edelleen paljon samoja kysymyksiä, joihin on jo moneen kertaan vastattu vuosien aikana, ja joihin nykyisin saat helposti vastaukset Muusikoiden.netissä. Täällä jatkuvaan valehteluusi ja vuosikausia saman asian jankuttamiseesi eri nimimerkkien takaa on jo kyllästytty. Mene ammattipalstalta kysymään kysymyksesi, niin varmasti saat vastaukset, jotka eivät sinua miellytä. Mene siellä kysymään sitten siis kun sinusta joskus kasvaa mies, joka tekee muutakin kuin vain valehtelee aamusta iltaan netissä ja tuhoaa aivojaan alkoholilla, Mikken mahtavuutta yökaudet pohtien.

      Olet antti sairasboogi pekkala kyllä ihan seinähullu. Ei tarvitse olla edes mikään mielenterveysalan ammattilainen sen huomatakseen. Olet todella hyvä esimerkki alkoholin vaaroista ihmisen mielenterveydelle. Samaa asiaa jankuttanut täällä yli kymmenen vuotta. Mikkestä ehti muuten siinä ajassa tulla itseoppien yksi maailman parhaista rumpaleista. Eipä ole Suomessa toista vastaavaa improvisaatioon kykenevää soittajaa, ja Mikken kehityshistoria soittajana on myös täysin ainutkertainen tapaus tunnetussa ihmiskunnan- ja musiikin historiassa.

      Sääli, että, tenu-antti, et alkoholisoituneena ja mielenterveysongelmaisena raukkiksena koskaan uskalla mennä ammattipalstalle keskustelemaan Mikkestä ja Mikken kaikkinaisesta mahtavuudesta. Olet seinähullu, antti pekkala. Etkö tajua sitä itse??

    • Anonyymi

      Nisti on huume riippuvainen niinku karakahti (jere)

    • Anonyymi

      Esim alkoholisti on narkkari tai nisti. Vähän niinku tupakoitsijakin. Molemmat on narkkareita/nistejä.

    • Anonyymi

      Nisti = käyttää huumeita tuppakaa nuuskaa nikotiinia kaikkee paskaa älkää ikinä menkö koskee huumeisii

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe