Näilläpä

Tuleepi

1 4 6 14 17 26 38 Tänään tai joskus.

20

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein,kyllä

      taas rivien vartiointi onnistui.

    • Kampela2

      Vähäisetkin mahdollisuudet kaatuvat siihen, että moni kopsaa rivisi ja silloin sen toteutuminen maksaisikin jo aivan liikaa veikalle.
      Niinpä se tulee estetyksi.

      Pidä rivisi vain omana tietonasi, tai jos olet kyllin ovela niin yllytä täällä pelaamaan vaikka kolmea tiettyä numeroa joita itse et tarvitse

      • Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

        Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

        Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

        Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

        Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.


      • pro- asiantuntija
        Gambler1 kirjoitti:

        Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

        Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

        Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

        Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

        Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.

        Ohjelmistoon syötetään tietysti käänteinen hakuohjelma.


      • Tuleepi
        pro- asiantuntija kirjoitti:

        Ohjelmistoon syötetään tietysti käänteinen hakuohjelma.

        Täytyy varautua ja tehdä omasta kaavasta vieläkin salaisempi.Eipä kommutaattorit kerkee perässä muuttaa kaikkia kaavojaan.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Jos vaikka 100 ihmistä ottaa ton rivin ja pelaa tuon rivin. Niin miten veikkaus mielestäsi estää tuon rivin tulemisen?

        Eli selitäppä miten ohjelmaa tuosta noin vaan muutetaan muutamassa tunissa, että se ei arvo yllä mainittuja numeroita.

        Selostappa myös miten se mainoskieros toteutetaan. Miten ohjelmaa muutetaan, että se jonakin päivänä arpookin ne numerot mitä ei pitäisi arpoa?

        Siinä onkin sulla selittämistä miten estetään numerot ja miten yht äkkiä arvotaan mainoskierros.

        Kuulostaa aika vaikelta toteuttaa nuo sun selitykset. Satunnainen ohjelma on yksinkertianen ja helppo ja niin se on, että keno numerot on satunnaiseti arvottu.

        ..kun sen ymmärtää!

        ATK-ohjelma siis lukee kaikki pelatut rivit ja jos jotakin yhdistelmää on hakattu liian runsaasti, se estää ko. rivin toteutumisen.
        Riittää että ohjelma estää 2-3 numeron arpomisen käytännössä, niin silloin ei voittoja heru juurikaan isommillakaan tasoilla.
        Mainoskierroksella annetaan tulla tiettyjä (usein pieniä) numeroita sopivan hallittuina sarjoina, niin sopiva määrä ihmisiä saa onnensa kukkulat veikan mainoksiin!

        Yksinkertaista..... ......MUTTA TOTTA!


      • Kampela2 kirjoitti:

        ..kun sen ymmärtää!

        ATK-ohjelma siis lukee kaikki pelatut rivit ja jos jotakin yhdistelmää on hakattu liian runsaasti, se estää ko. rivin toteutumisen.
        Riittää että ohjelma estää 2-3 numeron arpomisen käytännössä, niin silloin ei voittoja heru juurikaan isommillakaan tasoilla.
        Mainoskierroksella annetaan tulla tiettyjä (usein pieniä) numeroita sopivan hallittuina sarjoina, niin sopiva määrä ihmisiä saa onnensa kukkulat veikan mainoksiin!

        Yksinkertaista..... ......MUTTA TOTTA!

        Aika mahdotonta ohjelmoida ohjelma joka estää numeroita,mutta kuitenkin jollain kierroksella se sitten antaa ne numerot mitä se on estänyt?

        Ei haloo luuletko tosiaan, että tälläinen ohjelma pystytään toteuttaman?


      • Tuleepi
        Kampela2 kirjoitti:

        ..kun sen ymmärtää!

        ATK-ohjelma siis lukee kaikki pelatut rivit ja jos jotakin yhdistelmää on hakattu liian runsaasti, se estää ko. rivin toteutumisen.
        Riittää että ohjelma estää 2-3 numeron arpomisen käytännössä, niin silloin ei voittoja heru juurikaan isommillakaan tasoilla.
        Mainoskierroksella annetaan tulla tiettyjä (usein pieniä) numeroita sopivan hallittuina sarjoina, niin sopiva määrä ihmisiä saa onnensa kukkulat veikan mainoksiin!

        Yksinkertaista..... ......MUTTA TOTTA!

        10 tasolla 8 kertaa 9 oikein en jaksa uskoa pulimaatioon.


      • olla totta
        Kampela2 kirjoitti:

        ..kun sen ymmärtää!

        ATK-ohjelma siis lukee kaikki pelatut rivit ja jos jotakin yhdistelmää on hakattu liian runsaasti, se estää ko. rivin toteutumisen.
        Riittää että ohjelma estää 2-3 numeron arpomisen käytännössä, niin silloin ei voittoja heru juurikaan isommillakaan tasoilla.
        Mainoskierroksella annetaan tulla tiettyjä (usein pieniä) numeroita sopivan hallittuina sarjoina, niin sopiva määrä ihmisiä saa onnensa kukkulat veikan mainoksiin!

        Yksinkertaista..... ......MUTTA TOTTA!

        Olen voittanut vuonna 2005 8 tasolla kaikki 8 oikein 10000€ Mikseihän sitä voittoa estetty?

        Tosin sen jälkeen en ole juurikaan voittanut,mutta en jaksa uskoa että numeroita manipuloitaisiin.


      • mainos kierroksilla
        olla totta kirjoitti:

        Olen voittanut vuonna 2005 8 tasolla kaikki 8 oikein 10000€ Mikseihän sitä voittoa estetty?

        Tosin sen jälkeen en ole juurikaan voittanut,mutta en jaksa uskoa että numeroita manipuloitaisiin.

        muistatko kuukauden milloin sait voiton,mainos kierroksen ajankohdat pääsiäinen ajankohta:20.3-20.4 välillä,kesäloma 1.7-1.8 välillä,joulu 22.11-22.12 välillä.


      • oli..
        mainos kierroksilla kirjoitti:

        muistatko kuukauden milloin sait voiton,mainos kierroksen ajankohdat pääsiäinen ajankohta:20.3-20.4 välillä,kesäloma 1.7-1.8 välillä,joulu 22.11-22.12 välillä.

        2005 Talvi. Jotain helmikuuta muisaakseni. Eli ei mikään juhlapyhä.

        Löysin näille sivuille vasta nyt ja luin enmmän noita juttuja ja täytyy kyllä sanoa, että Gambler1 on oikeassa jonka linkki johti RPO:N sivuille.

        En jaksa uskoa,että pelissä huijattaisiin kun olen sen kymppitonnin voittanutkin. Epätodenäköistähän se on niinkun RPO:n laskelmista näkyy. Mulle sattui vain hyvä tuuri.


      • Palannut
        mainos kierroksilla kirjoitti:

        muistatko kuukauden milloin sait voiton,mainos kierroksen ajankohdat pääsiäinen ajankohta:20.3-20.4 välillä,kesäloma 1.7-1.8 välillä,joulu 22.11-22.12 välillä.

        Kakkoslinjalle Parillisia kannattaa käyttää rutkasti.


      • kauteen 1.2-30.2
        oli.. kirjoitti:

        2005 Talvi. Jotain helmikuuta muisaakseni. Eli ei mikään juhlapyhä.

        Löysin näille sivuille vasta nyt ja luin enmmän noita juttuja ja täytyy kyllä sanoa, että Gambler1 on oikeassa jonka linkki johti RPO:N sivuille.

        En jaksa uskoa,että pelissä huijattaisiin kun olen sen kymppitonnin voittanutkin. Epätodenäköistähän se on niinkun RPO:n laskelmista näkyy. Mulle sattui vain hyvä tuuri.

        tämä voi olla ihan viikon sisällä näistä ohjeellisista arvoista,ei välttämättä sen kuukauden aikana.


    • Tuleepi

      Kaavani ei eilen toiminut,Mutta jonakin päivänä.Jonakin päivänä se toimii voihan heureka sentään.Kukaan ei pysty sitä manipuloimaan,vaan manit tulee tilille.Kyllä jämpti on niin.

    • Tuleepi

      Tehdä toinen rivi,jos monopoli manipuloi.2 5 7 15 18 27 39.Nyt ei prkle voi ohi livahtaa kyllä mä sen verran pystyn pulimanoimaan,vai miten se nyt olikaan.

      • Tuleepi

        Pulimanoida ihan oikeesti.Rahhaa tuloo kun suokuokalla ikään....Eipä monopoli manipuloinut arvontaa,Huomenna huomenna rasahtaa muuallekin kuin pieksunvarteen? Oottakeehan vuan.


      • laittoi tuon rivin
        Tuleepi kirjoitti:

        Pulimanoida ihan oikeesti.Rahhaa tuloo kun suokuokalla ikään....Eipä monopoli manipuloinut arvontaa,Huomenna huomenna rasahtaa muuallekin kuin pieksunvarteen? Oottakeehan vuan.

        kun eilen ei tullut voittoa,niin kukaan ei uskaltanut kopioida riviä tai ainakin niitä oli vähän.
        Valvontahallin seinillä alkavat punaiset valot vilkkua ja sireenit soida vasta jos voitto meinaa ylittyä 20 euroa.


      • Tuleepi
        laittoi tuon rivin kirjoitti:

        kun eilen ei tullut voittoa,niin kukaan ei uskaltanut kopioida riviä tai ainakin niitä oli vähän.
        Valvontahallin seinillä alkavat punaiset valot vilkkua ja sireenit soida vasta jos voitto meinaa ylittyä 20 euroa.

        Saattavat valot vilkkua saapa nähdä..Varmaan monenlaista kalkatustakin kuuluu.Mutta uusi systeemini ohittaa ne kevyesti.Rahhaa tulooja paljon paljon.


      • siinä systeemi
        Tuleepi kirjoitti:

        Saattavat valot vilkkua saapa nähdä..Varmaan monenlaista kalkatustakin kuuluu.Mutta uusi systeemini ohittaa ne kevyesti.Rahhaa tulooja paljon paljon.

        harhautuksessa.


      • Tuleepi
        siinä systeemi kirjoitti:

        harhautuksessa.

        Olemaan veret seisauttavan tehokas.Mikään manipulaatio ei sitä pysty kaatamaan.Manit omaan taskuun vaan tuleepi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe