"Jokainen voi kuvitella, miltä minusta tuntuu, kun vieras mies huorittelee vaimoani. Sanotaan näin, että hyvä, etten ollut silloin itse talossa paikalla".
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200710116700104_bb.shtml
Joopa joo, jokainen valitsee vaimonsa kumppanikseen.
Esko Eerikäinen raivostui vaimonsa
10
10661
Vastaukset
- epätietoinen.
Martina luennoi Timolle pillun ostamisesta, mutta eikös se ole Suomen laissa kielletttyä?
- ja oma käsi
Käsittääkseni pillun välittäminen, aka paritus, on kielletty. Samoin pillun ostaminen ihmiskaupan uhrilta, mut perus persjalkaselle suomalaiselle voi tarjota viel rinkin ja elätellä toiveita sen kellistämisestä petipuuhiin ilman poliisin soittoa perään.
- mielipide`
"ehkä" Aitolehdestä. Hänen menneisyydestään Salarakkaana ja erotiikka kuvistaan sekä julkisista kehonsa korjailuista.
Esko Eerikäinen onkin sellainen kukkakeppi että se saa sanoa mitä haluaa.
BB-Timppa varmaan pistäsi eskon kahtia jos tapaisivat "ulkomaailmassa"...Esko taitaa myöskin olla sokea, ainakin jos katsoo naismausta.- julkiseen paritus-
ohjelmaan niin tuommoisiakin kommentteja saattaa joutua kuulemaan.
Pariutuneet akat pysykööt kotonaan. Harkintaa pitäisi käyttää onko eväitä mennä tuollaiseen hommaan, eikä itkeä jälkikäteen.- jätkä__84
Mun mielestä toi Martina on ihan helvetin tyhmä akka.. Ei osunut ennakkokäsitykset kyseisestä henkilöstä vääräksi.. Ja jotain ihme sooloilua siellä talossa, eiks siellä pitäis vähän yhteen hiileen puhaltaa.. Huh, huh, mikä ämmä..
- tosta erkistä
Ettei se ole mikään pakan fiksuin kortti! Martsu taas kuvittelee olevansa joku tähti, salarakas on tosi tähti, just just...
- Määääääääääääää
Oliko Esko joskus Joensuussa baarin ovella hommissa?
- uuuu
Määääääääääääää kirjoitti:
Oliko Esko joskus Joensuussa baarin ovella hommissa?
Olihan se.
- berä
uuuu kirjoitti:
Olihan se.
Esko on homo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482