"Jokainen voi kuvitella, miltä minusta tuntuu, kun vieras mies huorittelee vaimoani. Sanotaan näin, että hyvä, etten ollut silloin itse talossa paikalla".
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200710116700104_bb.shtml
Joopa joo, jokainen valitsee vaimonsa kumppanikseen.
Esko Eerikäinen raivostui vaimonsa
10
10661
Vastaukset
- epätietoinen.
Martina luennoi Timolle pillun ostamisesta, mutta eikös se ole Suomen laissa kielletttyä?
- ja oma käsi
Käsittääkseni pillun välittäminen, aka paritus, on kielletty. Samoin pillun ostaminen ihmiskaupan uhrilta, mut perus persjalkaselle suomalaiselle voi tarjota viel rinkin ja elätellä toiveita sen kellistämisestä petipuuhiin ilman poliisin soittoa perään.
- mielipide`
"ehkä" Aitolehdestä. Hänen menneisyydestään Salarakkaana ja erotiikka kuvistaan sekä julkisista kehonsa korjailuista.
Esko Eerikäinen onkin sellainen kukkakeppi että se saa sanoa mitä haluaa.
BB-Timppa varmaan pistäsi eskon kahtia jos tapaisivat "ulkomaailmassa"...Esko taitaa myöskin olla sokea, ainakin jos katsoo naismausta.- julkiseen paritus-
ohjelmaan niin tuommoisiakin kommentteja saattaa joutua kuulemaan.
Pariutuneet akat pysykööt kotonaan. Harkintaa pitäisi käyttää onko eväitä mennä tuollaiseen hommaan, eikä itkeä jälkikäteen.- jätkä__84
Mun mielestä toi Martina on ihan helvetin tyhmä akka.. Ei osunut ennakkokäsitykset kyseisestä henkilöstä vääräksi.. Ja jotain ihme sooloilua siellä talossa, eiks siellä pitäis vähän yhteen hiileen puhaltaa.. Huh, huh, mikä ämmä..
- tosta erkistä
Ettei se ole mikään pakan fiksuin kortti! Martsu taas kuvittelee olevansa joku tähti, salarakas on tosi tähti, just just...
- Määääääääääääää
Oliko Esko joskus Joensuussa baarin ovella hommissa?
- uuuu
Määääääääääääää kirjoitti:
Oliko Esko joskus Joensuussa baarin ovella hommissa?
Olihan se.
- berä
uuuu kirjoitti:
Olihan se.
Esko on homo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584