heips!onko kukaan rakentanut itse kasvihuonetta, muovisellaista?saisko jotain vinkkejä tai linkkejä miten toteuttaa tämä jo pitkään "projektina" ollut haave..kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata!!
kasvihuoneen rakennusvinkkejä kaivataan!
2
388
Vastaukset
- Kalle K
kököttää pihassa, omatekemä muovihuone.
Kaaret tehty 12mm harjateräksestä, joissa valkoinen sähköputki päällä. Taivuta koko 6m salko niin, että saat vaakaraudan hitsattua alapäähän, n. 20cm, päästä. Ne painetaan sitten maahan, ettei tuuli sitä vie, tällaisia kaaria, esim. 5kpl. noin 1m välein, rimat harjalle, sivuihin, ja alas, myös päädyt ja ovi, tavitsevat puukehikon, sitten vaan oikea kasvihuonemuovi siihen päälle, nitojalla, ja muutamalla listanpätkällä. Älä unohda tuuletusluukkua, toisesta päädystä. Työn iloa. ps. missä asti tälläinen projekti sijaitsee?? saisit paremman kuvan asiasta, katsomalla paikanpäällä, Porin seudulla, tämä mun huoneeni on:)- Porista olen
Vanha vinkki, mutta vieläkö jollakin olisi kuvaa tai neuvoja kyseisestä rakennustavasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897189- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779