heips!onko kukaan rakentanut itse kasvihuonetta, muovisellaista?saisko jotain vinkkejä tai linkkejä miten toteuttaa tämä jo pitkään "projektina" ollut haave..kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata!!
Vastaukset 2
- Kalle K
kököttää pihassa, omatekemä muovihuone.
Kaaret tehty 12mm harjateräksestä, joissa valkoinen sähköputki päällä. Taivuta koko 6m salko niin, että saat vaakaraudan hitsattua alapäähän, n. 20cm, päästä. Ne painetaan sitten maahan, ettei tuuli sitä vie, tällaisia kaaria, esim. 5kpl. noin 1m välein, rimat harjalle, sivuihin, ja alas, myös päädyt ja ovi, tavitsevat puukehikon, sitten vaan oikea kasvihuonemuovi siihen päälle, nitojalla, ja muutamalla listanpätkällä. Älä unohda tuuletusluukkua, toisesta päädystä. Työn iloa. ps. missä asti tälläinen projekti sijaitsee?? saisit paremman kuvan asiasta, katsomalla paikanpäällä, Porin seudulla, tämä mun huoneeni on:)- Porista olen
Vanha vinkki, mutta vieläkö jollakin olisi kuvaa tai neuvoja kyseisestä rakennustavasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70780Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o157693- 20679
- 53618
- 51612
- 47611