Näitä konsertteja on ollut ilo katsella aina maanantaisin toisen korkeatasoisen silmänilon, ykkösen Kotikatsomon jälkeen. Väkisinkin tulee tällaisen kohta keski-ikäisen (?) immeisen jammattua ja laulettua mukana, kun oman nuoruuteni ikisuosikit esittävät vanhoja ja uudempia hittejään 1970-80-luvuilta eteenpäin. Samalla tulee todettua, että ovatpahan nuokin vanhentuneet, enpä ole ainoa... Kiitos sydäntä lämmittäneistä konserteista Eput, Pelle kumppaneineen, Dave ja Otto sekä Kauko Röyhkä jumalattoman taitavine bändeineen! Odottelen jatkoa innolla.. :)
Yle Teema: Kosketuksessa
3
388
Vastaukset
- fani jo vuodesta 1982
Kiitos Kauko upeista biiseistä! Oli kiva palata 80-luvun tunnelmiin ja samalla kuulla myös uudempaa tuotantoa.
Tällaista ohjelmaa Yle teemalta lisää!- kukka
tallennettuna tätä Röyhkän keikkaa? Olisiko mitenkään mahdollista saada kopioitua dvd:lle?
Multa jäi koko ohjelma näkemättä ja harmittaa niin pirusti, koska olin itse yleisössä, kun ohjelma kuvattiin.
- SakkeSakari1
Keltä löytyy Kosketuksessa -sarjat kovalevyltä tai muuten nauhoitettuna. Sen verran mahtavia keikkoja olivat, että mukava ne olisi itselle saada. Hienoa olisi jos mahdollisimman moni noista keikoista löytyisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436
