Näitä konsertteja on ollut ilo katsella aina maanantaisin toisen korkeatasoisen silmänilon, ykkösen Kotikatsomon jälkeen. Väkisinkin tulee tällaisen kohta keski-ikäisen (?) immeisen jammattua ja laulettua mukana, kun oman nuoruuteni ikisuosikit esittävät vanhoja ja uudempia hittejään 1970-80-luvuilta eteenpäin. Samalla tulee todettua, että ovatpahan nuokin vanhentuneet, enpä ole ainoa... Kiitos sydäntä lämmittäneistä konserteista Eput, Pelle kumppaneineen, Dave ja Otto sekä Kauko Röyhkä jumalattoman taitavine bändeineen! Odottelen jatkoa innolla.. :)
Yle Teema: Kosketuksessa
3
388
Vastaukset
- fani jo vuodesta 1982
Kiitos Kauko upeista biiseistä! Oli kiva palata 80-luvun tunnelmiin ja samalla kuulla myös uudempaa tuotantoa.
Tällaista ohjelmaa Yle teemalta lisää!- kukka
tallennettuna tätä Röyhkän keikkaa? Olisiko mitenkään mahdollista saada kopioitua dvd:lle?
Multa jäi koko ohjelma näkemättä ja harmittaa niin pirusti, koska olin itse yleisössä, kun ohjelma kuvattiin.
- SakkeSakari1
Keltä löytyy Kosketuksessa -sarjat kovalevyltä tai muuten nauhoitettuna. Sen verran mahtavia keikkoja olivat, että mukava ne olisi itselle saada. Hienoa olisi jos mahdollisimman moni noista keikoista löytyisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488
