Kävin nostelemassa painoja päivällä, ja erään pitkän toistosarjan loppuvaiheessa iski älyttömän kamala kipu takaraivoon, aivan kuin joku olisi lyönyt siihen. Kipua kesti muutaman minuutin ja joka sydämmenlyönnillä takaraivossa tuntui kuin joku olisi sinne lyönyt.
Aika ikävältä tuntuu, jos joudun luopumaan harrastuksestani pitkäksikin aikaa. Eniten huolestuttaa, onko jokin vakavampikin vaiva kyseessä?
Takaraivossa kipua
3
721
Vastaukset
- on yleistä
Kaularangan nikamien madaltuminen. Olisiko kenties kyse siitä.
Olet kyllä niin nuori (kävin kurkkaamassa), mutta kauanko lie olet painoja nostellut.....Pari vuotta olen salilla käyntiä harrastanut, eikä treenaukseen niinkään kuulu liian isoilla painoilla treenaaminen. Yhtä pitkää sarjaa tein pienillä painoilla ja yhtäkkiä tuntui kuin joku olisi lyönyt takaraivoon.
- OBAmasta
Juuri samalainen kipu tuli kun tein leukoja. Takaraivossa jomottava kipu joka vahvisyuu joka sydämmen lyönnillä. Kestää joku 30 min. tosin helputuu loppuakohden. 2 kertaa tullu tässä lähiaikoina. Olen 15 känyt salilla nyt 2kk, aika raskasta reeniä vetäny. Mistäköhän mahtaa olla kyse?
taitaa olla niin vanha keskustelu että ei taida tulla vastausta : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623