Kuka on kylmäautomurhaaja?

`hahaaaa

Eli viimeisimmässä jaksossa Dexterin sisko nappasi "Kylmäautomurhaajan", joka osottautui jakson lopussa vääräksi, koska ei tunnistanut Dexteriä.
Ketä te epäilette?

Oma mielipiteeni on, lääkäri joka kävi jakson lopussa treffeillä Dexterin siskon kanssa, koska hänen äitinsä oli menettänyt jalkansa auto-onnettomuudessa (täsmää luurankoon) ja hän osuisi jotenkin Dexterin mielikuvaan murhaajasta. Myös se, että hän on kiinnostunut Dexterin siskosta.

Mitä te ajattelette tästä ja ketä epäilette?

14

3194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järe

      Aivan sama kävi eilen mielssäni, joten tuskin se niin helposti sitten menee...

    • hmmmm2

      Sehän se...ja sitten on vielä se että tämä tohtorismies ompi dexin veli

      • jep jep näin kävi

        ^ ai toi saikin luvan leijailla täällä kuumalla infollaan, halvatun piraatti.


    • tiedän aivan kaiken

      Olen katsonut koko ekan tuotantokauden ja kolme jaksoa tokasta.

      Mä voisin kertoa kaiken ja te järkyttyisitte, mutta en mä viitti. Joku toinen saa luvan sitten leijailla täällä tietämyksellään.

    • ...että

      Se on se Rudy. Ja sehän se on. Kaappasi Debran ja vei sen Dexterin lapsuuden kotiinsa. Joten paljastui myöskin se, että Rudy the "ice truck killer" on Dexterin biologinen veli. Lopulta Dexter murhaa Rudyn samalla tavalla kuin muutkin uhrinsa. Alkaa myös selvitä se, että Dexter lavasti Paulin takasin linnaan. Hyvää kakkoskauden alkua niille, jotka seuraavat.

      • pöpötär

        oikeastaan dexter tappaa rudyn samalla tavalla, miten rudy oli tappanut ne kaikki naiset. sai sen näyttämään siltä, että rudy olisi tehnyt itsemurhan.


      • poliisit, senkin rikollinen!
        pöpötär kirjoitti:

        oikeastaan dexter tappaa rudyn samalla tavalla, miten rudy oli tappanut ne kaikki naiset. sai sen näyttämään siltä, että rudy olisi tehnyt itsemurhan.

        tietääkös poliisit että latailet niitä jaksoja laittomasti? kohta tietää


      • polllliiisi
        poliisit, senkin rikollinen! kirjoitti:

        tietääkös poliisit että latailet niitä jaksoja laittomasti? kohta tietää

        Mitä jaksoja? Mistä niitä saa? Ettet nyt olis vaan vetänyt diapamia väärään kurkkuun. :D Köyhät kyykkyyn...rikkaat matkustelee muunmuassa valtameren tuolla puolen.


      • DVD-boksi
        poliisit, senkin rikollinen! kirjoitti:

        tietääkös poliisit että latailet niitä jaksoja laittomasti? kohta tietää

        Tilasin ykköskauden DVD-boksin ulkomailta.


    • niin...

      itsekin epäilen, että lääkärillä ei ole "puhtaat jauhot pussissa". Mielenkiintoinen palapeli tulossa...kylmäautomurhaaja antaa varmaan Dexterille mahdollisuuden pelastaa siskonsa...

    • etsivä

      Lääkäri on kylmäauto murhaaja, ja myös dexterin biologinen veli nimeltä Brian.

      • Baron Blood

        Juuri näin on, kylmäautomurhaaja on todellakin Dexterin biologinen veli Brian, eli tuo proteesimies joka seukkaa Debbien kanssa.
        Oon ajat sitten lukenut Jeff Lindsayn kirjan Dexterin pimeät unet, jossa asia kerrotaan.
        Kirjan tarina on vain osa TV-sarjan tarinaa jossa riittää sivujuonia ja -tarinoita rasitteeksi asti.
        Kantsii lukea kirja.


      • vitu tissiposki
        Baron Blood kirjoitti:

        Juuri näin on, kylmäautomurhaaja on todellakin Dexterin biologinen veli Brian, eli tuo proteesimies joka seukkaa Debbien kanssa.
        Oon ajat sitten lukenut Jeff Lindsayn kirjan Dexterin pimeät unet, jossa asia kerrotaan.
        Kirjan tarina on vain osa TV-sarjan tarinaa jossa riittää sivujuonia ja -tarinoita rasitteeksi asti.
        Kantsii lukea kirja.

        "oon jo ajat sitten lukenut..." Tota sä et usko itsekään. Ketä sä luulet hämääväs? Kuulit koko tarinasta vasta ku rupesit neloselta sitä katsomaan, vitun tissiposki. Mee muualla leijailemaan, vitun tissiposki


      • Baron Blood
        vitu tissiposki kirjoitti:

        "oon jo ajat sitten lukenut..." Tota sä et usko itsekään. Ketä sä luulet hämääväs? Kuulit koko tarinasta vasta ku rupesit neloselta sitä katsomaan, vitun tissiposki. Mee muualla leijailemaan, vitun tissiposki

        Dexterin pimeät unet tuli suomeksi toissavuonna ja luin sen tuoreeltaan.

        Että näin, teinixi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe