Kuka on kylmäautomurhaaja?

`hahaaaa

Eli viimeisimmässä jaksossa Dexterin sisko nappasi "Kylmäautomurhaajan", joka osottautui jakson lopussa vääräksi, koska ei tunnistanut Dexteriä.
Ketä te epäilette?

Oma mielipiteeni on, lääkäri joka kävi jakson lopussa treffeillä Dexterin siskon kanssa, koska hänen äitinsä oli menettänyt jalkansa auto-onnettomuudessa (täsmää luurankoon) ja hän osuisi jotenkin Dexterin mielikuvaan murhaajasta. Myös se, että hän on kiinnostunut Dexterin siskosta.

Mitä te ajattelette tästä ja ketä epäilette?

14

3330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järe

Aivan sama kävi eilen mielssäni, joten tuskin se niin helposti sitten menee...

• hmmmm2

Sehän se...ja sitten on vielä se että tämä tohtorismies ompi dexin veli

• jep jep näin kävi

^ ai toi saikin luvan leijailla täällä kuumalla infollaan, halvatun piraatti.

• tiedän aivan kaiken

Olen katsonut koko ekan tuotantokauden ja kolme jaksoa tokasta.

Mä voisin kertoa kaiken ja te järkyttyisitte, mutta en mä viitti. Joku toinen saa luvan sitten leijailla täällä tietämyksellään.

• ...että

Se on se Rudy. Ja sehän se on. Kaappasi Debran ja vei sen Dexterin lapsuuden kotiinsa. Joten paljastui myöskin se, että Rudy the "ice truck killer" on Dexterin biologinen veli. Lopulta Dexter murhaa Rudyn samalla tavalla kuin muutkin uhrinsa. Alkaa myös selvitä se, että Dexter lavasti Paulin takasin linnaan. Hyvää kakkoskauden alkua niille, jotka seuraavat.

• pöpötär

oikeastaan dexter tappaa rudyn samalla tavalla, miten rudy oli tappanut ne kaikki naiset. sai sen näyttämään siltä, että rudy olisi tehnyt itsemurhan.

• poliisit, senkin rikollinen!
        pöpötär kirjoitti:

oikeastaan dexter tappaa rudyn samalla tavalla, miten rudy oli tappanut ne kaikki naiset. sai sen näyttämään siltä, että rudy olisi tehnyt itsemurhan.

tietääkös poliisit että latailet niitä jaksoja laittomasti? kohta tietää

• polllliiisi
        poliisit, senkin rikollinen! kirjoitti:

Mitä jaksoja? Mistä niitä saa? Ettet nyt olis vaan vetänyt diapamia väärään kurkkuun. :D Köyhät kyykkyyn...rikkaat matkustelee muunmuassa valtameren tuolla puolen.

• DVD-boksi
        poliisit, senkin rikollinen! kirjoitti:

Tilasin ykköskauden DVD-boksin ulkomailta.

• niin...

itsekin epäilen, että lääkärillä ei ole "puhtaat jauhot pussissa". Mielenkiintoinen palapeli tulossa...kylmäautomurhaaja antaa varmaan Dexterille mahdollisuuden pelastaa siskonsa...

• etsivä

Lääkäri on kylmäauto murhaaja, ja myös dexterin biologinen veli nimeltä Brian.

• Baron Blood

Juuri näin on, kylmäautomurhaaja on todellakin Dexterin biologinen veli Brian, eli tuo proteesimies joka seukkaa Debbien kanssa.
        Oon ajat sitten lukenut Jeff Lindsayn kirjan Dexterin pimeät unet, jossa asia kerrotaan.
        Kirjan tarina on vain osa TV-sarjan tarinaa jossa riittää sivujuonia ja -tarinoita rasitteeksi asti.
        Kantsii lukea kirja.

• vitu tissiposki
        Baron Blood kirjoitti:

Juuri näin on, kylmäautomurhaaja on todellakin Dexterin biologinen veli Brian, eli tuo proteesimies joka seukkaa Debbien kanssa.
        Oon ajat sitten lukenut Jeff Lindsayn kirjan Dexterin pimeät unet, jossa asia kerrotaan.
        Kirjan tarina on vain osa TV-sarjan tarinaa jossa riittää sivujuonia ja -tarinoita rasitteeksi asti.
        Kantsii lukea kirja.

"oon jo ajat sitten lukenut..." Tota sä et usko itsekään. Ketä sä luulet hämääväs? Kuulit koko tarinasta vasta ku rupesit neloselta sitä katsomaan, vitun tissiposki. Mee muualla leijailemaan, vitun tissiposki

• Baron Blood
        vitu tissiposki kirjoitti:

"oon jo ajat sitten lukenut..." Tota sä et usko itsekään. Ketä sä luulet hämääväs? Kuulit koko tarinasta vasta ku rupesit neloselta sitä katsomaan, vitun tissiposki. Mee muualla leijailemaan, vitun tissiposki

Dexterin pimeät unet tuli suomeksi toissavuonna ja luin sen tuoreeltaan.

Että näin, teinixi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      142
      6743
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2468
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1690
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1391
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1242
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1087
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1053
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      966
    Aihe