Sulo Wileenin huoltamo vielä tallella?

NoKunSaiHalvalla

Missä kohtaa on se Tankki täyteen-sarjan huoltamo?
Kannattais tehdä siitä suojeltava kohde. Sarja oli todella hauska ja siitä on hyvät muistot vielä
aikuisenakin.

11

2861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

...kyseinen huoltiksenrähjä näet poistui kuvioista noin 17 vuotta sitten.

Oli suunnilleen sillä kohtaa, missä nyt menee ylikulkutie kolmostien yli Kuruun päin. Tommoset 20m Vaasaan päin siitä tiestä.

Eli vähän myöhässä on sun suojeluhankkees...

• ole jo

aikoja sitten hävitetty. Olen sen aikoinani nähnytkin. Se tais olla siinä risteyksessä mistä lähtee (vanha)tie Kuruun.....

• NoKunSainHalvall..

Mä niin toivoin,että siellä olisin käyny kahveella ihan vaan muistoja verestääkseni.Mutta haaveeks se sitten jäi....
        Eikse Reinikaista näytelly Tenho Sauren asunukki Ylöjärvellä joskus?

• noin oli
        NoKunSainHalvall.. kirjoitti:

Mä niin toivoin,että siellä olisin käyny kahveella ihan vaan muistoja verestääkseni.Mutta haaveeks se sitten jäi....

"Annas Ulla pullo Wishyä" Tenho Saureeni oli Reinikaisena, nyt jo tätä nykyä manan majoille muuttanut.

• Vileeeni
        NoKunSainHalvall.. kirjoitti:

Niin ja ainoastaan ulkokuvauksethan tehtiin huoltoasemalla, sisäkuvaukset studion lavasteissa tohlopissa...

• osoite

tollaseen törmäsin netissä sekoillessani. sieltä sen voi tarkistaa sen reinikaisen huoltamon osotteen. en kyl ite löytäny sitä

• siis jäi pois
        osoite kirjoitti:

tollaseen törmäsin netissä sekoillessani. sieltä sen voi tarkistaa sen reinikaisen huoltamon osotteen. en kyl ite löytäny sitä

tosta viestistä

• Tankkis
        noin oli kirjoitti:

"Annas Ulla pullo Wishyä" Tenho Saureeni oli Reinikaisena, nyt jo tätä nykyä manan majoille muuttanut.

Joukoista ovat poistuneet myös:

Tauno Karvonen (Sulo)
        Sylvi Salonen (Emmi)

Muitakin voi olla, mutta tässä näkyvimmät.

Minun aivan ehdoton lempisarjani tämä
        Tankki Täyteen. En kyllästy ikinä.
        Onneksi DVD kestää.

• Tankkis

Kun katsotte tarkkaan alkupätkää Tankki Täyteen
      ekasta jaksosta, niin huomaatte aseman sijainnin.

Nykyisellä paikalla taitaa olla Ylöjärven
      liikuntahalli. Tämä on minun veikkaukseni.

Silta on samalla paikalla, mutta ympäristö
      on muuttunut ja paljon.

• paikka..

oli.. Helpompi selvittää näinpäin:

Tulet tampereelta päin, ajat "vanhan" kuruntien sillan ali ja katsot vasemmalle. "Kesoili" oli sillasta n. 50 metriä vaasaan päin.
        Ja tontti jäi nykyisen pyörätien alle.
        Eli sillalta hyvä sälli olisi heittänyt kiven "vileenin" oveen.

ps. Ehdottakaa muistomerkkiä, jonka yksi mies pystyy yön pimeydessä sinne pystyttämään, käyn viemässä sen siihen etuoven kohdalle.

• Paas antaen pullo...
        paikka.. kirjoitti:

oli.. Helpompi selvittää näinpäin:

Tulet tampereelta päin, ajat "vanhan" kuruntien sillan ali ja katsot vasemmalle. "Kesoili" oli sillasta n. 50 metriä vaasaan päin.
        Ja tontti jäi nykyisen pyörätien alle.
        Eli sillalta hyvä sälli olisi heittänyt kiven "vileenin" oveen.

ps. Ehdottakaa muistomerkkiä, jonka yksi mies pystyy yön pimeydessä sinne pystyttämään, käyn viemässä sen siihen etuoven kohdalle.

Sulo on tehnyt Ylöjärveä niin paljon tunnetuksi, että ehdotan hänelle patsasta. huoltamotoiminta oli aikoinaan esimerkinomaista, vaikka vain elokuvaa olikin. Siinä oli leppoisa huoltamon -isäntä joka tuli kaikkien kanssa juttuun ja osti aina kun sai halvalla. Hänet ja saavutuksensa unohdettiin liian nopeasti, joten patsas suunnitteille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59