Mac OS X:ssä pelit toimii paremmin kuin Windowsissa, vaikka Windows pelaajat muuta väittävät.
Pelejä voi Maciin olla vähemmän. mutta ne toimii!
Nykyään näitä uusia hienoja 3D pelejä tehdään joka alustalle, se on vaan harmi kun Windows on ainut millä ne pelit tökkii, voi vaan arvata miksi?
Joku viisas Windows käyttäjä sen voi kertoa miksi ne pelit tökkii, siis sama peli, eikä pelitä, heheh
Macissä toimii pelit paremmin
5
433
Vastaukset
- jason-blue
on loistava esimerkki palstan tyyppiviestistä. Isoja väitteitä ilman todisteita.
"Mac OS X:ssä pelit toimii paremmin kuin Windowsissa"
Muutamien pelien Mac-käännökset on ollu aika kuraa, jota on sitten korjailtu julkasun jälkeen, joten en kyllä allekirjottais ihan suorilta. Kaikki asiaa tuntevat tietävät tosiasian että winkussa pelit toimii paremmin kuin missään *nixissa mitä ikinä on tehty, toinen tykkää, toinen ei.
Onko se hyvä vai ei, jokainen päättäköön sen itse.- linux-äijä
Siis joo... häh! Ajattelitko mitä kirjoitit. Luulen, että jotkin pelit toimivat ainakin cygwin emun läpi (kuten VDrift) Windowsissa heikkommin. Ei hardcore pelaamista, mutta kuiteskin. *nix:it toimivat järjestelminä winukkaa tehokkaammin joten peilialuistoina nämä voisivat oikeasti olla paljon parempia. Ainoa syy Windows-käyttöön on käyttäjien sitominen tiettyihin ohjelmiin, laitevalmistajien asenteet sekä kokoonpanijoiden suoranainen kiristys. Tuon jälkeen jos noita ei olisi niin Windows on vain haiseva kasa bittipaskaa. No minä en kyseisestä järjestelmästä enkä sen käyttölogiikasta pidä ;D
- linux-äijä
Ne pelit jotka toimivat hyvin niin voivat toimiakin paremmin. Muistinhallinta vaikka Linuxisssa ja BSD:eissä (kuten OS X) toimii paremmin eikä tiedostojärjestelmät kärsi juurikaan fragmentoitumisesta. En tiedä kuinka paljon jäljessä Darwine sitten kulkee, mutta Winellä on saatu jostain pelitesteistä parempia benchmarkeja. Sitten löytyy jumalaton määrä pelejä, jotka ei vaan toimi ja suuri määrä pelejä joissa on grafiikkabugeja.
en pelaa Linux- enkä Windows-koneillani. Tulisi vaan näköjään kaikenlaista harmia....hehhh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483