Onnitteluni kolmelle-enkelille !

VOITOKAS VOITTOKULKU VOITTOON (kolmen-enkelin)

Varmaan harmittaa, kun on nimettömänä noin paljon vaivaa voitosta nähnyt. Ei voi, vaikka mieli tekisi, seurakunnassa karkeloida: hei - se olen minä; minä!

eepu* tosin oli ainoa vastustaja, mutta kyllä voitto aina voitto on - eepu* on kadonnut palstalta.
Onnittelut kolmelle-enkelille!

Olisin minäkin mielelläni kisaillut kolmen-enkelin kanssa, osallistunut kilpalaulantaan, mutta eipä kolme-enkeliä ole eksynyt viestiketjuihini, eikä muutoinkaan vastaillut haasteisiini.
On väistellyt kuin vilpillinen painija tatamilla.

En tiedä ketään, joka noin hyvin, kuin kolme-enkeliä - osaisi Raamatun sivuilta tunnistaa itsensä ja voittovoimansa. Olen omasta puolestani valmis ojentamaan kolmelle-enkelille voittoseppeleen. Mutta kelle?

Tää se kaiketi oli, se kolmen-enkelin innoitus:

Ilm. 6:2
Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

Tuosta persoonastahan kolme-enkeliä on yhtenään puhunut - itse en ole sitä huomannutkaan.
Minä olen katsonut ehkä liian kauas eteenpän Ilmestyskirjan sivuilla.
Olen sieltä ollut tunnistavina itsenikin, tietystä joukkiosta - en kylläkään, sen tunnustan mitä nööyrimmin, en voittajana, vaan TÄYSIN VOITETTUNA.

Ilm 19:11
Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

Ilm 19:14
Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.

- - - - -

Ilm 19:10-14 :

10 Minä heittäydyin hänen jalkoihinsa kumartaakseni häntä, mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja veljesi, jotka olette Jeesuksen todistajia. Jumalaa sinun tulee kumartaa!" Jeesuksen todistajissa on profetoimisen Henki. [Ilm. 1:10]

Valkoinen hevonen ja sen ratsastaja

11 Minä näin taivaan avoinna: näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, hän tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti.
[Ilm. 11:19 | 2. Makk. 3:25, 11:8; Ilm. 6:2 | Ilm. 1:5, 3:14]

12 Hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse.
[Ilm. 1:14, 2:18 | Ilm. 2:17]

13 Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana.
[Jes. 63:2,3 | Joh. 1:1]

14 Hänen jäljessään tulivat taivaan sotajoukot, valkoisilla hevosilla ratsastavat soturit, joiden puku oli hohtavan valkeaa pellavaa.
[Matt. 28:3; Luuk. 2:13]

yx Kristuksen voittosaatossa (so. Krsituksen vanki)

5

142

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      86
      817
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      761
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      677
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      531
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10