Aivan mahtavaa! Kerrankin Seinäjoelle saatiin aikuisten yökerho! Sisustus ihan 10 tasoa ja musiikki! Nyt voi kaikki hyvässä mielessä aikuiseksi itsensä lukevat bailata kuin muisssakin Suomen kaupungeissa. Hyvä pojat!
Bourbon Street
32
12113
Vastaukset
- ai siis
ai ikäraja on 22 vai? tosi aikuistahan se on.. no ei vaan.. mutta siis mikä ikäräjä sinne on??
- 25v
....
- Carrie1
Tarkoitus on tänään mennä tsekkaan se paikka. Hieman on kallis mesta, mikäli vielä narikka maksaa?
Mutta kyllä ny kelpaa tällaisen kolmekymppisen tanssia... =) - Pank
Onko tää vanhan 6-0:n tilois vai missä?????
- gnrip
Eli tod.näk. samaa ylihinnoiteltua moskaakin.
- perjantain...
gnrip kirjoitti:
Eli tod.näk. samaa ylihinnoiteltua moskaakin.
lehdessä ei siis ollut kunnon osoitetta mitä ja missä tapahtuu.....
- juu..
perjantain... kirjoitti:
lehdessä ei siis ollut kunnon osoitetta mitä ja missä tapahtuu.....
juosten kustu..
- saatiin
...paikka Seinäjoelle, johon voi vähän kypsempi ikäpolvi suunnata tuntematta olevan mummo/paappaikäinen :) Paikka oli tosi kiva, porukkaa mukavasti ja toivottavasti sellaisena pysyykin.
Baareja olisi voinut olla molemmissa päissä...ehkä.
Kiitos!- joku
ystävällinen sielu viimeinkin kertoa tarkasti missä se paikka on. onko se torikeskuksessa ?
- on siinä
joku kirjoitti:
ystävällinen sielu viimeinkin kertoa tarkasti missä se paikka on. onko se torikeskuksessa ?
vanhan kerhon tiloos. pop pankin vieres siinä yks suuntaasella karulla!!!!
- ............
.......itsensä vanhaksi tunteekin kun ympärillä on keski-ikäistä ryppynaamaa, elämän kolhimia eronneita ja puolisoa pettämässä olevia niljakkeita. 80-luvun musiikiin jämähtäneitä menneitä muistelevia tylsimyksiä. Meno oli tosiaan kuin ikäihmisten hoitokodissa.
Sisustus oli ihan perseestä, toi tyyli oli joskus kaukaisella 90-luvulla maailmalla hottia.
Jossain sanottiin sen olevan yökerho? Seinäjoella ei oikein tasossa ole eroa kutsutaanko paikkaa pubiksi tai yökerhoksi. - joku nekatiivi
............ kirjoitti:
.......itsensä vanhaksi tunteekin kun ympärillä on keski-ikäistä ryppynaamaa, elämän kolhimia eronneita ja puolisoa pettämässä olevia niljakkeita. 80-luvun musiikiin jämähtäneitä menneitä muistelevia tylsimyksiä. Meno oli tosiaan kuin ikäihmisten hoitokodissa.
Sisustus oli ihan perseestä, toi tyyli oli joskus kaukaisella 90-luvulla maailmalla hottia.
Jossain sanottiin sen olevan yökerho? Seinäjoella ei oikein tasossa ole eroa kutsutaanko paikkaa pubiksi tai yökerhoksi.aina löytyy joku todella negatiivisen asenteen omaava, kuule älä mee sinne ....ei oo pakko.jos ei taho=))
- vastapäätä
joku kirjoitti:
->
- timbba7
joku nekatiivi kirjoitti:
aina löytyy joku todella negatiivisen asenteen omaava, kuule älä mee sinne ....ei oo pakko.jos ei taho=))
Mut kai sitä saa sentään mielipiteensä ilmaista, jos ei paikasta tykkääkään?
- tIETOA
joku nekatiivi kirjoitti:
aina löytyy joku todella negatiivisen asenteen omaava, kuule älä mee sinne ....ei oo pakko.jos ei taho=))
Onko pojilla rahat noin vähissä että sorrutaan tällä palstalla mainostamaan. Ylimainostettu paikka joka ei kauaa kuki.
- on...
tIETOA kirjoitti:
Onko pojilla rahat noin vähissä että sorrutaan tällä palstalla mainostamaan. Ylimainostettu paikka joka ei kauaa kuki.
..eihän paikka ole ollut auki ollenkaan tällä viikolla
- Moby dick...36v.
on... kirjoitti:
..eihän paikka ole ollut auki ollenkaan tällä viikolla
Mahatavaa!!! Jos joku kirjoittaa negatiivista ks. paikasta, niin käyt varmaan yökerhoissa/pubeissa 1-2kertaa vuodessa firman pikkujoulussa. Kannattaa varmaan jättää nekin väliin. Hienoa kun meitä "vanhoja" ruosteperseitäkin näki pitkästä aikaa samassa paikassa!!! Onhan sitä onnelassakin joskus törmännyt saman ikäisiin tuttuihin, mut vain kouralliseen ja nekin saman tien kadonnut humuun... Olen tänään menossa Bourbonille pitämään hauskaa ja tapaamaan tuttuja!!! Ja huomenna, jos kunto kestää.
- Tietoa
Moby dick...36v. kirjoitti:
Mahatavaa!!! Jos joku kirjoittaa negatiivista ks. paikasta, niin käyt varmaan yökerhoissa/pubeissa 1-2kertaa vuodessa firman pikkujoulussa. Kannattaa varmaan jättää nekin väliin. Hienoa kun meitä "vanhoja" ruosteperseitäkin näki pitkästä aikaa samassa paikassa!!! Onhan sitä onnelassakin joskus törmännyt saman ikäisiin tuttuihin, mut vain kouralliseen ja nekin saman tien kadonnut humuun... Olen tänään menossa Bourbonille pitämään hauskaa ja tapaamaan tuttuja!!! Ja huomenna, jos kunto kestää.
Taidat mennä töihin. Tuskin muuten kehut. On niin järjetön määrä tullut negatiivista juttua paikasta etten usko että kauaa pelaa. Tottakai ensihuuma vetää uteliaita, mutta juuri monet kävijät moittivat ja sanovat että yksi kerta piisasi.
- Moby dick...36v.
Tietoa kirjoitti:
Taidat mennä töihin. Tuskin muuten kehut. On niin järjetön määrä tullut negatiivista juttua paikasta etten usko että kauaa pelaa. Tottakai ensihuuma vetää uteliaita, mutta juuri monet kävijät moittivat ja sanovat että yksi kerta piisasi.
Kyllä toi ryyppääminenkin työstä käy. Nyt loppuu nimittäin työt ja eikun oluelle! Paikka on hieno ja toimii varmasti! Se on mun mielipide!
- sitä
Moby dick...36v. kirjoitti:
Kyllä toi ryyppääminenkin työstä käy. Nyt loppuu nimittäin työt ja eikun oluelle! Paikka on hieno ja toimii varmasti! Se on mun mielipide!
downia yritetty sieltä nostaa ennenki, mä vain oon sitä mieltä et ihmiset tykkää enemmän olla sellases paikas mistä näkee jotain pihallekki, niinku duuni! eikä missään helvetin luolas vaik alun alkaen diskot on luoliin tehty, mut ei vain toimi mun mielestä enää nykyään. -bartyfly-
- ei täytä
sitä kirjoitti:
downia yritetty sieltä nostaa ennenki, mä vain oon sitä mieltä et ihmiset tykkää enemmän olla sellases paikas mistä näkee jotain pihallekki, niinku duuni! eikä missään helvetin luolas vaik alun alkaen diskot on luoliin tehty, mut ei vain toimi mun mielestä enää nykyään. -bartyfly-
sitä yöelämän aukkoa joka on maakunnassa. Toista kertaa tuskin menen. Mutta jokainen menköön itse katsomaan. Makuja on monia.
- erno5555
ei täytä kirjoitti:
sitä yöelämän aukkoa joka on maakunnassa. Toista kertaa tuskin menen. Mutta jokainen menköön itse katsomaan. Makuja on monia.
täyttyy ny todeta et joku sentään yrittää jotain uutta sentään ja jos kerran ootte niin asiantuntioita baarin pyörittämisestä niin perustakaa oma!!! huomaatte ettei se niin helppoo miellyttää jokaista tv. omakin baari etelä-suomes
- no-nonsense-party-animal
Tietoa kirjoitti:
Vieläkö se on toiminnassa vaiko ei ole?
Mitähän meikäläisen ikäiset diggailevat vanhainkodeissa aikanaan? Nyt ostan vain vähän levyjä per viikko, alle kymmenen };-)
voisko sieltä saada tälläinen vaatimaton herrasmies piirakkaa? tykkään nimittäin syödä piirakkaa, kun juon olutta. Ja mikäli joku yksinäinen nainen tarvitsee seuraa kyseiseen alkoholin vähittäismyyntipisteeseen, niin olen valmis herrasmiehenä venymään:D
- pakko
mennä paariin jos ei huvita, mähän voin yhtä hyvin itkee lapsien kanssa elämääni...ja myöhemmin kun saan koottua itseni voisin imeä koko suomen seppoa! Sepäs elämää
- xyxyxy
Kannanpa korteni kekoon tähän Bourbonstreet -keskusteluun. Kävin eilen ensi kertaa katsastamassa paikan ja muuten ihan ookoo ensivaikutelma jäi, mutta musiikkivalinta siellä oli ihan p*****stä! Yhtäkään 2000-luvun biisiä ei tainnut illan aikana soida Lauri Tähkää lukuunottamatta. On se kumma, että dj olettaa, että jos porukka on yli 25 vee, niin niiden musiikkimaku on automatic kasari ja ysäri -vuosilta. SO NOT!! Dj:lle siis terveisiä, että vaihda hyvä mies tuoreempaan musiikkiin!!! Muutama nostalgiabiisi voi välillä olla soitossa, mutta ei pliis koko iltaa...
Tuota musiikkiasiaa lukuunottamatta pidin kuitenkin paikasta ja aion mennä toistekin:-)- Cumuluksessakaan
soiteta 2000-luvun uusimpia hittejä. Paikkoja on erilaisia eri kohderyhmille. Valitat varmaan jos et saa kiinalaisesta ravintolasta karjalanpiirakoita.
- trallalaaa
Näitä yökerhoja mahtuu 14 tusinaan, joissa soi pääosin uusi musiikki ja muutama nostalgiabiisi illan aikana. Miksi ihmeessä kaikkien yökerhojen pitäisi kuulostaa samalta? On siis tosi hienoa, että joku uskaltaa kokeilla näin pienessä kaupungissa jotain erilaista. Toisaalta olisihan se vähän koomista katseltavaa, jos keski-ikäiset joraisi siellä jotain yo mother f****r tai pissispoppia :D Niillehän tämä paikka on kai ensisijaisesti suunnattu.
- yli 25 v
trallalaaa kirjoitti:
Näitä yökerhoja mahtuu 14 tusinaan, joissa soi pääosin uusi musiikki ja muutama nostalgiabiisi illan aikana. Miksi ihmeessä kaikkien yökerhojen pitäisi kuulostaa samalta? On siis tosi hienoa, että joku uskaltaa kokeilla näin pienessä kaupungissa jotain erilaista. Toisaalta olisihan se vähän koomista katseltavaa, jos keski-ikäiset joraisi siellä jotain yo mother f****r tai pissispoppia :D Niillehän tämä paikka on kai ensisijaisesti suunnattu.
keski-ikäisiä? Epäilen....
- JA KUUNTELEN KAIKENLAISTA
Olen elämäni aikana asioinut monessakin klubissa ja kubbilassa. Musiikki on kuulunut tärkeänä osana elämääni, joten kiinnitän huomiota musiikkiin myös kubbilaa valitessani.20 kymppiset luultavasti luulevat että 40 v kuuluu cumulukseen humppaa tanssimaan. Murrosiässä alle ravintolaikäisenä kuuntelin Iron maidenia, Acceptia, Waspia...jne. Vuonna 1985 Modern Talking jytke ym diskomusa astui kuvioihin Latosaaren ja Mietaan kaltaisten nuorison menomestojen kautta.Nykypäivänä eli 2000 luvulla kuuntelen musiikkia NRJ trendi popista heviin.
Itse kaipaisin klubia joka todellakin soittisi tuoretta dance musiikkia, mutta en todellakaan tarkoita mitään Shakira, Rihanna, September ym NRJ musaa jotka soivat tauotta radiossa vaan tuoreita ja tulevaisuuden club/house musiikkia esim. Helsinki Club on paikka josssa viihdyn kovasti pelkän musiikin takia.
Bourbon streetin musiikki oli minulle positiivinen yllätys ! Jos paikassa ei kerran soinut tämän hetken kuumimmat klubi uutuudet niin sillä soivat KAIKKI parhaimmat 80 luvun hitit maustettuna 70 luvun ja 90 luvun helmillä !
Kaiken lisäksi hitit jotka soivat eivät olleet pelkästään niitä samoja jotka soitettaan esim. onnibaarissa kasari puolella kolmeen kertaan illassa " esim. its raining man tai what is love (vaikkakin on ysäri)" vaan sinne mahtui useita POSITIIVISIA yllätyksiä !
Ja kaiken lisäksi, kun paikkakuntalainen olen, yllätyin erittäin positiivisesti asiakkaiden keski-iän olevan ainakin yli 30 v, joten tapasin illan aikana paljon tuttuja joihin en ole törmännyt useinkaan ravintoloissa viimeaikoina.
Huomenna on taas aika mennä nauttimaan musiikillinen kulttuuriannos Helsinkiin kun progressiivisen rockin suuruus RUSH saapuu sinne.
Sillä annoksella jaksaa taas kuukauden kunnes maailman ykkös DJ TIESTO saapuu 9.12. Helsinkiin. - 25V - keski-ikäinen - Deejay
yli 25 v kirjoitti:
keski-ikäisiä? Epäilen....
Kaikki jotka vähänkin seuraavat musiikkia, huomaavat että niin monet nykypäivän biisit soivat Bourbon Streetillä alkuperäisversioina, innostuin itse ainakin siitä! Aivan liikaa suolletaan nykyään vanhojen 70-/80-lukujen biisejä uusiin taustoihin, mutta voiko sitä tuoda paremmin nykynuorisolle esille? Ja mikä järkytys olikaan taannoin, kun joukko 18-vuotiaita sai kuulla että Basic Element ei ollutkaan 2007 vuoden bändi! Pitääkö siis ymmärtää musiikistakin enemmän, että tajuaa Bourbon Streetin hienouden?
- kiitos tiedosta
25V - keski-ikäinen - Deejay kirjoitti:
Kaikki jotka vähänkin seuraavat musiikkia, huomaavat että niin monet nykypäivän biisit soivat Bourbon Streetillä alkuperäisversioina, innostuin itse ainakin siitä! Aivan liikaa suolletaan nykyään vanhojen 70-/80-lukujen biisejä uusiin taustoihin, mutta voiko sitä tuoda paremmin nykynuorisolle esille? Ja mikä järkytys olikaan taannoin, kun joukko 18-vuotiaita sai kuulla että Basic Element ei ollutkaan 2007 vuoden bändi! Pitääkö siis ymmärtää musiikistakin enemmän, että tajuaa Bourbon Streetin hienouden?
että tälläinen löytyy Seinäjoelta, itse joudun siellä ainakin vielä vuoden opiskelemaan, ja yöelämä mielestäni on ollut aika kuivahkoa, käyn varmasti katsastamassa tämän paikan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297