sota on Herran

> > > AnttiVKantolan kauhun hetket
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 12.10.2007 klo 09.55
   Eipä tule moista oliota ikävä. On Antilla hankalat ajat edessä. Jumalan pilkkaajan osa on kauhea. Ei Antti selviä tuomiosta noilla puheillaan. Kauheata on Antin langeta elävän Jumalan eteen ja joutua tuomiolla SANOJENSA ja TEKOJENSA MUKAAN!

Riivaajahenki asustaa ainakin kahden ihmispolon sisimmässä. Toinen on meidän vanha noitamme Riitta alias uskova_1 ja toinen AnttiVKantola.

He ovat osoittaneet mikä henki heissä on. Jokainen joka on Jumalan Hengestä syntynyt näkee tämän totuuden.

Adventtisanoma on voitollinen siksi, että se on Jeesuksen uskoa. Ellen Whiten sanoma on voitollinen siksi, että se on Jeesuksen todistus.

Näitä vastaan hyökätään ja vielä tulevaisuudessa rajummin, sillä saatana on vihastunut vaimon jälkeläisiin ja hänellä on vain vähän aikaa. < < <

OLEMASSAOLON OIKEUS JA VILPITTÖMYYDEN PUOLUSTUS

Tunnen erään miehen. Tämä nuorimies, joka on homoseksuaalisesti suuntautunut, soitti minulle pari yötä taaksepäin. Hän oli ollut homojen bileissä ja eräs siellä oli alkanut häneltä tivata hänen uskostaan ja seurakunnastaan.

Jatkoi syyttelyä ja herjasi seurakuntia, kai Jumalaakin. Kaikkien ollessa jo poistumassa bileistä, tämä oli työntänyt mainitsemaani ulos niin että takkikin repesi. "Ulos täältä, kristitty", tämä oli siinä samalla nälvinyt, vaikka jo poistumassa kaikki olivatkin.

Mainitsemani nuoren miehen hyvä ystävätär, hetoro lady - ateisti - oli sanonut, että saa toki täällä olla mitä on. Ja että eihän tuo kristitty tuputtanut, vaan itse kyselit.
Tähän riidanhaastaja oli sanonut: oletko sinäkin kristitty.

Mainitsemallani nuorella homolla paloi päreet ja hän huusi herjaavalle homolle: jos olen kristitty niin olen; sitä asiaa et sinä määrää.

Tämä tunnustava kristitty, homoseksuaalisesti suuntautunut, sanoi minulle, että hän teki väärin, mutta se oli väistämätöntä, sillä hän oli niin nurkkaan ahdettu, että ikäänkuin ei saisi olla olemassakaan.

Niin se on - joskus on pakko tehdä tilaa itselleen, se on ihmisyyden puolustamista silloin.
Myös homolla tai mihin tahansa vähemmistöön kuuluvalla on oikeus olla vilpittömästi uskossa.

ONKO MYÖS MINULLA OIKEUS OLLA OLEMASSA?

Ei näillä näkymin. Mutta kun sen on ottamassa minlta pois tuntematon - pelkkä nimimerkki - ja kun hän kuitenkin on perustautuvinaan samaan Jumalaan kuin minä, niin minä näen sen kaksinkertaisena Jumalan pilkkana.

Joudun kysymään itseltäni: onko minulla oikeus olla olemassa enää ja onko minulla oikeus nähdä olevani vilpittömästi totuuden puolella.
Äsken mainitsemani tapaus hengelliseksi muutettuna
vaatii minua selvittämään itselleni: olenko todellakin vain kuvitellut olevani Jumalan lapsi vai onko tuo vastapuoli, kolme-enkeliä vilpillinen syyttelijä. En voi enää jäädä ilman vastausta, sillä koen ja ymmärrän puolustavani evankeliumin totuutta.

Ei meillä pitäisi olla hengellistä sotaa ihmisten kesken, vaan asioiden - pimeyden henkivaltoja vastaan. Koen, että sinä, kolme-enkeliä, herjaat Jumalaa minun kauttani, enkä sellaista voi sallia minua hyväksi käyttäen.

Hengellisesti ottaen sinulla on kovat piipussa ja varmistin poissa. Olen alati hengellisesti uhattuna. Lopputtomiin ei sellainen tilanne voinut kestää Daavidin Israelin ja Goljatinkaan välillä.
Eikä Saulin ja Daavidin välillä.

Kunpi siis on vilpittömästi totuuden puolesta - tuomitkoon Jumala meidän välillämme !!!

1. Sam 24:11-13

11 (24:12) Katso itse, isäni, katso tätä viittasi liepeen kappaletta, joka on minun kädessäni. Kun minä leikkasin sen sinun viittasi liepeestä enkä sinua tappanut, niin ymmärrä siitä ja näe, ettei minulla ole tekeillä mitään pahaa tai rikollista ja etten minä ole sinua vastaan rikkonut, vaikka sinä vainoat minua ottaaksesi minulta hengen.

12 (24:13) HERRA TUOMITKOON MEIDÄN VÄLILLÄMME, minun ja sinun, ja Herra kostakoon sinulle minun puolestani, mutta minun käteni ei sinuun satu.

13 (24:14) On, niinkuin vanha sananlasku sanoo: 'Jumalattomuus tulee jumalattomista'; mutta minun käteni ei sinuun satu.

Sota on Herran!

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joos. 5:14
      Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"

Dan 10:12-14

12 Hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel. Sinun sanasi kuultiin ensimmäisestä päivästä alkaen, jolloin nöyrästi pyysit ymmärrystä Jumalalta. Minä olen tullut sinun sanojesi vuoksi.

13 Persian enkeliruhtinas on vastustanut minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta Mikael, yksi suurimmista enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua. Tästä syystä minä olen viipynyt siellä, Persian kuninkaiden luona.
      [Sir. 17:17 | Dan. 12:1; Juud. 9; Ilm. 12:7]

14 Nyt olen tullut selittämään sinulle, mitä on tapahtuva kansallesi aikojen lopussa. Sillä myös tämä näky koskee niitä aikoja."
      [Dan. 8:26]

Persian enkeliruhtinaalla Raamattu tarkoittaa pimeyden ruhtinasta tai sen joukkojen ylipäällikköä hengellisesti ajatellen.
      Miikael sitävastoin on Jeesuksen sotajoukkojen ylipäällikkö.
      Myös tänään rukousvastaukset saattavat viipyä, mutta ne tulevat.

Joos. 23:3
      Ja te olette itse nähneet kaiken, mitä Herra, teidän Jumalanne, on tehnyt kaikille näille kansoille, jotka hän on karkoittanut teidän tieltänne; sillä Herra, teidän Jumalanne, on itse sotinut teidän puolestanne.

Meidän asiamme on taistella Herran asian puolesta - ja Herra sotii meidän puolestamme siinä, missä se tarpeen on. ei hän mainettamme lähde puolustelemaan, mutta hän pitää huolen meistä.

• Muistamme nähneemme Saddam Husseinin julistavan mm. TV-uutisissa kautta Maan - että "näinä päivinä tulee Irakissa tapahtumaan Jumalan tahto".
      Silloin kun Bushinkyydillä lähtivät jenkit kaatamaan tuota hirmuhallitsijaa.
      Ja Jumalan tahto tapahtui, ei silleen kuin Saddam kuvitteli, mutta tapahtui.
      Aina kun vetoamme Jumalaan, Jumala näyttää voimansa.

Ei se aina ole meidän eduksemme, sillä saatamme olla väärällä puolella.

Kiinassa on sanghailaisen yliopiston tutkimuksen mukaan 40 milj protestanttista uskovaista ynnä 10-15 milj katolilaista.
      Samaan lukemaan, 40 milj, ovat päätyneet länsimaiset tutkimusryhmät.

Hallitus ei osaa asiasta riemuita, mutta uskovaiset kylläkin. Ja sota on Herran, hänellä on taipumus lisätä siunauksiaan. Kiinalaisissa olosuhteissa eivät memesty opit, eivät aatteet tai ismit - vain elävä usko kestää siellä.

• Huudan julki kuin profeetta Elisa konsanaan: "Missä on Elian Jumala!" Ja Jeesus: istutko yhä valtaistuimella?!. Ole hyvä, Jeesus - areena on vapaa; sota on Sinun.
      Sillä näethän, kuinka he huutavat: suuri on adventistien kolme-enkleliä. Ja: suuri on adventistien Ellen G White.
      Vielä, Jeesus, korostisin tätä:

He sanovat, että sinä ja Isä olette poistuneet valtaistuimelta - jopa armonistuimelta - ja että nyt siellä istuu saatana. Niin että Isää rukoiltaessa rukoukset menevätkin saatanalle.

Missä on uskovaisten Jeesus, missä maailman Vapahtaja?! Jeesus, näyttäydy evankeliumin voimassasi! Syökse maahan nykyajan "efesolaisten artemis"! Kopioin tähän viimeiseksi tuon Sanasi kohdan - jääkö se viimeiseksi vai sanotko sinä viimeisen sanan Maan päällä? Job uskoi, että sanot; petätkö nyt Jobin, sinä Elian Jumala?

Apt 19:26-30

26 Mutta nyt te voitte nähdä ja kuulla, kuinka tuo Paavali on harhauttanut suuren joukon ihmisiä, ei vain täällä Efesoksessa vaan kohta koko Aasian maakunnassa. Hänhän uskottelee, että ihmiskätten luomukset eivät ole mitään jumalia.
      [Ap. t. 17:29]
      27 Tämä uhkaa saattaa meidän ammattimme huonoon huutoon, eikä siinä kaikki: voi käydä niin, että suuren jumalattaremme Artemiin temppeliä ei kohta enää pidetä minään ja hän menettää mahtinsa -- hän, jota koko Aasia ja koko maailma palvelee."

28 Tämän kuullessaan miehet vimmastuivat ja huusivat: "Suuri on Efesoksen Artemis!"
      29 Koko kaupunki joutui kuohuksiin. Väkeä tuli virtanaan kaupungin teatteriin, ja ihmiset riistivät mukaansa Gaioksen ja Aristarkoksen, Paavalin makedonialaiset matkatoverit.
      [Ap. t. 20:4, 27:2; Kol. 4:10; Filem. 24]

30 Paavali halusi mennä kokouspaikalle, mutta opetuslapset estivät häntä.

Jeesus, kuinka kauan? Osoita jo kirkkautesi SUURUUS! Armahda ihmistä eksytyksistä!

• Hes 28:24-26

24 "Enää ei israelilaisilla ole vierellään pistävää okaa, ei purevaa piikkiä, ei kansaa, joka halveksii heitä. Niin he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Jumala.

25 "Näin sanoo Herra Jumala: Minä kokoan israelilaiset vieraiden kansojen keskeltä, maista, joihin heidät on hajotettu, ja tällä, minkä heille teen, minä osoitan pyhyyteni kaikille kansoille. Israelilaiset saavat asua omassa maassaan, jonka minä olen palvelijalleni Jaakobille antanut.

26 Siellä he ovat vihollisilta turvassa, he rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja, ja maassa vallitsee rauha. Mutta ne kansat, jotka nyt ovat heidän ympärillään ja halveksivat heitä, saavat kaikki minulta tuomionsa. Niin he oppivat ymmärtämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."
        [3. Moos. 25:18 ]

Minä Olen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe