VAAN SYNNIN ESIIN TUOMISTA.
TOTUUDEN SANOMINEN EI OO VALEHTELUA
6
275
Vastaukset
- IslaLumia
Kannattaa ensin tuoda synti esiin omasta itsestään ennen kuin muiden synneistä huomauttelee.
- Sinä sen
jos joku sanoo totuuden SINUSTA!!
- umpihetero.
sinä olet niin reppana, että sinun mielipiteitäsi ei viitsi edes pilkata. no, itseppäs pyysit sanomaan totuuden...
ketään henkilökohtaisesti sormella osoittanut,vaikka oon ottanut kantaa "tietyihin asiohin"kun täällä kuitenki on esillä tietyjä asoita.
- ottaa
kantaa asioihin joista ei mitään ymmärrä, kuten sinä olet tehnyt. Silloin on parasta vain laittaa homohattu päähän ja olla hiljaa.
- IslaLumia
Toivottavasti et pahasti loukkaantunut näistä kommenteista. Se on vaan niin että Raamattua voi lukea monella tavalla ja totuusversioita on erilaisia. Kannattaa siksi ehkä keskittyä oikeasti synnillisten asioiden huomautteluun, siis pahuuteen joka on pahaa kaikkien silmissä( no suurimman osan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653