YLIAHNEET SAIRAANHOITAJAT

Arvoisat kipusiskot, kysyisin teiltä sellaista asiaa, että mihin te tarvitsette niin helvetisti sitä fyrkkaa?


"Toisaalta, ajanhan minäkin Volvolla"


MarttyyriMallari-TTt

27

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orfjgoöidfjg

      ei olisi markka-aikana ollu kellään pokkaa pyytää 3000markan palkankorotusta

      toivon että hoitsujen palkkoja ei nosteta,, ei se työ niin vaativaa ola että siitä pitäs niin paljon maksaa

      saatanan ahneet paskat
      mistä vitusta tommonen palkankorotus sitte maksettas,,

    • sairaanhoitajilla

      koulunpenkiltä alkupalkka noin 2000 euroa eli tavoite olisi kekipalkan nostaminen 3000 euroon kuussa suurinpiirtein,sillä elelisi jo hyvin,ei tarvitsisi ruikuttaa.

      • on...

        luvut pilessä. Alkupalkka ei ole lähellekään 2000e. Itse olen ollut yli 10 vuotta työelämässä. Ansiot 1870e/kk brutto.


      • Sairis.

        Tiedoksi sinulle sairaanhoitajan peruspalkka on 1765,79 euroa Itä-Suomessa.
        Se vaihtelee paikkakunnittain, mutta 2000 euroa se ei ole.


      • ninniin
        Sairis. kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle sairaanhoitajan peruspalkka on 1765,79 euroa Itä-Suomessa.
        Se vaihtelee paikkakunnittain, mutta 2000 euroa se ei ole.

        "Peruspalkka". On se peruspalkka. Mutta kenelle peuspalkkaa maksetaan? Ei kenellekään. Sairaanhoitajan keskipalkka on n. 2500 €/kk, josta "tehtäväkohtainen perusosa" on n. 1800 €/kk. Siihen päälle tulee sitten erilaisia lisukkeita. Näytä minulle yksikin sairaanhoitaja jolle maksetaan vain "tehtäväkohtaista perusosaa". Kyllä minunkin palkkakuitissani (ATK-ala) on "perusosa" joka on n. 700 € pienempi kuin lopullinen bruttopalkka.


      • Sairis
        ninniin kirjoitti:

        "Peruspalkka". On se peruspalkka. Mutta kenelle peuspalkkaa maksetaan? Ei kenellekään. Sairaanhoitajan keskipalkka on n. 2500 €/kk, josta "tehtäväkohtainen perusosa" on n. 1800 €/kk. Siihen päälle tulee sitten erilaisia lisukkeita. Näytä minulle yksikin sairaanhoitaja jolle maksetaan vain "tehtäväkohtaista perusosaa". Kyllä minunkin palkkakuitissani (ATK-ala) on "perusosa" joka on n. 700 € pienempi kuin lopullinen bruttopalkka.

        Sairaanhoitajan keskipalkka ei ole 2500 euroa, vaan 2200 euroa.
        Pelkkää peruspalkkaa ei makseta kenellekään, koska sairaanhoitajan työ on poikkeuksetta kolmivuorotyötä.
        Pitisikö mielestäsi sairaanhoitajan tehdä ilmaiseksi yövuorot, viikonloput, pyhäpäivät?
        Missä ammattiryhmissä näin menetellään?
        Tehdäänkö ATK-alalla yötöitä, viikonloppuja ja juhlapyhiä ilman erillistä korvausta?


    • Ahne sairaanhoitaja

      No kerron esimerkin:
      Esim. kun sinä paskot vuodeosastolla housuun ja sairaanhoitaja siivoaa paskat vege ja pyyhkii sun hanurin, niin luuletko että sellaisessa paskan hajussa viitsii paiskia hommia puoli ilmaiseksi?
      Okei, se on ammatinvalinta kysymys, mutta jonkun se sinunkin perse on pyyhittävä, että pääset taas ajamaan pillurallia sillä Volvollasi.
      Ymmärsitkö, vai väännänkö rautalangasta??

      • kieltämättä :D

        Esim. kun sinä paskot vuodeosastolla housuun ja sairaanhoitaja siivoaa paskat vege ja pyyhkii sun hanuri


        LOL


      • ensinnäkin minä en makoile ainakaan vielä sairaalassa paskat housuissa ja toiseksi heitin tämän kyssärin niiden puolesta, jotka makaavat vaipat märkinä sairaalassa sen takia että te ette viitsi niitä vaihtaa.


        "Vai vielä lisää fyrkkaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ahne sairaanhoitaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ensinnäkin minä en makoile ainakaan vielä sairaalassa paskat housuissa ja toiseksi heitin tämän kyssärin niiden puolesta, jotka makaavat vaipat märkinä sairaalassa sen takia että te ette viitsi niitä vaihtaa.


        "Vai vielä lisää fyrkkaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Se ei kuule johdu viitsimisestä, vaan siitä kun 10 marttyyria vääntää torttua yhtä aikaa housuun
        ja yksi sairaanhoitaja koittaa ehtiä paikalle ennen kuin kovettuu, siis kiireestä, ymmärsitkö?


      • Apassi73

        Säkin jo sanoit et se on valinta kysymys.Kyllä se jenggi tietää mihkä sormrnsa pistää.Mä olin sairaalassa duunis inti jälkee(91)ja en koskaa oo perkele nähny yhtä laiskaa porukkaa


      • palkankorotus
        Ahne sairaanhoitaja kirjoitti:

        Se ei kuule johdu viitsimisestä, vaan siitä kun 10 marttyyria vääntää torttua yhtä aikaa housuun
        ja yksi sairaanhoitaja koittaa ehtiä paikalle ennen kuin kovettuu, siis kiireestä, ymmärsitkö?

        sen kiireen poistaisi.

        Hei haloo onko vintillä valoo? Jos tarvitaan lisää käsipareja niin ei niitä sillä tule, että sä saat lisää liksaa.


      • Eisenstein
        palkankorotus kirjoitti:

        sen kiireen poistaisi.

        Hei haloo onko vintillä valoo? Jos tarvitaan lisää käsipareja niin ei niitä sillä tule, että sä saat lisää liksaa.

        Kyllä palkankorotus poistaisi kiireen, ei heti, mutta pitemmällä aika välillä varmasti!
        Kiire poistuu, koska alalle hakeutuu enemmän ihmisiä.
        Tällä hetkellä työttömiä sairaanhoitajia on vajaat 2%. Harvassa ovat ne ammatit joissa työttömyys prosentti on yhtä alhainen.


      • sairaalassa
        Apassi73 kirjoitti:

        Säkin jo sanoit et se on valinta kysymys.Kyllä se jenggi tietää mihkä sormrnsa pistää.Mä olin sairaalassa duunis inti jälkee(91)ja en koskaa oo perkele nähny yhtä laiskaa porukkaa

        "Mä olin sairaalassa duunis inti jälkee(91)ja en koskaa oo perkele nähny yhtä laiskaa porukkaa"

        Siksi sinäkin olit siellä:D


      • paskaperse

        - ja mitä maksaa? Eikös sen paskankorjauksen ja perseenpesun suorita joku sairaanhoitajaa alempiarvoinen ja - palkkainen, matalammin koulutettu ja osaansa tyytynyt? Vai mitä ne ne sitten tekee?
        Korkeampiarvoinen,-palkkainen ja korkeasti koulutettu sairaanhoitaja käy sitten puhtaaseen, pestyyn perseeseen tuikkaamassa lääkärin määrämän piikin, ja vaatii siitä jo ennestään paljon korkeampaan palkkaan 500 euroa suurempaa korotusta, minkä tuo tyhmempi paskankorjaaka on saanut?

        Sairaanhoitaja jäisi tietysti hirveään palkkakuoppaan jos kaikenmaailman paskankorjaajillekin maksettaisiin 500 euroa lisää liksaa, ja sairaanhoitajien täytyisikin saada täydet 1000!


      • tuosta on
        paskaperse kirjoitti:

        - ja mitä maksaa? Eikös sen paskankorjauksen ja perseenpesun suorita joku sairaanhoitajaa alempiarvoinen ja - palkkainen, matalammin koulutettu ja osaansa tyytynyt? Vai mitä ne ne sitten tekee?
        Korkeampiarvoinen,-palkkainen ja korkeasti koulutettu sairaanhoitaja käy sitten puhtaaseen, pestyyn perseeseen tuikkaamassa lääkärin määrämän piikin, ja vaatii siitä jo ennestään paljon korkeampaan palkkaan 500 euroa suurempaa korotusta, minkä tuo tyhmempi paskankorjaaka on saanut?

        Sairaanhoitaja jäisi tietysti hirveään palkkakuoppaan jos kaikenmaailman paskankorjaajillekin maksettaisiin 500 euroa lisää liksaa, ja sairaanhoitajien täytyisikin saada täydet 1000!

        kyse!

        Hoitajien palkat ovat ihan kohdallaan koulutukseen ja osaamiseen nähden. Ja tosiaankin ne pepunputsaukset ja muut raskaimmat työt tekee alempipalkkaiset apuhoitajat.

        Sairaanhoitajat bluffaavat niin paljon, että oikein sapettaa. Kertoisivat edes rehellisesti mitä se työ oikeasti pitää sisällään ja toisekseen jättäisivät kusettamatta sillä peruspalkalla. Puhuisivat reilusti kokonaispalkoista eivätkä aina väittäisi, että se peruspalkka on kaikki mitä saavat, hitto!


    • Mihin Sinunkin

      ... pitäisi sijoittaa!

      Kysymyslausetta ei aloiteta "että" sanalla!

      Sinulla on omituinen käsitys määristä ja määrittelyistä!
      "Helvetisti fyrkkaa"?

      Normaali kuukausipalkka!

    • Maatalon Emäntiä

      Kaikesta hyvästä kannattaa kannattaa tapella
      myös lomittajille lisää palkkaa.

      • samaa asiaa: MIHIN TE SAIRAANHOITAJAT TARVITSETTE NIIN HELVETISTI SITÄ FYRKKAA???


        "Get a picture, honey?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • se ei
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        samaa asiaa: MIHIN TE SAIRAANHOITAJAT TARVITSETTE NIIN HELVETISTI SITÄ FYRKKAA???


        "Get a picture, honey?"


        MarttyyriMallari-TTt

        kuulu, eikä minullekkaan mihin he rahansa käyttävät ja mihin tarvitsevat.

        Kysymyshän on siitä mitä pitää maksaa heidän työstään, mikä on oikea ja kohtuullinen palkka, ei minunkaan tarvitse tehdä tiliä siitä mihin palkkani tarvitsen ja mihin käytän, minä saan sen minkä vaadin, mikäli työnantaja ei minua tarvitse, hän ei tietenkään maksaisi.


    • tienaa poliiseja paremmin

      poliisin työ on 10 kertaa rankempaa ja niitten peruspalkka on huonompi ku hoitsuilla

      • Jope.

        Poliisin palkat korjaantuu kunhan poliisi naisvaltaistuu.


    • Retku

      Ymmärrän kipusiskojen vaatimukset hyvin kun joutuivat hoitamaan tällaasta paskaksi mennyttä läskipalloa yöt päivät.Ei ollut helppoa mutta hyvissä käsissä olin.Kaikki tukeni hoitsujen palkankorotukselle.

      • kuuuuuukkeli

        tuen hoitsujen palkankorotusvaatimuksia. Kertoo aika paljon yhteiskunnan arvoista, sitä kuinka toisista huolehtivien työtä ei arvosteta. Ei tarvi poliitikkojen ihmetellä jos tulevaisuudessa on terveydenhuollossa kriisi kun palkat on moniin muihin aloihin verrattuna sen verran alhaisia, ettei nuoriso halua kyseiselle alalle.


      • omaishoitajat
        kuuuuuukkeli kirjoitti:

        tuen hoitsujen palkankorotusvaatimuksia. Kertoo aika paljon yhteiskunnan arvoista, sitä kuinka toisista huolehtivien työtä ei arvosteta. Ei tarvi poliitikkojen ihmetellä jos tulevaisuudessa on terveydenhuollossa kriisi kun palkat on moniin muihin aloihin verrattuna sen verran alhaisia, ettei nuoriso halua kyseiselle alalle.

        Eipä ole suuren suuri korvaus mitä omaishoitajille maksetaan. Heille jos keille pitäisi antaa todella iso korotus siihen muodolliseen korvaukseen, jonka nyt saavat, kun terveydenhuolto ei vedä!


    • dwdwfffffff

      mustalaisetkin ajaa volvolla

    • ala, niin

      saattaa olla että antibiootit ja insuliinit menevät sekaisin entistä useammin. Hyvää hoitoa saa sen mukaan mistä maksaa. Pikkuhiluilla pikkasen. Me näitä paskahommia ihan ilmaseksi ruveta hoitamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      54
      2609
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2106
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1970
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1746
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1444
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1163
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1005
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      999
    Aihe