http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710136710208_uu.shtml
Sanoisin, että tämä artikkeli on taas lisää jakanut mielipiteitä.
Keskimäärin 14 euroa kuussa lisää ei ehkä tunnu suurelta, mutta miksi sen rahan täytyy lähteä meidän pussistamme?
Yhtä lailla me maksamme siitä, että kunnat käyttävät miljoonia "hienoihin" ihmepuistoihin ja pystyttävät "taideteoksia", missä joku vetää välistä ja pahasti. Emmekö voisi karsia tuollaisia hömpötyksiä ja laittaa niiden sijasta nuo rahat sairaanhoitajille?
Miksi rakennamme koko ajan lisää ja lisää taloja, kun suuret ikäluokat on kuolemassa ja kohta meillä on tyhjiä asuntoja niin hemmetisti? Eikö tästäkin saisi rahaa sairaanhoitajille? Työ, jota he tekevät, on kuitenkin mielestäni tärkeämpi kuin sentintarkat ruohokentät puistoissa tai isomahaisten äijien liikelounaat.
Veronmaksajat, sairaanhoitajat, opiskelijat, köyhät lapsiperheet, hämmästyttävän hienot puistot ym taideroska. Olisikohan aika laittaa nuo oikeaan arvojärjestykseen?
Sairaanhoitajien palkankorotusvaatimuksista
5
290
Vastaukset
- hoitsu kyselee
Saako tehyläiset lähihoitajt ym. superin sopimuksen mukaan palkan?
Mitä tehyläiset lähihoitajat tekevät sairaanhoitajien lakossa?
Pomoni sanoi, että hän voi maksaa korotuksen nyt vain heille, joilla sopimus on voimassa; tehyläisille tulee entisenlainen liksa ennenkuin he ovat saaneet sopimuksensa.
Mutta lähihoitajien sopimus pitää sisällään superilaisten lisäksi JHL:läiset kuin myös pelkkään työttömyyskassaan kuuluvat, esim. YTK:laiset. Eikö tehyläisiä lähi-/perushoitajia?
Ihmeen sekavaa. - Mr Smith
Kovin blondilta näyttää toi "brown".
Opiskelijan on hyvä vaatia lisää kun ei ole
päivääkään töitä tehnyt.
Onko media näin kersaa nykyään?- ihmeessä
kuvittelet ettei sairaanhoidon opiskelija tekisi hoitotyötä muka opiskeluaikana? ei sairaanhoitajan työtä mutta muuta kuitenkin? luuletko oikeasti että koulun penkiltä painutaan työelämään ilman mitään käytännön kokemusta?
juuri näin. täälläkin tyyppejä jotka eivät tajua sairaanhoitajien arvoa. ans olla kun tulee oikea tarvis, voipi olla toinen ääni kellossa.
- sairastun
niin kyllä mä siihen lekurin haen, en taatusti tuu yhdeltäkään hoitsulta kysymään mitä pillerii tarviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230