"
Egyptin poliisi hajotti rukoustilaisuuden
Julkaistu 13.10.2007, klo 17.39
Egyptin poliisi on hajottanut kyynelkaasun avulla rukoustilaisuuden lauantaina. Essalhia Al-Qadiman kylässä sattuneessa yhteenotossa loukkaantui parikymmentä ihmistä ja 35 pidätettiin.
Sadat Muslimiveljeskunnan kannattajat kokoontuivat kylään rukoilemaan ramadan-paastokuukauden päättävän Eid al-Fitr -juhlan vuoksi. Poliisin mukaan kyseessä oli laiton tilaisuus ja se hajotti joukon.
Muslimiveljeskunta on ollut toimintakiellossa jo yli 50 vuotta, mutta sillä on 88 edustajaa Egyptin parlamenttissa. Järjestön jäsenet ovat nousseet 454 paikkaiseen parlamenttiin sitoutumattomien vaalilistoilta." egyptin hallitushan on ainakin lievästi usa:n talutusnuorassa niin olisiko mahdollisesti yksi syy ääri-islamilaisuuteen? olisiko....
yksi syy?
3
197
Vastaukset
- Ajatteleva-
Että tuokin oli USA:n syy. Ovatko muslimit tahdottomia nukkeja, joita länsimaalaiset ohjaavat, kun vika ei tunnu koskaan olevan musimeissa itsessään?
Miten muslimeilla voi olla äänioikeus, kun he eivät pysty ajattelemaan itsenäisesti vaan toimivat niin kuten USA ja Israel päättävät? - Näin se on
aivan oikein arveltu.
- jo karvat
http://www.redkid.net/generator/love/newsign.php?line1=KARVAPAA
newsign.php (JPEG-kuva, 423×575 kuvapistettä) - Pienennetty (95 % alkuperäisestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398