http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710146717872_ul.shtml
Tuo on varmaankin ilouutinen tietyille (rikollis)tahoille. Millainenhan hitman tehtävään lienee palkattu?
Putin murhataan?
5
350
Vastaukset
Mikäli minuun vihjaat, en pidä Putinia niin suurena uhkana maailmalle, että hänen vuokseen kukaan täysjärkinen lähtisi omaa mainettaan riskeeraamaan.
En tietenkään voi mennä takuuseen Iranin aivopestyjen muslimikiihkoilijoiden puolesta, mutta luulisin, että Iran tuijottaa enemmän piskuisen Israelin muodostaman vaaran suuntaan kuin pinta-alaltaan suurimman maan pikkuisen johtajaukkelin suuntaan...Sinullahan on täällä vain pelkkä rooli, ei muuta. Joko olet kohta kiinnostunut minun IP-osoitteestani?
Eihän Putin mikään uhka ole kenellekään koskaan ollutkaan, roskasakki jos niin kuvittelee, niin se on heidän häpeänsä.Kairakettu kirjoitti:
Sinullahan on täällä vain pelkkä rooli, ei muuta. Joko olet kohta kiinnostunut minun IP-osoitteestani?
Eihän Putin mikään uhka ole kenellekään koskaan ollutkaan, roskasakki jos niin kuvittelee, niin se on heidän häpeänsä.Vilkaisin galleriasivuasi, jossa kerrot asuvasi ulkomailla.
Oletko jo tullut Venäjältä pois?Hitman-1 kirjoitti:
Vilkaisin galleriasivuasi, jossa kerrot asuvasi ulkomailla.
Oletko jo tullut Venäjältä pois?Jo vuosikausia sitten viimeksi kävin Venäjällä ja tulin sieltä poiskin. Jos sinä asut Suomessa, niin lähempänä Venäjää sinä kortteeraat kuin minä.
- hitman avasi linkin
Kairakettu kirjoitti:
Jo vuosikausia sitten viimeksi kävin Venäjällä ja tulin sieltä poiskin. Jos sinä asut Suomessa, niin lähempänä Venäjää sinä kortteeraat kuin minä.
sinun profiiliisi. Ei taida hitmanin "en avaa linkkejä koska siitä voi saada viiiiiruksen"- päätös aina pitää kutiaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723