http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710146717872_ul.shtml
Tuo on varmaankin ilouutinen tietyille (rikollis)tahoille. Millainenhan hitman tehtävään lienee palkattu?
Putin murhataan?
5
363
Vastaukset 5
Mikäli minuun vihjaat, en pidä Putinia niin suurena uhkana maailmalle, että hänen vuokseen kukaan täysjärkinen lähtisi omaa mainettaan riskeeraamaan.
En tietenkään voi mennä takuuseen Iranin aivopestyjen muslimikiihkoilijoiden puolesta, mutta luulisin, että Iran tuijottaa enemmän piskuisen Israelin muodostaman vaaran suuntaan kuin pinta-alaltaan suurimman maan pikkuisen johtajaukkelin suuntaan...Sinullahan on täällä vain pelkkä rooli, ei muuta. Joko olet kohta kiinnostunut minun IP-osoitteestani?
Eihän Putin mikään uhka ole kenellekään koskaan ollutkaan, roskasakki jos niin kuvittelee, niin se on heidän häpeänsä.Kairakettu kirjoitti:
Sinullahan on täällä vain pelkkä rooli, ei muuta. Joko olet kohta kiinnostunut minun IP-osoitteestani?
Eihän Putin mikään uhka ole kenellekään koskaan ollutkaan, roskasakki jos niin kuvittelee, niin se on heidän häpeänsä.Vilkaisin galleriasivuasi, jossa kerrot asuvasi ulkomailla.
Oletko jo tullut Venäjältä pois?Hitman-1 kirjoitti:
Vilkaisin galleriasivuasi, jossa kerrot asuvasi ulkomailla.
Oletko jo tullut Venäjältä pois?Jo vuosikausia sitten viimeksi kävin Venäjällä ja tulin sieltä poiskin. Jos sinä asut Suomessa, niin lähempänä Venäjää sinä kortteeraat kuin minä.
- hitman avasi linkin
Kairakettu kirjoitti:
Jo vuosikausia sitten viimeksi kävin Venäjällä ja tulin sieltä poiskin. Jos sinä asut Suomessa, niin lähempänä Venäjää sinä kortteeraat kuin minä.
sinun profiiliisi. Ei taida hitmanin "en avaa linkkejä koska siitä voi saada viiiiiruksen"- päätös aina pitää kutiaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591541- 91991
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,245647- 49599
- 43593
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied69560Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540