Silloin tällöin Salkkareissa mainitaan roolihahmon toinen ja/tai kolmas nimi. Ainakin häissä yms. Kerätääs tähän listaa kaikista mitä tiedätte... Ainakin tällaiset muistan:
Miia Kristiina
Elina Marjaana
Oona Eila Marjaana
Tuleeko muita mieleen?
Roolihahmojen toiset nimet!
7
974
Vastaukset
- Liisuli
ollut Annika Cecilia?
- Meeruk
se oli Annika-Cecilia? Annika Sesilia? Kumpi?
- supposeppo
Ville Kasper Koponen
- ...
Hanna Hannele
Jukka Sakari
Lasse Simo Sakari
Paula Orvokki
Sofia Aleksandra
Yhdessä Salkkari-kirjassa mainittiin Danielin ja Kenin toiset nimet, mut niitä en muista..
Nyt kun näistä koko nimistä oli puhe niin ihmettelen, että miksei Lauran ja "Eeron" häissä sanottu heidän kokonimiään eikä myöskään aikoinaan Camillan ja Kenin häissä? Eikös vihkimisessä tulisi sanoa ihan koko virallinen nimi? - jukkakoskinen
... kirjoitti:
Hanna Hannele
Jukka Sakari
Lasse Simo Sakari
Paula Orvokki
Sofia Aleksandra
Yhdessä Salkkari-kirjassa mainittiin Danielin ja Kenin toiset nimet, mut niitä en muista..
Nyt kun näistä koko nimistä oli puhe niin ihmettelen, että miksei Lauran ja "Eeron" häissä sanottu heidän kokonimiään eikä myöskään aikoinaan Camillan ja Kenin häissä? Eikös vihkimisessä tulisi sanoa ihan koko virallinen nimi?Se oli kyllä Hanna Anneli Salin. Ja mitäpäs jos Lauralla ja Eerolla/Aarolla ei vaikka kummallakaan ollut toista nimeä, ja siksi näitä ei myöskään mainittu häissä. Samoin Camilla ja Ken. Danielin toinen nimi oli joku Emmanuel tai joku vastaavanlainen. Sitten tietenkin Saku Eliel Salin. Markus Erik Ekholm. Aki Petteri Nikkinen. Jaana Tellervo Nieminen.
Ossi taitaa olla toiselta nimeltään Petteri, koska Elina ja Ossi chattaili keskenään, jolloin Elina esiintyi toisella nimellään eli Marjaana ja Ossi chattasi Petteri-nimellä.
Sallan ja Tuomon toisia nimiä en muista.
- oli tää
Arto Aaro Anssi Vanala-Vaalanne
- Hetsulleen
Se on vaa käyttäny huijaukseen noita nimiä. Ei sen nimi oo mikää Arto Aaro jotakin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082