AmWay ?

essi espoosta

Minulle kertoi hyvä ystäväni että voin tienata hyvin lisätuloja kun myy AmWayn tuotteita. Esim. vedenpuhdistajasta saa jopa 200 euroa kpl. Voiko tuo olla totta? Että jos myyn 1 per päivä 5 päivää viikossa niin tienaan 4000 euroa 4:ssä viikossa?

20

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Koko Amwayn liikevaihto vuodessa on alle 5 miljardia euroa. Edustajia on 3 miljoonaa. Koko firman myynnin arvo on edustajaa kohti siis noin 1500 euroa vuodessa. Sillä pitää maksaa tuotanto, kuljetukset, oikeusjutut, markkinointi ja omistajien voitot.

Edustajaa kohti ei paljon myyntipalkkiota voi riittää ja juuri kukaan ei saa toiminnasta edes omia kulujaan pois.

• voit tienata

Kaikki riippuu sinusta itsestäsi kuten kaikessa muussakin. Jos tiedät tuotteille joka päivälle ostajan, tartu tilaisuuteen. Niin minä ainakin tekisin. Meillä päin vain ei tarvita vedensuodattimia. Meillä on hyvä johtovesi :-(

• wetrewqyt4

Toki joudut vielä maksamaan tuostakin voitosta veroa.

No,onpahan p***eleesti puhdasta vettä tarjolla jos myyt noita vuodessa 250 kpl.

• ammattimyyjä......

On totta.. Mutta tässä tapauksessa on aivan sama mitä myyt, etkä tarvitse minkään wayn tuotteita vaan saat kaupaksi vaikka sitä itseään..

• Mieti hetki

Markkinoilla on hyviä vedenpuhdistimia, jotka maksavat 200-400 euroa.
      Ja AmWay jättää VOITTOA? jopa 200 euroa.
      Mitä se sitten maksaa? Pitäähän siitä maksaa palkkioita eri portaisiin ja firmalle vielä jäädä hyvä hinta...

Kaiken lisäksi, Suomessa on ihan hyvä vesi. Aika harva ostaisi sinulta vedenpuhdistinta.

Mutta - JOS USKOT, että pystyt myymään AmWay vedenpuhdistimen / päivä, sinun kannattaa ehdottomasti ruveta yrittäjäksi!

Etsi netistä, messuilta (niitä on ympäri maailmaa...) tai muuta kautta jokin hyvä tuote.
      Hanki maahantuontioikeudet ja ala myymään itse maahantuomaasi tuotetta.

Riskikin on aika pieni, ei verkostomarkkinointia kummempi!!
      Perustat osakeyhtiön, pääomaa menee 2500.
      Sillä rahalla saatkin tilattua mallikappaleita uudesta tuotteestasi - ja kun tilauksia alkaa tulla, voit riskittömästi tilata lisää tuotteita, onhan ne jo menossa eteenpäin :)

Onnea urallasi yrittäjänä!

• jos olen väärässä

Jos olen väärässä, niin korjatkaa..

Amway vedenpuhdistin maksaa 1600€

• Mielisairasta!
        jos olen väärässä kirjoitti:

Jos tuo 1600 € pitää paikkansa, on hinta jo järjetön!!
        Mieletön! Hulluutta!

Ja jos joku (tämän ketjun aloittaja) ajattelee pystyvänsä myymään niitä yhden / päivä !!!!!

NIIN pystyt myymään mitä tahansa!
        Ja jos myyt itse maahantuomaasi esinettä (mitä tahansa) hintaan 1600 € niin sen tukkuhintahan on luokkaa 1000 € eli sinun hintasi maahantuojana 600-700 € maahan tuotuna kuluineen!

Eli teet katetta sellaiset 900-1000 € kappaleelta myymällä ne itse. Ja tukkumyynti siihen päälle.

Toki sinulle tulee kaikenlaisia muita kuluja, maksuja, veroja yms.
        Mutta sitä se yrittäminen on.

Kuitenkin 200 € palkkio tuon myymisestä ei ole ok!
        Myyntimieskin saa yleensä 20% eli 320 € eikä ole silloin YRITTÄJÄ, eli kaikki sivukulut maksaa työnantaja sinulla on palkalliset lomat yms!

AmWay vaikuttaa todellakin American Way:lta!

Kyllä sillä rikastuu! Se AmWay :)

• jos olen väärässä kirjoitti:

maksaa 50% tuosta 1600€

• strfjsyrjiytr
        enoc kirjoitti:

maksaa 50% tuosta 1600€

Aitoon amway-tyyliin tätäkään ei voi sanoa suoraan,koska muuten joku teidän saippuakauppiaanne voisi vaikka tajuta jotain?

Hemmetti jos se vedenputsari on noin halpa,saisiko niitä meille aluksi vaikkapa 10 kpl?

• Ylihintainen 4x
        enoc kirjoitti:

maksaa 50% tuosta 1600€

enoc kirjoitti:

"Olet väärässä.. maksaa 50% tuosta 1600€"

Etkö voinu kirjottaa että maksaa 800 € ????
        Kun se on nii kova hinta! 800 €! Hävettikö kirjottaa?
        400% ylihintainen!
        Eli käypä hinta olisi 200 €!

Mutta mistäs sit ylälinjalle maksettais??
        Ja American Tielle ylikovat katteet??

• tuotetietoa
        Ylihintainen 4x kirjoitti:

enoc kirjoitti:

"Olet väärässä.. maksaa 50% tuosta 1600€"

Etkö voinu kirjottaa että maksaa 800 € ????
        Kun se on nii kova hinta! 800 €! Hävettikö kirjottaa?
        400% ylihintainen!
        Eli käypä hinta olisi 200 €!

Mutta mistäs sit ylälinjalle maksettais??
        Ja American Tielle ylikovat katteet??

Amwayn tuotteet eivät ole ulkopuolisille asiakkaille suunnattuja, vaan verkoston sisään. Pyramidipeli toimii kun jokainen ostaa omaan käyttöönsä tarpeetonta roinaa 2-10 x käyvillä hinnoilla.

Tämä on sinänsä luonnollista, koska jo hakuvaiheessa amwayhin on valikoitunut tietyntyyppistä porukkaa edustajiksi.

• tietyntyyppisillä ihmisillä
        tuotetietoa kirjoitti:

Amwayn tuotteet eivät ole ulkopuolisille asiakkaille suunnattuja, vaan verkoston sisään. Pyramidipeli toimii kun jokainen ostaa omaan käyttöönsä tarpeetonta roinaa 2-10 x käyvillä hinnoilla.

Tämä on sinänsä luonnollista, koska jo hakuvaiheessa amwayhin on valikoitunut tietyntyyppistä porukkaa edustajiksi.

...ns. tuulipukukansaa jotka ei häiriöksi saakka vaivaudu laskemaan todellisia tuloja, kun ovat vihdoin saaneet mahdollisuuden olla jotain suurta?

• millerrr
        tietyntyyppisillä ihmisillä kirjoitti:

...ns. tuulipukukansaa jotka ei häiriöksi saakka vaivaudu laskemaan todellisia tuloja, kun ovat vihdoin saaneet mahdollisuuden olla jotain suurta?

Kun sain kuunnella amwayn ensimmäisen cd:n niin oikeasti olin ihmeissäni miten hölmönä siinä pidettiin ihmisiä..
        Puhuttiin kuin tuhmalle lapselle ja jos joku uskoo nuo kassavirtajutut, niin ei kovinkaan kummoine ole yritystajultaan ja sitä siinä juuri painotettiin kovasti ettei ole enää riippuvainen toisten töistä vaan on itsenäinen liikkeenharjoittaja!
        Kuinka voi tulla yrittäjä ihmisestä joka ei ymmärrä puheiden hölmöyttä..
        Ainoa miten ymmrrän, että ketkä menestyy sillä on ne jotka härskisti kehtaa höynäyttää ihmisiä siihen!

• ...vähän

Tää koko verkostomarkkinointi on sama ku kerjäis ihmisiltä rahaa.Myyt ekat sukulaisille ku eivät kehtaa kieltäytyä.Sit sulla on hyllyt täynnä tavaraa ja ihmettelet minne ne sais menee.Yöunet vaan menetät.Tää jos joku on pyramidihuijausta...

• joopa joo

kuulostaa niin hyvältä että ei voi olla eikä olekkaan totta. Siis voithan sinä hankkia niillä vedenpuhdistimilla vaikka miljoonan mutta mietippä vähän kuka suomessa ostaa vedenpuhdistimen.
      Kraanasta tulee lähes joka puolella suomea oikein hyvää ja raikasta vettä, pullotettunakin sitä saa kohtuu hintaan.
      Missään ei ole kerrottu, kuinka pitkä käytöikä on vaihdettavalla suodattimella esim. mökki käytössä, kun sitä ei ole tutkittu.
      Ei tiedetä kuinka kauan vaihdettava suodatin kestää mikäli vedessä on vähänkin ruostetta. Ja se vaihdettava osakin maksaa sadan euron hintaan ja on normaali käytössäkin vaihdettava noin kerran vuodessa.
      Kuka siis ostaa Amwayn hintaan tuon puhdistimen kun sen ylläpitokustannukset on hermeettiset?
      Seuraavaksi ne tarjoaa sulle yli tuhannen euron kattila sarjaa, mutta maltappas vähän, kuka tarvitsee sen hintaisia kattiloita, kun kaupasta saa ruostumattomia teräskattiloita neljäsosalla noiden hinnasta. Eikä se pohjamateriaali ole sen kummoisempaa energian säästöltään kuin tavallisissa kattiloissa.
      Mieti, mieti.
      Olin mukana ja tuli vähän hemmetin kalliiksi rikastua Amwaylla

• sulle joopa joo

Hei,

Sinä joopa joo osasit hyvin sanoa tuon kalliiksi tulemisen ja kyselit että kuka ostaa..
        Minä ainakin tiedän, että nämä meidän tehomyyjät ovat ostaneet itselleen ja koko suvulle myyneet!
        Ja tasan tarkkaan tiedän etteivät olisi tarvinneet niitä!
        Sitten kehuvat kuinka huomaa eron.. Itse sain kokea sokkotestin enkä voinut sanoa kumpi oli kumpaa!

• jos myyt 26 kpl

vesikoneita kuukaudessa niin ansaitset myyntivoittona 5256 €/kk (rahtimaksut vähennetty) ja lisäksi saat bonuspalautusta 21% kertyneistä henkilökohtaisista pistearvoista, eli yhteensä ansaitset n.8750€/kk (alvillisena)

• Nimetön

JOS ja JOS. Verkostomarkkinointi toimii kun tuote on hyvä esim. kulutustuote jota jokainen käyttää päivittäin, eli tuote loppuu ja asiakas ostaa taas uuden.

• planitetty

Kysy siltä sun kaverilta kuinka paljon hän on tienannut amwayllä ja kuinka kauan on ollut mukana?

Minulle myös tätä tarjottiin ja kuuntelin tuttavani planin, sitten kysyin kuinka paljon hän on tienannut ja kuinka kauan ollut mukana.

Kohta kaksi vuotta mukana olleena on nyt alkanut saamaan vähän ei sanosut tietty suoraan, mutta sivulauseesta tajusin että se vähän oli todella vähän noin alle 200€/ kk, eli ei mitään jos kaksi vuotta ollut mukana.

No hän käy kaikissa mahdollisissa seminaareissa yms. sekä näpertelee unelmakarttaa,onhan se hyvä että jaksaa uskoa unelmiinsa, mutta ei se raha sillä tule.
      Amwayn suurin ongelma taitaa ollakin siinä ettei siinä mukana olijat todellisuudessa myy tuotteita jälleenmyyntinä ulkopuolisille sen enempää kuin tarjoaisivat muita palveluja mitä kuulemma amwayn edustajana on paljon mahdollista tehdä, esim. ihonhoito sekä kaiken maailman kutsujen järjestäminen.

Pyöritetään vaan asioita ja tuotteita siinä sisäpiirissä ja yritetään haalia lisää ihmisiä mukaan bisnekseen, sitähän verkostomarkkinointi on , mutta tuloja kannattaisi hankkia muutenkin taitaa vaan olla niin ettei niitä amwayn tuotteita osta kukaan muu.

Tietty tulot riippuu aina tekijästä ei välttämättä firmasta, mutta jos olet innokas myyjä ja vielä hyvä myyjä mieti jotain toista jälleenmyyntiä ja unohda koko amway, koska tässä on aivan mielettömät kustannuksen aloittaa ja et saa mitään tuotteita kokeiltavaksi ennenkuin olet maksanut aloittamisesta.

Itse olen saanut amwaysta erittäin huonon vaikutelman, enkä todella halua mukaan.

Mieti vaihtoehtoja on.

• Shaize

Kuulostaa niin hyvältä että tähän en koskis edes kepillä. Onneksi ei ole ylimääräistä rahaa tälläisen hyväntekeväisyyteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe