Siilinjärven

julkkikset

Keitä muita julkkiksia asuu/on asunut Siilinjärvellä kuin Saku Kuosmanen ja Atik Ismail?

56

5235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

      minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, ..............

      • KATAINEN

        Olet kyllä julkkis mutta myös MULKKIS. Noin montaa ääntä et saa ensi vaaleissa.


      • jhjgk
        KATAINEN kirjoitti:

        Olet kyllä julkkis mutta myös MULKKIS. Noin montaa ääntä et saa ensi vaaleissa.

        Ari-Pekka Nikkola

        Lisäksi tietysti läjä pesäpalloilijoita.


    • eli mm.

      Piia Pasanen, Ylen toimittaja, kotoisin Toivalasta
      Juha Föhr, meteorologi,
      Tiina Räsänen, tangokuningatar -94

      • vaiheessa?

        Mainitsit Juha Föhrin olleen siilinjärveläinen. Milloinkahan hän on ollut?


      • Anonyymi

        Edesmennyt tv-meteorologi Erkki Nysten.

        Suomen valtion omaisuutta ulkomaille pilkkahintaan myynyt Jyrki Katainen.


    • sillä

      Kimmo Timosella kesämökki Siilissä.

      • eikä se ihan mökki oo

        ja se on tosi syrjässä. sellainen pikkasen hienompi talo! tosi iso


    • kansanedustajat

      Lauha Männistö, Katri-Helena Eskelinen, Jyrki Katainen, Tuula Väätäinen ja Hanna(?) Heikkinen.

      • kuka muistaa?

        No joo - Kataisen tuntevat kaikki mutta entiset kansanedustajat vaipuvat unholaan.


      • Ali vaan

      • Anonyymi

        Hannakaisa Heikkinen on kotoisin Juankoskelta, Pieksän kylästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannakaisa Heikkinen on kotoisin Juankoskelta, Pieksän kylästä.

        Joo niin. Hän on näitä Muuruveden Heikkisiä.


    • ja paljon

      siilinjärveltä on kotoisin tai lähtöisin tosi paljon pesäpalloilijoita. parhaat on siipen junnuja olleet :D

    • mimmiliigasta....

      Nelli Berg asui Siilinjärvellä aloitellessaan jalkapallouraansa.
      Hän oli ensimmäinen suomalainen naisjalkapalloilija, joka sai tehtyä sopimuksen Italian nuorten liigaan.

      • kenva

        onhan se kristiina komulainen siilistä myös


    • zero nine

      SAK:n Räty ole "bailannut" nuorempana huvikummussa?

      • viihtyi hyvin

        kun oli samanlainen järjetön meininki kuin nytkin AKT:ssa


    • siiigl

      Siilinjärvelllä asuvat myös entinen Motocross kuski Jussi Vehviläinen, rallikuski Mika Kosunen, AKK Driver Academyyn kuuluva Ari Koponen, joka kartanlukija on ammatiltaan. Siilinjärven toivalan alueella asuu Formula Ford kuljettaja Ilari Hakanen.

      Aiemmin asui myös Kimi Räikkösen Motocross tiimissä ajanut Santtu Tiainen, kuten myös Harri Kullas, joka myös motocrossia ukkoi.

    • Yhdistetty

      Herolan veljekset Ilkka ja Matti.

    • Anonyymi

      Jessica Grabowsky, näyttelijä.

    • Anonyymi

      Elokuvaaja Aki Huttunen.

    • Anonyymi

      Ilkka -Eemeli Laari.

    • Anonyymi

      Tangokuningatar Heidi Pakarinen

    • Anonyymi

      Asuuko kirjailija Kirsi Pehkonen vielä Siilinjärvellä?

    • Anonyymi

      Minna Pantzar, ylen toimittaja
      Kotoisin Kolmisopelta.

      • Anonyymi

        Pantzarin Roopen kauppa Kolmisopella oli todella hieno kauppa. Minna on vieläkin kai Yle:n uutisissa töissä Helsingissä. Isä Roope oli todella hieno vanhan ajan kyläkauppias, palvelu pelasi asiakkaita varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pantzarin Roopen kauppa Kolmisopella oli todella hieno kauppa. Minna on vieläkin kai Yle:n uutisissa töissä Helsingissä. Isä Roope oli todella hieno vanhan ajan kyläkauppias, palvelu pelasi asiakkaita varten.

        Roope poltteli pillilupia. Toimisto oli aina täynnä savua.


    • Anonyymi

      Sakke on stadista ja tuli Kuopion kautta tänne. Teuvo ja Tuure on kiinnostuneita jopa muuttamaan tänne koska meidän kylän myönteinen suhtautuminen meikäläisiin. Olen kertonut miten hienosti kylä hoiti meidän rokotukset eka lähikontaktien takia ja miten hienosti fonttis ja kunnonpaikka jakaa meille saunavuorot. Olkaa ylpeitä kylästänne. Voitaisiinko skaarilippu vetää kunnantalolle.

      • Anonyymi

        Ollaan ylpeitä voisko vesan houkutella meihin, mikäpä ois ihanempaa ku hänen läskillä takas illal... hmmm...,


      • Anonyymi

        Tsadissa syntynyt, mutta ei silti aina tarkoita, että itse olisi Afrikassa kasvanut. Sakkan isovanhemmathan oli Kuuslahdessa, jossa poeka oppi mm.kalastamaan .. :)


      • Anonyymi

        Sakka on Tsadista, mutta Kuuslahti oli nuoruuden temmellyskenttä. Siellä Sakke oppi kuin matoa laitetaan koukkuun, ja pyöräyttetään katsojatkin elokuvissa koukkuun.


    • Anonyymi

      Meteorologeista Föhr tuskin asunut täällä mutta Erkki Nysten asui loppuvuodet.

      • Anonyymi

        Kundeja nämäkin.


      • Anonyymi

        Nystenin kai houkutteli Rissalaan töihin eräs siilinjärveläinen meteorologi, joka mm.70 luvulla keksi "meteorologian säätiedot" silloisiin puhelimiin (ensimmäisenä koko maassa). Tätä asiaa ei varmasti enää kännykkäaikana ymmärretä, mutta etenkin viljelijöille se oli pitkään tärkeä linja, saada tietää milloin sataa, ja milloin on sopiva aika esim.niittää, kylvää taikka koota ...

        Tämän keksinnön keksineen meteorologin leski on vieläkin kohtuu kunnossa, ja asuu kunnassa. Hänen miehensä menehtyi jo noin 15 vuotta takaperin ... :(


    • Anonyymi

      Kopteritero.

      • Anonyymi

        Kuka hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hän on?

        Erään "palsta-aktivistin" eräs mielikuvitusystävä ... :D


    • Anonyymi

      Julkkiksia lisää kehvontimo, pöljänarto ja sapelimarin. Tietenkin iso päällikkö isoV.

      • Anonyymi

        Ketähän nämä tyypit ei oo julkkiksia kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän nämä tyypit ei oo julkkiksia kyllä.

        Näillä siilin jäbillä on niin rankka kaksoiselämä notta ne esiintyy lemppareilla mutta tunnet kyllä heidät.


      • Anonyymi

        Voisi eräs tiedetty henkilö vaikka käydä soittelemassa olettamissaan osoitteissa, ja pyydellä näitä mielikuvituskavereitansa ulos hiekkalaatikolle leikkimään. Siinä nähtäisin ennen pitkään että kuka se asustaa ja minkäläisessa yksiössä kera pehmustein ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän nämä tyypit ei oo julkkiksia kyllä.

        No Tero asuu simonsalossa ja sapeli nykyään niuvanniemessä. Muiden nimestä voi päätellä asuinpaikan. Yksi hahmo tuli minullakin mieleen että kuka on se it miljonääri joka asuu siinä radan varressa. Vaalea komia mies.


    • Anonyymi

      Maurice Renault.

      • Anonyymi

        Liekö Pierace Brosnankin Siilinjärveläisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö Pierace Brosnankin Siilinjärveläisiä?

        Pöljällä ollaan joo. Ihan seko porukkaa asuu täällä perähikijällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö Pierace Brosnankin Siilinjärveläisiä?

        Kyllä vain kuten jääkiekkoilija Mario Lemuaa.


    • Anonyymi

      KopTer esitti tänään fontanellan pesuhuoneessa kuinka pyöritetään. Paljon oli kuntalaisia katsomassa.

    • Anonyymi

      Miten onko Kopterskaa näkyny ilmassa.

      • Anonyymi

        En ole kiinnostunut kieltämään vielä näiltä julkimoilta oikeutta tähän oleskeluun. Toisaalta en ole sitä suoraan halunnut salliakaan. Asukoot kuin loiset täällä kunnes toisin ilmoitan.


    • Anonyymi

      Mussiikin soettaja jolle kyyläävät naapurit hommasi sakot.

    • Anonyymi

      Mainittu metronoomi lie ollut Antero Oksa?
      Listataan Marjukka Tepponen.

      • Anonyymi

        Pöljän antero?


    • Anonyymi

      Asuuko uusnahka kylillä ja mites isovee?

      • Anonyymi

        Uusiutuuko nahka? Mitenkäs losauttaja, aikooko taas ja jäädä vain sen ?


    • Anonyymi

      Jarmo Keinänen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe