Millainen mielikuva teillä on eri pankkilaitoksista? Itse mietin, vaihdanko pankkia ja niiden vertailu on hankalaa. Millä päätöksellä olette pankkinne valinneet? Olisi kiva kuulla kommenttaja, olisi suureksi avuksi!
Mitä mieltä olette eri pankeista
3
836
Vastaukset
- Konttori?
Myös saman pankkin konttoreiden välillä on eroja.
Olen asioinut Nordean, Handelsbankenin, Tapiolan, OP:n ja Sammon kanssa.
OP:n hillitön byrokratia on monimutkaista ja vaikeasti hahmotettavaa.
Asioin vuden verran.
Tapiolalla on oma toimintastrategiansa.
Ei "arkisten" asioiden hoitoa.
Handelsbankenin toiminnot kuten Tapiolassa.
Molemmissa asiat hoituvat.
Sammossa minulla on Mandatumin jäljiltä kahden rahaston osuuksia.
Sammon Imatran konttoria olen muistanut aina tilaisuuden tullen mainostaa äärimmäisen vittumoisena putiikkina.
Enimmiltään asiamme ovat Nordeassa. Ehkä osittain tuttujen ihmisten vuoksi.
Joustavaa, ystävällistä, ymmärtävää jne.
Nyös takavuosina pitkäaikaistyöttömän, nyttemmin työttömyyseläkeläisen suhteen.
Niin on myös HB:ssa.- Sekavaa
Jep, sama mielikuva on jäänyt OP:sta. Aina kun olen asioinut niiden kanssa on touhu todella tolkuttoman sekavaa.
S-Pankki on todella mukavan selkeä ja pelkistetty.
Nordean asiakas olen ollut koko ikäni. Pelaa hienosti, alkoi vaan nyppiä surkea käyttötilin korko ja palvelumaksut. Kun kuitenkin olen sijoitusasiat hoitanut aina sijoitusfirmojen kautta enkä ole käyttänyt nordean palvelua kuin osakekauppoihin. Niin nyt on sitten S-Pankki ja sijoituspankit käytössä.
Juuri siirsin palkan S-Pankkiin ja hommasin Visan sieltä. Hinta näyttää olevan sama vuoden 2008 jälkeen kuin Nordealla.
- asiakas mansesta
Meillä pankin valintaan vaikutti muutama vuosi sitten se mistä saamme parhaat ehdot asuntolainaamme ja neuvotteluissa saamamme palvelu.
Vertailussa olivat silloin: Op,Nordea,Sampo,Ålandsbanken ja Handelsbanken.
Parhaat ehdot tulivat Handelsbankenista ja sen valitsimme. Olemme olleet tyytyväisiä. Konttorissa emme tosin useinkaan asioi, mutta silloin kun sinne on asiaa ei siellä ole jonoja. Henkilökunta tervehtii saapuvia asiakkaita ja minutkin tunnetaan nimeltä vaikka todella harvoin pankissa asioin (tekisi mieli kysyä virkailijalta miten hän voi minut muistaa).
Minulla on myös tili Nordeassa, koska siellä meillä on tallelokero. Inhoan kuitenkin käydä siellä koska käyntiin saa aina varata vähintäin 45 minuuttia (aina jonoa). Palvelu sinänsä on ollut ihan hyvää. Toiminta siellä kuitenkin tuntuu jotenkin joustamattomalta. Saman joustamattomuuden tms. olen huomannut myös Op:ssä asioidessani työni puolesta. En tiedä onko se vain kuvittelua.
Lisäksi olen liikutellut isohkoa summaa määräaikaistalletuksina mm. Aktiassa ja siellä palvelu oli myöskin hyvää ja heillä oli selvästi myös halua saada uusia asiakkaita.
Olemme kotona jutelleet, että ihan hevillä ei kuitenkaan Handelsbankenia olla vaihtamassa muuhun koska siellä palvelu pelaa eikä mitään palvelumaksujakaan peritä. Asiakasvastuullinen hoitaa asiamme eteenpäin nopeasti ja voimme käytää viestimiseen vaivattomasti sekä sähköpostia että puhelinta. Viimeksikin kun tarvitsimme hiukan autolainaa soitimme konttoriin ja siellä olivat sitten lainapaperit valmiina kun menimme maksamaan auton loppumaksua. Tämänkin lainan saimme samalla marginaalilla kuin asuntolainamme. Voin suositella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760