Lahjaideoita eri ikäisille lapsille

kaivataan

Heippa,

kaipailisin lahjaideoita 14-vuotiaalle pojalle ja 15-vuotiaalle tytölle.

Lisäksi otetaan myös vastaan ideoita 5-8 vuotiaille tytöille.

Mitä ostaisit 3-vuotiaalle pojalle?

Kaikilla näillä lapsilla on jo paljon ns. perusleluja, joten joku auto ei ole hyvä idea 3-vuotiaalle pojalle, koska niitä on jo kaapit täynnä.

Omat ideani ovat lähinnä kirjoja ja pelejä, mutta mitä muita ideoita teiltä löytyisi? Hinnat voisivat olla max 20 €.

11

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä idea

      Meillä lapset 9-19 -vuotiaat ovat innostuneet kaikista jongleerausvälineistä.
      Ehdotankin esimerkiksi diaboloa, joka käy sekä tytöille että pojille.

      Helsingissä Pilailu-Puodista löydät näitä, ja on näitä Piliksiä muuallakin Suomessa.
      Katsopa netistä :)

      5-8 -vuotiaalle tytölle varmaan Barbit niiden tarviikeet ovat kova sana, myös erilaiset kirjat ja pelit, ja rooliasut voivat kiinnostaa.

      3-vuotiaalle vaikka joku lasten DVD voi olla kiva.
      Kirjat ja pelit kiinnostaa kai kaikenikäisiä.

    • ainakaan

      Itse olen 15v ja haluaisin, että esim jotain seuraavalta listalta ;)
      www.lahjaideoita.info

    • yesyesno

      Täältä löytyisi vinkkejä: www.lahjaehdotus.com ;)

      • Muulimaali

        Kiitos vinkistä! Pari hauskaa juttua tuliostettua tuon sivun insipiroimana :)


    • jlahjaa
    • santapucci

      Jos leikkimätilaa pihalla tai sisällä riittävästi niin 3 - 7 v pikkupojille kivoja lahjoja voisi olla nuo polkutraktorit, akkumönkijät, akkujeepit jne.

      http://www.ikh.fi/tuotehaku/lelut


      Ja tietysti leegot on kanssa hyvä valinta 3 lapsille ja ovat myös kehittäviä

      http://lekmer.fi/lelut/top-lelut/

    • powerputt
    • Enkelinne56

      Tämä on jokajouluinen ongelma ainakin itselle kun lapset kasvavat, mutta suosin DVD tai nykyään Blu-Ray elokuvia, pelejä, kirjoja, leegoja yms.

      Hyviä vinkkejä löytyy myös http://jouluna.fi/joululahjat-netista-lapsille/ kautta 2014 vuoden joulua varten.

    • IppaLakkaa

      Heippa siis tosiaan ei ole tarkoitus loukata mutta minun 11,2 ja 3 vuotiaat joka joulu 1000€ budjetin per muksu

    • jankall

      Lahjavinkkinä jääkiekosta innostuneille lapsille: jääkiekkokortit. Kivaa konkreettista hypisteltävää diginatiiveille. Suosikkiseuran keräilykortit ovat varmasti kiva lahja, ties vaikka kasvaisivat arvoaankin vielä joskus (jos säilyvät hyväkuntoisina).

      Huuto.netissä on tarjolla muutamia ~20 kortin paketteja mm. joukkueittain (HIFK, Jokerit, TPS, Kärpät jne.) sekä erilaisia muita kohteita sarjoittain. Täältä esim. löytyy:
      https://www.huuto.net/haku/sellernro/2113654

    • elina44456

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe