Olin uimassa ja alko kauhee pissahätä päätin mennä pois pääsin suihkuhuoneeseen hätä oli jo pakottava oti uikkarit pois ja menin suihkun alle ja yritin pissiä salaa,mutta tuli kauhee pisukaari ja kaikki toiset tytöt alko kattoa mua menin ihan punaiseksi ja nolotti ihan hirveesti.Kerran olin rannalla ja ei ollu vessaa siellä ja ihimisii oli hirveesti päätin siin mahallaan pissiä hiekkaan salaa uikkarit jalas mut pisu levis pitikin kehoo ja hiekkaan jäi märkä läntti ja kaveri möläytti koval äänel et pissitkö sä siihen ja kaikki alko kattoo. Vähä noloo.onko teil tällästä ollu
pisut pääs uimahallissa
14
4278
Vastaukset
- Majava joku
Miks et pissannu veteen?
Ja toisessa olisit pissanu ja juossu heti veteen ei sitä kukaan ois huomannu!- mullon sama ongelma
mutta paskan kanssa ja vielä kun olen aina kuralla niin kylläpä hävettää:(
t:ruskean rannun uimari
- ????
Olet ilmeisesti transtyttö, mutta miten sinut päästettiin tyttöjen suihkuun, jos et ole ollut vielä leikkauksessa? Koska eipä pimpeistä mitään suihkussa erottuvia kaaria taida tulla...
- on eroja
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
- Tyttö...
on eroja kirjoitti:
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
Kyllä se kaari on naisellakin mahdollinen jos oikein pitkän pidätyksen jälkeen täysinäisen rakon päästää kunnon voimailla niin pissa tulee paineella kaaressa. Pikkuhädässä ei kyllä onnistu
- uykjdftyh
Kuinka kauan olet harrastellut pissaleikkejä? Ei kannata harrastella julkisilla paikoilla.
- jk
vai n iin
- jk
vai nin
- jk
va nin
- tyttönen__
mene. vessan. kun. on. hätä.
tuo. on. outoa. ja. kuvottavaa. - en_mee
En mee vessaan ja kauhee pissahätä.
- Anonyymi
titanic2 on kohta valmis.
- Anonyymi
ei, voi olla totta!
- Anonyymi
Titanic 3 tekeillä ja siinä paatissa oli kuivakäymälät!
Mitäs sanoo maakarit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372