Olin uimassa ja alko kauhee pissahätä päätin mennä pois pääsin suihkuhuoneeseen hätä oli jo pakottava oti uikkarit pois ja menin suihkun alle ja yritin pissiä salaa,mutta tuli kauhee pisukaari ja kaikki toiset tytöt alko kattoa mua menin ihan punaiseksi ja nolotti ihan hirveesti.Kerran olin rannalla ja ei ollu vessaa siellä ja ihimisii oli hirveesti päätin siin mahallaan pissiä hiekkaan salaa uikkarit jalas mut pisu levis pitikin kehoo ja hiekkaan jäi märkä läntti ja kaveri möläytti koval äänel et pissitkö sä siihen ja kaikki alko kattoo. Vähä noloo.onko teil tällästä ollu
pisut pääs uimahallissa
13
3795
Vastaukset
- Majava joku
Miks et pissannu veteen?
Ja toisessa olisit pissanu ja juossu heti veteen ei sitä kukaan ois huomannu!- mullon sama ongelma
mutta paskan kanssa ja vielä kun olen aina kuralla niin kylläpä hävettää:(
t:ruskean rannun uimari
- ????
Olet ilmeisesti transtyttö, mutta miten sinut päästettiin tyttöjen suihkuun, jos et ole ollut vielä leikkauksessa? Koska eipä pimpeistä mitään suihkussa erottuvia kaaria taida tulla...
- on eroja
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
- Tyttö...
on eroja kirjoitti:
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
Kyllä se kaari on naisellakin mahdollinen jos oikein pitkän pidätyksen jälkeen täysinäisen rakon päästää kunnon voimailla niin pissa tulee paineella kaaressa. Pikkuhädässä ei kyllä onnistu
- uykjdftyh
Kuinka kauan olet harrastellut pissaleikkejä? Ei kannata harrastella julkisilla paikoilla.
- jk
vai n iin
- jk
vai nin
- jk
va nin
- tyttönen__
mene. vessan. kun. on. hätä.
tuo. on. outoa. ja. kuvottavaa. - en_mee
En mee vessaan ja kauhee pissahätä.
- Anonyymi
titanic2 on kohta valmis.
- Anonyymi
ei, voi olla totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418