Olin uimassa ja alko kauhee pissahätä päätin mennä pois pääsin suihkuhuoneeseen hätä oli jo pakottava oti uikkarit pois ja menin suihkun alle ja yritin pissiä salaa,mutta tuli kauhee pisukaari ja kaikki toiset tytöt alko kattoa mua menin ihan punaiseksi ja nolotti ihan hirveesti.Kerran olin rannalla ja ei ollu vessaa siellä ja ihimisii oli hirveesti päätin siin mahallaan pissiä hiekkaan salaa uikkarit jalas mut pisu levis pitikin kehoo ja hiekkaan jäi märkä läntti ja kaveri möläytti koval äänel et pissitkö sä siihen ja kaikki alko kattoo. Vähä noloo.onko teil tällästä ollu
pisut pääs uimahallissa
14
4278
Vastaukset
- Majava joku
Miks et pissannu veteen?
Ja toisessa olisit pissanu ja juossu heti veteen ei sitä kukaan ois huomannu!- mullon sama ongelma
mutta paskan kanssa ja vielä kun olen aina kuralla niin kylläpä hävettää:(
t:ruskean rannun uimari
- ????
Olet ilmeisesti transtyttö, mutta miten sinut päästettiin tyttöjen suihkuun, jos et ole ollut vielä leikkauksessa? Koska eipä pimpeistä mitään suihkussa erottuvia kaaria taida tulla...
- on eroja
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
- Tyttö...
on eroja kirjoitti:
Aloittaja tuskin on naispuolinen, mutta mietin silti mainitun kaaren mahdollisuutta... Joillainhan vagina on tavallista korkeammalla. Jos tällainen henkilö virtsaisi täysillä, kaari saattaisi olla mahdollinen.
Kyllä se kaari on naisellakin mahdollinen jos oikein pitkän pidätyksen jälkeen täysinäisen rakon päästää kunnon voimailla niin pissa tulee paineella kaaressa. Pikkuhädässä ei kyllä onnistu
- uykjdftyh
Kuinka kauan olet harrastellut pissaleikkejä? Ei kannata harrastella julkisilla paikoilla.
- jk
vai n iin
- jk
vai nin
- jk
va nin
- tyttönen__
mene. vessan. kun. on. hätä.
tuo. on. outoa. ja. kuvottavaa. - en_mee
En mee vessaan ja kauhee pissahätä.
- Anonyymi
titanic2 on kohta valmis.
- Anonyymi
ei, voi olla totta!
- Anonyymi
Titanic 3 tekeillä ja siinä paatissa oli kuivakäymälät!
Mitäs sanoo maakarit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614